Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Сміттєві контейнери
Очікувана вартість
1 099 999,92 UAH
UA-2022-05-16-000824-a 9d3fd24732bf480ea610f75a9fe68bcf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хижук Ліна

+380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03339331
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Контактна особа: Хижук Ліна
+380679862961
vukg@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Законом України «Про публічні закупівлі» визначено правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об'єднаних територіальних громад, відповідно до вимог п.1) ч.1 ст.3 Закону в разі, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень, необхідно дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель. Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Пунктом 1 частини 2 статті 40 Закону встановлено, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: 1) якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги були проведені замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з предметом закупівлі: Код ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Сміттєві контейнери: - ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-16-001921-a, оголошення про проведення відкритих торгів від 16.02.2022р., закупівля не відбулась 04.03.2022р. через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. - ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-30-001930-b оголошення про повторне проведення відкритих торгів від 30.03.2022р., закупівля не відбулися 15.04.2022р. через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. Враховуючи вищевказане, а також згідно проведених переговорів з ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА» Код ЄДРПОУ 44082805, Юридична адреса: Україна, 04060, м.Київ Шевченківський р-н Вул. Ризька, Буд. 73-Г, (Офіс) 7, було погоджено провести переговорну процедуру закупівлі на придбання товару: Код ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Сміттєві контейнери, яка проводитиметься на підставі п.1 ч.2 ст. 40 Закону.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 травня 2022 10:36
Оскарження наміру укласти договір: 27 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 шт
Контейнери для збору ПЕТ пляшок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
73 шт
Контейнери для збору ТПВ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

16 травня 2022 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2022 10:23
2 закупівля - UA-2022-03-30-001930-b-report.pdf
16 травня 2022 10:23
1 закупівля - UA-2022-02-16-001921-a-report.pdf
16 травня 2022 10:23
Протокол про переговорну 57.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА»
#44082805
Переможець 1 099 999,92
UAH з ПДВ
16 травня 2022 10:36

Документи

16 травня 2022 10:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2022 10:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЄВРОКОНТЕЙНЕР.ЮА»
#44082805
1 099 999,92
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 травня 2022 10:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2022 15:46
Електронний підпис укладений
30 травня 2022 11:21
ДОД_УГОДА 2 від 30.05.2022р. до дог 160.pdf зміни до договору
30 травня 2022 11:20
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 09:39
ДОД.УГОДА 1 від 27.05.2022р. до дог.160.pdf зміни до договору
27 травня 2022 09:37
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 09:29
Договір 160 від 27.05.2022р. укладений
27 травня 2022 09:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки товару до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Усунення технічної помилки, що виникла під час підписання договору
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 099 999,92
UAH (в тому числі ПДВ 183 333,32 UAH)