Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з управління багатоквартирним будинком
Очікувана вартість
22 946,40 UAH
UA-2022-05-23-004967-a 190e6d7f357a4b3b9348892f4dfd9b37
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бессарабчук Юлія Сергіївна

+380487531728 corup.od@fssu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 травня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 41322052
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., Одеса, Лідерсівський бульвар, будинок 17
Контактна особа: Бессарабчук Юлія Сергіївна
+380487531728
corup.od@fssu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79990000-0: Різні послуги, пов’язані з діловою сферою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з управління багатоквартирним будинком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м. Одеса, Лідерсівський бульвар, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 травня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79990000-0 — Різні послуги, пов’язані з діловою сферою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

23 травня 2022 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство «ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИЙ СЕРВІС «ФОНТАНСЬКИЙ»
#35302819
Переможець 22 946,40
UAH з ПДВ
23 травня 2022 16:42

Документи

23 травня 2022 16:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 червня 2022 15:31
2022-06-28_15-12-54_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
28 червня 2022 15:30
Електронний підпис укладений
23 травня 2022 16:45
Договір укладений
23 травня 2022 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку з необхідністю внесення змін до банківських реквізитів Виконавця Сторони дійшли згоди внести зміни до договору від 23.05.2022 № 455/1. Внесення змін до Договору у зв’язку зі зміною розрахункових рахунків необхідно оприлюднювати через авторизований електронний майданчик. Але при заповненні на майданчику форми цього повідомлення «Причини додання змін до договору» необхідно вибрати випадок, з тих, що передбачені ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а якщо не вибрати один із пункт - система не дозволить оприлюднити зміни. Причини додавання змін до договору, які представлені на майданчику «не підходять» у разі зміни реквізитів Замовника або Виконавця. Враховуючи викладене, та з метою своєчасного оприлюднення змін до Договору, під час заповнення форми повідомлення на авторизованому майданчику обрано пункт «покращення якості предмету закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 455/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML