Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання (послуги з прибирання офісних приміщень, миття вікон, очищення урн для сміття)
Очікувана вартість
1 441 234,56 UAH
UA-2022-05-06-002497-a e7975b6caa534af0958238029ca5b9f4
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Зоряна Саган

+380683272721 saganzo@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 травня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Тернопільске обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09338500
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., м.Тернопіль, Майдан волі, 2
Контактна особа: Зоряна Саган
+380683272721
saganzo@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання (послуги з прибирання офісних приміщень, миття вікон, очищення урн для сміття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 травня 2022  —  06 травня 2023
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІЦИК РОМАН ВАСИЛЬОВИЧ
#2792605311
Переможець 1 441 234,56
UAH
06 травня 2022 16:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додатковий договір_ФОП Піцик.pdf зміни до договору
30 січня 2023 18:02
Звіт про зміну умов договору 160-02-22.pdf зміни до договору
30 січня 2023 18:02
Звіт про укладання договору про закупівлю товарів, робіт та послуг №160_06-22.pdf укладений
06 травня 2022 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладання договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до додатку №1 Договору (адреса площа, об'єми та ціна)
Номер договору про закупівлю: 160/06-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML