Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Перезарядка картриджів)
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2022-05-11-002887-a ● 5c595681b94e41be800cd633181c4a43
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Оболонського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 23379143 |
Місцезнаходження: | 04202, Україна , Київська обл., Київ, проспект Мінський, буд 8 |
Контактна особа: |
Рубцова Жанна 380667844229 rubitender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2022 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 травня 2022 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 23 травня 2022 15:34 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
217 послуга
Перезарядка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04114, Україна, м. Київ, Вишгородська 54 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Післяоплата. Розрахунки проводяться після прийняття наданих Послуг та підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дня фактичного отримання Послуг за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. У разі затримки фінансування, оплата за надані Послуги здійснюється протягом 5 (п’яти ) банківських днів з моменту отримання Замовником відповідних коштів на свій рахунок. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства) | Пiсляоплата | 11 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 травня 2022 13:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2022 13:47 |
Оголошення перезарядка картриджів 2022 (2).doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-05-11-002887-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКА ГАЛИНА АНАТОЛІЇВНА, Код ЄДРПОУ:2283203183
Дата подання: 13 травня 2022 16:51
Територіальність
У Додатку 2 до оголошення про проведення електронної закупівлі, а саме у пункті 12 загальних вимог, зазначено, що "Учасник обов’язково повинен мати сервісний центр обслуговування в м. Києві або чинний договір з сервісним центром в м. Києві з надання послуг з ремонту та обслуговування комп’ютерної техніки та периферійного обладнання. (зазначити адресу).". Дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають власного сервісного центру в місті Києві або ж договору з сервісним центром в м. Києві, проте мають власний сервісний центр, матеріально технічну базу та склад запчастин в іншій області та здатні забезпечити вчасне та якісне надання послуг, що є предметом закупівлі, до місця вказаного Замовником та безперебійну роботу згідно вимог. Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає місця розташування Учасника на території Замовника. Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо внести зміни в умови закупівлі та вилучити вимогу, котра дискримінує нас, як потенційного учасника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 травня 2022 11:52
Доброго дня шановний Учаснику. На Вашу Вимогу повідомляю наступне: За умовами закупівлі надання послуг щодо технічного обслуговування і ремонту офісної техніки передбачає вилучення картриджів з офісної техніки замовника. Розміщення сервісного центру, який буде обслуговувати картриджі до принтерів та копіювальних апаратів територіально в іншому місті чи області, призведе до несвоєчасного забезпечення сервісного обслуговування. Враховуючи обмеженість в кількості, а в деяких моделях обладнання і зовсім відсутність обмінного фонду картриджів , спричинить неналежне функціонування та виконання повноважень, покладених на замовника. Крім того, як свідчить статистика та наш власний досвід проведення закупівель в умовах запровадження правового режиму воєнного стану в Україні, значно збільшився ризик форс мажорних ситуацій, які нажаль унеможливлюють виконання договірних зобов’язань учасниками з незалежних від них обставин.
Відсутність у учасника сервісного центру обслуговування в м. Києві або чинного договору з сервісним центром в м. Києві значно збільшують для замовника ризик неповернення вилучених картриджів, або неможливості забрати їх самостійно в м. Києві (за місцем знаходження замовника) . Зазначене призведе до неможливості використання офісної техніки та додаткових непередбачуваних фінансових витрат, оскільки у замовника відсутній обмінний фонд картриджів.
Тому нам необхідно виключити можливі ризики виникнення ситуації, коли учасник, з незалежних від нього обставин, не зможе повернути вилучені картриджі. Вважаємо, що встановлена в оголошенні вимога не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності замовника. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Моніторингом аналогічних закупівель встановлено, що існує значна кількість учасників, які відповідають встановленим в оголошенні вимогам, та можуть приймати участь в закупівлі, створюючи конкурентне середовище.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога не підлягає до задоволенню.
Відсутність у учасника сервісного центру обслуговування в м. Києві або чинного договору з сервісним центром в м. Києві значно збільшують для замовника ризик неповернення вилучених картриджів, або неможливості забрати їх самостійно в м. Києві (за місцем знаходження замовника) . Зазначене призведе до неможливості використання офісної техніки та додаткових непередбачуваних фінансових витрат, оскільки у замовника відсутній обмінний фонд картриджів.
Тому нам необхідно виключити можливі ризики виникнення ситуації, коли учасник, з незалежних від нього обставин, не зможе повернути вилучені картриджі. Вважаємо, що встановлена в оголошенні вимога не є дискримінаційною, а вкрай необхідною для функціонування діяльності замовника. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Моніторингом аналогічних закупівель встановлено, що існує значна кількість учасників, які відповідають встановленим в оголошенні вимогам, та можуть приймати участь в закупівлі, створюючи конкурентне середовище.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога не підлягає до задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2022 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЕПС-СЕРВІС" |
16 572,00
UAH з ПДВ
|
16 572,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" |
24 250,00
UAH з ПДВ
|
24 125,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" |
24 948,00
UAH з ПДВ
|
24 249,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЕПС-СЕРВІС" #34574252 |
Відхилено |
16 572,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2022 10:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІЧНИЙ КАРТРИДЖ" #37634298 |
Відхилено |
24 125,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2022 13:26
|
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" #39453334 |
Переможець |
24 249,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2022 12:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 16:51
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2022 11:53
|
Договір № ВР-1 від 27-05-2022.pdf | укладений |
27 травня 2022 11:52
|