Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108892 |
Місцезнаходження: | 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Млинарська, 2 |
Контактна особа: |
Громадюк Богдана Богданівна +380660181105 hromadiuk@dso.if.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 травня 2022 15:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2022 15:07 |
Початок аукціону: | 26 травня 2022 15:29 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000.00 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 15000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться Страховиком на розрахунковий рахунок Страхувальника частинами, до 10-го числа кожного поточного місяця, протягом дії Договору. | Аванс | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 травня 2022 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 травня 2022 15:02 |
Тендерна документація.docx | |
09 травня 2022 15:02 |
Оголошення про відкриті торги.rtf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-15-000011 ● 9b69f4ab55c2428284922a36b704e2b6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 серпня 2022 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.08.2022 №_46-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 15.08.2022 №46-З
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-05-09-001853-a 09.05.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Ігор ГАМУЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 14:07:31
Запит Замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Послуги добровільного страхування фінансових ризиків за діючими договорами охорони» (ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-05-09-001853-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступного питання:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія» те, що для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасником надано додаток 1 до договору від 19.03.2020 №85 та додаток 1 до договору від 01.09.2020 №190, тоді як самі договори від 19.03.2020 №85 та від 01.09.2020 №190 учасником ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія» не надано?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-26 15:54:06
Пояснення на запит
У відповідь на запит від 24.08.2022 року з приводу запитуваної Вами інформації надаємо наступні пояснення.
Відповідно до оголошеної закупівлі «Послуги добровільного страхування фінансових ризиків за діючими договорами охорони» (ДК 021:2015: 66510000-8 Страхові послуги), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-05-09-001853-a) Учасник ПрАТ «Українська охоронно-страхова компанія» відповідно до вимог тендерної документації, а саме Розділу 3 п. 5 пп.3 повинен документально підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору. Даним Учасником у складі своєї пропозиції надано інформаційну довідку згідно наданої форми, а також відповідно до довідки надано скан-копії аналогічних договорів та скан-копію оригіналу відгуку, чим підтвердив наявність досвіду виконання аналогічного договору.
Замовником під час розгляду пропозиції відповідно до поданих документів Учасника, а саме:
- довідка про наявність досвіду та аналогічних договорів.pdf
- Договір страхування ДМф18-01.00044 від 19.03.2020р.pdf
- Відгук УПО в Рівненській області.pdf
- скан дог.ДМф18-01.00049 УПО Тернопільська обл.від 01.09.2020.pdf
- відгук УПО Тернопільської області.PDF
перевірено достовірність поданих документів - додаток 1 до договору від 19.03.2020 №85 «Договір добровільного страхування фінансових ризиків» а сам договір не надано, однак з’ясовано та перевірено, що Договір №85 від 19.03.2020 року укладено з УПО в Рівненській області за результатом відкритих торгів, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-02-05-000855-b, що є у вільному доступі (скан-копію договору №85 від 19.03.2020 року у форматі .pdf додається);
Також перевірено достовірність поданих документів - додаток 1 до договору від 01.09.2020 року №190 «Договір добровільного страхування фінансових ризиків» а сам договір не надано, однак з’ясовано та перевірено, що Договір №190 від 01.09.2020 року укладено з УПО в Тернопільській області за результатом відкритих торгів, інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-27-001963-b, що є у вільному доступі (скан-копію договору №190 від 01.09.2020 року у форматі .pdf додається).
Замовником у тендерній документації було передбачено примітку:
«* Примітки до пп.3 п.5 цього розділу:
• аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме: надання послуг, подібних за змістом, своєю правовою природою предмету закупівлі» згідно якої було визначено, що являється аналогічним договором та предметом закупівлі.
Даний вид страхування є один із видів добровільного страхування та регулюється Закон України «Про страхування» відповідно до с. 1 та ст. 16 Закону цивільно-правові відносини, щодо захисту майнових інтересів юридичних осіб, у разі настання певних подій (страхових випадків) визначаються окремим договором страхування, який має відповідати усім вимогам встановлених у с. 16 Закону України «Про страхування».
Предметом закупівлі являються «Послуги добровільного страхування фінансових ризиків за діючими договорами охорони» тому нас як Замовників цікавить досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, а саме окремий договір добровільного страхування фінансових ризиків. Відповідно до тендерної документації та умов договору про закупівлю послуг згідно «п. 1.3. Умови, не врегульовані даним Договором, регулюються Додатком № 1 до цього Договору.» передбачено додаток та окремий договір.
Додатки: 1. Скан-копію договору №190 від 01.09.2020 року у форматі .pdf
2. Скан-копію договору №85 від 19.03.2020 року у форматі .pdf
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатом моніторингу ID UA-M-2022-08-15-000011, який закінчився 29.08.2022 року з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, а саме відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (із змінами) (далі – Закон) не містить опису формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону, затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Мною як Уповноваженою особою прийнято до уваги висновок моніторингу та в подальшому при складанні тендерної документації буду дотримуватися вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону та Закону в цілому.
2022-09-01 17:02:40
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2022 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ Українська охоронно-страхова компанія |
560 300,00
UAH
|
539 630,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРАТ "ПТ "ЄВРОПОЛІС" |
580 000,00
UAH
|
555 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ Українська охоронно-страхова компанія #23734213 |
Переможець |
539 630,00
UAH
|
27 травня 2022 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2023 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 18:43
|
Додаткова угода 1 до Договору 154.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2022 18:42
|
Електронний підпис | укладений |
08 червня 2022 12:46
|
Договір | укладений |
08 червня 2022 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |