Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу)
Очікувана вартість
1 485 640,00 UAH
UA-2022-05-24-000005-a d1c8442b6277480b80b184d39aa31cb8
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пахомова Анна Іванівна

380674967446 pahomova.anna@inbox.ru

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Професійно технічне училище №5 м. Світловодськ
Код ЄДРПОУ: 05403381
Місцезнаходження: 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, Приморська, 12
Контактна особа: Пахомова Анна Іванівна
380674967446
pahomova.anna@inbox.ru
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
22.04. 2022 не відбулась закупівля UA-2022-04-15-001162-a через відсутнсть пропозцій з боку учасників.
23.05.2022 невідбулась закупівля UA-2022-05-07-000058-c через відсутність пропозицій учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 травня 2022 21:55
Оскарження наміру укласти договір: 10 червня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27501, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, Приморська, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

24 травня 2022 00:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2022 00:13
ТД обробка землі повний цикл переговірна.doc
24 травня 2022 00:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2022 00:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 травня 2022 00:13
ТД обробка землі повний цикл переговірна.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-06-07-000063 ● 35771d704afc40a596b15a3331d154b8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 червня 2022 16:01
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.06.2022 № 12-з

Кропивницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.06.2022 № 12-з

Витяг з переліку
процедур закупівель

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-05-24-000005-а 24.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-09 11:36:45

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-24-000005-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-13 20:19:48

Пояснення

На момент складання Плану закупівлі ціни на послуги з обробки землі взяті з договорів попередніх років з врахуванням зростання вартості на дизпаливо. Ціни на посівний матеріал та добрива взято з середньоринкової вартості насіння соняшника, кукурудзи, пшениці та добрив, які є у вільному доступі в інтернет мережі.
При виборі насіння соняшнику керувались вимогами до якостей насіння таких як посухостійкість, високоврожайність, олійність до 49%, стійкість до вовчка та до інших захворювань, які притаманні грунтово-економічним умовам нашого регіону. Ціна такого насіння коливається в межах 4600,00-5600,00 грн за 1 п.о.
При виборі насіння кукурудзи керувались вимогами до якостей насіння таких як посухостійкість, високоврожайність 13-15 т/га, стійкість захворювань та стресових факторів, які притаманні грунтово-економічним умовам нашого регіону. Ціна такого насіння коливається в межах 2000,00-2400,00 грн за 1 п.о.
При виборі насіння пшениці керувались вимогами до якостей насіння таких як висока зимостійкість, високоврожайність 6 т/га, стійкість захворювань, висока стійкість до вилягання, підходить грунтово-економічним умовам нашого регіону. Ціна такого насіння коливається в межах 11970,00-12590,00 грн за 1 т.
Виходячи з того ми обґрунтували, що при нормі витрат проаналізувавши дані попередніх періодів (кукурудза 1 пос.од. : 1 Га, соняшника 1 пос.од. : 2 Га, пшениці 200 кг : 1 Га) нам необхідно буде витратити 1485640 грн 00 коп. на зазначені роботи.
Посилання на сторінку власного веб-сайту про розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на момент оголошення переговорної процедури не було оприлюднено.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-06-09 13:46:18

про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-24-000005-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини Вами оприлюднено повідомлення про намір укласти договір у строк, що перевищує один день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівель, чим недотримано вимоги пункту 8 частини 1 статті 10 Закону.
Так, при проведенні даної закупівлі, рішення про визначення переможця процедури закупівель прийнято згідно з оприлюдненим в електронній системі закупівель рішенням уповноваженої особи від 26.05.2022 № 114, а повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 30.05.2022.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-06-13 13:04:00

Пояснення

Затримка публікації рішення про укладення договору відбулась через технічний збій в системі державних закупівель.
З метою усунення порушення було прийнято рішення про розірвання договору закупівлі послуг


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 15 червня 2022
Кінцевий строк оскарження: 02 липня 2022

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЯ І ЛЮДИ"
#30945052
Переможець 1 485 640,00
UAH
30 травня 2022 21:55

Документи

30 травня 2022 21:55
Електронний підпис
30 травня 2022 21:54
Рішення земля.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 травня 2022 21:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЯ І ЛЮДИ"
#30945052
1 485 640,00
UAH
Документи

Документи

30 травня 2022 21:55
Електронний підпис
30 травня 2022 21:54
Рішення земля.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 червня 2022 23:58
Дод.угода розторгнення.pdf укладений
14 червня 2022 23:51
Електронний підпис зміни до договору
14 червня 2022 23:49
Дод.угода розторгнення.pdf зміни до договору
14 червня 2022 23:47
Електронний підпис укладений
13 червня 2022 01:08
Договір земля.pdf укладений
13 червня 2022 01:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу) 1 послуга 1 485 640,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення порушень під час процедури закупівлі та розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: б\н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Усунення порушень законодавства