Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Страхові послуги 66510000-8 за ДК 021:2015 (Добровільне страхування відповідальності підприємства перед третіми особами)
Очікувана вартість
55 000,00 UAH
UA-2022-05-12-000941-a ad27251b893b41fea26eb1856c2d6837
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котова Анна Олександрівна

0936909663 KPUZN_DNIPRO@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м.Києва
Код ЄДРПОУ: 03359813
Вебсайт: http://www.kpuzn-dnipro.com/
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, проспект Визволителів, 6
Контактна особа: Котова Анна Олександрівна
0936909663
KPUZN_DNIPRO@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 травня 2022 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 травня 2022 11:00
Початок аукціону: 25 травня 2022 14:07
Очікувана вартість: 55 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


- добровільне страхування відповідальності підприємства перед третіми особами, 1 послуга, відповідний код – 66515000-3.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Добровільне страхування відповідальності підприємства перед третіми особами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2023
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані Послуги буде здійснюватися протягом 3 банківських днів з моменту підписання договору. Аванс 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-12-000941-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПАТ "Страхова компанія "Місто", Код ЄДРПОУ:33295475
Дата подання: 17 травня 2022 11:44
дискримінаційна вимога
Шановний Замовник!
12/05/2022 року через систему електронних державних закупівель Prozorro було оголошено про проведення спрощеної закупівлі № UA-2022-05-12-000941-a на Страхові послуги 66510000-8 за ДК 021:2015 (Добровільне страхування відповідальності підприємства перед третіми особами). Документація даної закупівлі містить дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію. А саме: в Технічних вимогах додатку 3 до Документації фінансові показники учасників за 9 місяців 2021 року мають відповідаюти таким вимогам:
- «Розмір активів, грн.» є більшим ніж 1 000 000 тис.грн.;
- «Страхові премії, грн.» є більшими ніж 800 000 тис.грн.;
- «Страхові виплати» є більшими ніж 300 000 тис.грн.;
- «Страхові резерви» є більшими ніж 600 000 тис.грн.;
- Рівень виплат не менше 30 % та не більше 40 %.
За даними ресурсу https://forinsurer.com/ відповідність таким показникам задовільнить не більше 10 компаній із 180 зареєстрованих в Україні, що суттєво обмежує коло потенційних учасників закупівлі.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.»
Відповідно до ст. 30 ЗУ «Про страхування» страхові компанії зобов’язані дотримуватися таких умов забезпечення платоспроможності:
-наявності сплаченого статутного фонду для страховиків-резидентів або гарантійного депозиту для філій страховиків-нерезидентів та наявності гарантійного фонду страховика;
-створення страхових резервів, достатніх для майбутніх виплат страхових сум і страхових відшкодувань;
-перевищення фактичного запасу платоспроможності страховика над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності.
Обов’язкові критерії і нормативи платоспроможності страховика визначаються Положенням про обов’язкові критерії і нормативи достатності капіталу та платоспроможності, ліквідності, прибутковості,
якості активів та ризиковості операцій страховика, затвердженим розпорядженням Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 07 червня 2018 року № 850. Відповідно до п. 3 розділу І цього Положення, страховик зобов’язаний на будь-яку дату дотримуватись критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій та нормативу якості активів.
Відтак, запропоновані вами фінансові показники не характеризують безпосередньо фінансову спроможність учасника, а використовуються для розрахунку його платоспроможності, що здійснює регулятор.
Таким чином, просимо вилучити з Документації зазначені фінансові показники.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 травня 2022 16:20
Ст. 5. Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено принципи здійснення закупівель. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям i зловживанням.
Посилання у Вимозі/скарзі на те, що вимоги зазначені в документації до закупівлі є ніби то дискримінаційними та обмежують конкуренцію є лише припущеннями.
3 метою забезпечення ефективності майбутнього договору (належного виконання Страховиком своїх обов'язків) та зважаючи на вимогу щодо максимальної економії та ефективності витрачання коштів, Замовником було визначено критерії щодо необхідності надання довідки чи документу, який підтверджує рівень виплат та фінансові показники Учасника за 9 місяців 2021 року, які відповідають вимогам - «Розмір активів, грн.» є більшим ніж 1 000 000 тис.грн.; - «Страхові премії, грн.» є більшими ніж 800 000 тис.грн.; - «Страхові виплати» є більшими ніж 300 000 тис.грн.; - «Страхові резерви» є більшими ніж 600 000 тис.грн.; - Рівень виплат не менше 30 % та не більше 40 %.
Враховуючи, що в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, та проаналізувавши вимогу щодо вилучення з Документації до спрощеної закупівлі зазначені показники, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у документації жодним чином не може вплинути на якість товарiв/робiт/послуг (недостатня їх обгрунтованість або навіть недоцільність). Згідно Рейтингу страхових компаній України за посиланням https://forinsurer.com/ratings/nonlife по показникам, зазначеним у вимозі, відповідають якнайменш 10 страхових компаній.
https://forinsurer.com/ratings/nonlife – відкрите джерело інформації на ринку страхових компаній, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній.
Отже, рейтинги Учасників закупівлі – Страховиків, зазначені в Документації до закупівлі за певний період, прямо вказують на стабільність компаній та якість наданої ними послуги. При цьому, наявність рейтингів не потребує від Учасників закупівлі будь-яких додаткових затрат ( в тому числі оплати послуг рейтингових агенст).
У зв'язку із складною фiнансово - економічною ситуацією у державі, Замовник, визначивши Критерії, таким чином намагається визначити кращих постачальників послуг, що можуть запропонувати якісні страхові послуги, оскільки саме вказана вище інформація є показником фінансової спроможності, довгострокової надійності та гарантій по виплатам. Відтак, визначені Критерії не є такими, що призводять до дискримінації та не можуть бути вилучені з Документації до спрощеної закупівлі.
Окрім цього, зазначаємо, що кваліфікаційні критерії відповідно ч.2 с.16 Закону України «Про публічні закупівлі», зазначені у вимозі, не відносяться до спрощених закупівль, а лише до процедур закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2022 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта" 44 280,00
UAH з ПДВ
41 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС" 45 702,00
UAH з ПДВ
42 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 травня 2022 10:38
Електронний підпис
19 травня 2022 10:20
Рівень виплат.pdf
19 травня 2022 10:20
Витяг 18.02.2022.pdf
19 травня 2022 10:20
Про санкції.pdf
19 травня 2022 10:20
свдоцтво ПДВ.pdf
19 травня 2022 10:20
Взаємовідносини.pdf
19 травня 2022 10:20
витяг ПДВ _10_02_2017.pdf
19 травня 2022 10:20
Проект договору.pdf
19 травня 2022 10:20
Статут 2021+опис.pdf
19 травня 2022 10:20
Письмова згода.pdf
19 травня 2022 10:20
Довідка ЄДРПОУ.pdf
19 травня 2022 10:20
Наказ Островерха 2018.pdf
19 травня 2022 10:20
Пропозиція.pdf
19 травня 2022 10:20
Технічні вимоги.pdf
19 травня 2022 10:20
Рішення №146 Оранта.pdf
19 травня 2022 10:20
Фінансові показники.pdf

