Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Професійно технічне училище №5 м. Світловодськ |
Код ЄДРПОУ: | 05403381 |
Місцезнаходження: | 27501, Україна , Кіровоградська обл., Світловодськ, Приморська, 12 |
Контактна особа: |
Пахомова Анна Іванівна 380674967446 pahomova.anna@inbox.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
23.05.2022 невідбулась закупівля UA-2022-05-07-000058-c через відсутність пропозицій учасників
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 травня 2022 21:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 червня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
24 травня 2022 00:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 травня 2022 00:13 |
ТД обробка землі повний цикл переговірна.doc |
24 травня 2022 00:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 травня 2022 00:13 |
ТД обробка землі повний цикл переговірна.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-07-000063 ● 35771d704afc40a596b15a3331d154b8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 червня 2022 16:01 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.06.2022 № 12-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 07.06.2022 № 12-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2022-05-24-000005-а 24.05.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель.
Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 11:36:45
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-24-000005-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-13 20:19:48
Пояснення
На момент складання Плану закупівлі ціни на послуги з обробки землі взяті з договорів попередніх років з врахуванням зростання вартості на дизпаливо. Ціни на посівний матеріал та добрива взято з середньоринкової вартості насіння соняшника, кукурудзи, пшениці та добрив, які є у вільному доступі в інтернет мережі.
При виборі насіння соняшнику керувались вимогами до якостей насіння таких як посухостійкість, високоврожайність, олійність до 49%, стійкість до вовчка та до інших захворювань, які притаманні грунтово-економічним умовам нашого регіону. Ціна такого насіння коливається в межах 4600,00-5600,00 грн за 1 п.о.
При виборі насіння кукурудзи керувались вимогами до якостей насіння таких як посухостійкість, високоврожайність 13-15 т/га, стійкість захворювань та стресових факторів, які притаманні грунтово-економічним умовам нашого регіону. Ціна такого насіння коливається в межах 2000,00-2400,00 грн за 1 п.о.
При виборі насіння пшениці керувались вимогами до якостей насіння таких як висока зимостійкість, високоврожайність 6 т/га, стійкість захворювань, висока стійкість до вилягання, підходить грунтово-економічним умовам нашого регіону. Ціна такого насіння коливається в межах 11970,00-12590,00 грн за 1 т.
Виходячи з того ми обґрунтували, що при нормі витрат проаналізувавши дані попередніх періодів (кукурудза 1 пос.од. : 1 Га, соняшника 1 пос.од. : 2 Га, пшениці 200 кг : 1 Га) нам необхідно буде витратити 1485640 грн 00 коп. на зазначені роботи.
Посилання на сторінку власного веб-сайту про розміщення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на момент оголошення переговорної процедури не було оприлюднено.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-09 13:46:18
про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-05-24-000005-a) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
З якої причини Вами оприлюднено повідомлення про намір укласти договір у строк, що перевищує один день з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівель, чим недотримано вимоги пункту 8 частини 1 статті 10 Закону.
Так, при проведенні даної закупівлі, рішення про визначення переможця процедури закупівель прийнято згідно з оприлюдненим в електронній системі закупівель рішенням уповноваженої особи від 26.05.2022 № 114, а повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 30.05.2022.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-13 13:04:00
Пояснення
Затримка публікації рішення про укладення договору відбулась через технічний збій в системі державних закупівель.
З метою усунення порушення було прийнято рішення про розірвання договору закупівлі послуг
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКЕ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕМЛЯ І ЛЮДИ" #30945052 |
Переможець |
1 485 640,00
UAH
|
30 травня 2022 21:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 червня 2022 23:58
|
Дод.угода розторгнення.pdf | укладений |
14 червня 2022 23:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2022 23:49
|
Дод.угода розторгнення.pdf | зміни до договору |
14 червня 2022 23:47
|
Електронний підпис | укладений |
13 червня 2022 01:08
|
Договір земля.pdf | укладений |
13 червня 2022 01:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції (послуги з обробки землі в обсязі повного сільськогосподарського циклу) | 1 | послуга |
1 485 640,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунення порушень під час процедури закупівлі та розірвання договору |
Номер договору про закупівлю: | 17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б\н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 червня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Усунення порушень законодавства |