Публічні документи

23 травня 2022 15:16
Електронний підпис
23 травня 2022 15:16
щодо повноважень.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Баланс_311221.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Цінова пропозиція.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Статут Європоліс.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Св-во фін.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Фінрез_311221.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Гарантійний лист.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Щодо ліцензії.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Опис від 301120.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Статус платника.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Договор.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Письмова згода.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Витяг_04022022.pdf.p7s
23 травня 2022 15:16
Ліцензія R-1651.pdf.p7s
23 травня 2022 15:13
Щодо ліцензії.pdf
23 травня 2022 15:13
Цінова пропозиція.pdf
23 травня 2022 15:13
Письмова згода.pdf
23 травня 2022 15:13
Опис від 301120.pdf
23 травня 2022 15:13
Баланс_311221.pdf
23 травня 2022 15:13
Ліцензія R-1651.pdf
23 травня 2022 15:13
Щодо захисту довкілля.pdf
23 травня 2022 15:13
Статут Європоліс.pdf
23 травня 2022 15:13
Св-во фін.pdf
23 травня 2022 15:13
Гарантійний лист.pdf
23 травня 2022 15:13
Фінрез_311221.pdf
23 травня 2022 15:13
Договор.pdf
23 травня 2022 15:13
Статус платника.pdf
23 травня 2022 15:13
Витяг_04022022.pdf
23 травня 2022 15:13
щодо повноважень.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта"

ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта"
#00034186
Переможець 41 940,00
UAH з ПДВ
26 травня 2022 09:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2022 09:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Публічне акціонерне товариство "Національна акціонерна страхова компанія "Оранта"
#00034186
41 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 11:00
Електронний підпис укладений
01 червня 2022 10:39
1639782.pdf укладений
01 червня 2022 10:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2022 — 31 травня 2023
Сума оплати за договором: 41 940,00
UAH