Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
64 500,00 UAH
UA-2022-05-05-000260-c 0e217197ee404841a2c513aa854a514d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дриботій Наталія Ярославівна

+380326542227 mail@zlmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Золочівська міська рада Золочівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04055908
Вебсайт: https://zlmr.gov.ua/
Місцезнаходження: 80700, Україна , Львівська обл., Золочів, вул. М.Шашкевича,22
Контактна особа: Дриботій Наталія Ярославівна
+380326542227
mail@zlmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2022 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2022 09:00
Початок аукціону: 18 травня 2022 15:36
Очікувана вартість: 64 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


системний блок, монітор, клавіатура,мишка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 од
Комп'ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80700, Україна, Львівська область, м. Золочів, вул. Шашкевича М.,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Оплата проводиться в безготівковій формі в залежності від реального фінансування при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань). Замовник оплачує вартість товару за фактом надання товару згідно виставленої накладної Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2022 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2022 10:22
Додаток 5.docx
05 травня 2022 10:22
Додаток 4.docx
05 травня 2022 10:22
додаток 3 проект договору.doc
05 травня 2022 10:22
Додаток 2.docx
05 травня 2022 10:22
Додаток 1.docx
05 травня 2022 10:22
Оголошення про проведення закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-05-05-000260-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ БРЕНДХАБ, Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 06 травня 2022 21:04
11111111
на вимогу надати ISO 45001:2019 виробника системних блоків Дану вимогу вважаємо необґрунтованою та дискримінаційною, адже Система сертифікації якості ISO (ІСО) проводиться на відповідність міжнародним стандартам, встановленим Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO, International Organization for Standardization). Організація ISO не проводить сертифікацію, а тільки розробляє стандарти відповідності. Функція сертифікації переходить на національні акредитовані установи, які займаються впровадженням стандартів на підприємстві, видають сертифікати та проводять наглядовий аудит. Організацією ISO розроблено велику кількість стандартів у різних сферах діяльності, зокрема і Стандарт ISO 45001. Зазначений стандарт стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартам і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави, а в Україні діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар чи підприємство, оскільки дана вимога відсутня в чинному законодавстві. Сертифікат ISO 45001 є стандартом по охороні здоров’я та безпеки праці на робочому місці. Виробники товарів та послуг не зобов`язані її проходити. З 01.01.2018 року в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції. Відповідно до Наказу ДП «УкрНДНЦ» «Про скасування національних нормативних документів» №500 від 29 грудня 2017 року з 01.01.2018 року скасовані стандарти державної системи сертифікації. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №93 від 26.01.2018 року втратив чинність «Перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні». Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.» Тобто, вимога про надання вищезазначеного сертифікату не є впливовим критерієм щодо гарантії постачання предмету закупівлі, а тому спричиняє лише обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників. Оскільки, встановивши таку вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який відповідає цьому критерію. Ми на добровільній основі пройшли сертифікацію і маємо діючі ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги.» та ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», а вимога надати Сертифікат ISO 45001 носить дискримінаційний характер стосовно нашого підприємства та інших потенційних учасників в закупівлі витратних матеріалів. Так як процедура сертифікації підприємства на відповідність ДСТУ ISO 45001 не являється швидкою та простою, бо отримання сертифікатів ISO – це довготривалий процес, що потребує підготовки (близько 30 робочих днів і більше), у зв’язку з чим ми не маємо змоги вчасно отримати документ та взяти участь в торгах. Також в умовах Тендерної документації зазначено, що сертифікати мають бути видані лише на учасника процедури закупівлі і відсутня можливість подання в складі тендерної пропозиції чинних сертифікатів ISO (ДСТУ), які видані на виробника товару. Тому вважаємо дану вимогу дискримінаційною. Таким чином, встановлення наведеної вище вимоги в Тендерній документації є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі до нас, як учасника, що унеможливлює підготовку тендерної пропозиції у відповідності до вимог Документації, і взагалі позбавляє можливості взяти участь у цьому тендері. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у торгах UA-2021-02-05-012171-a (посилання на сайт - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-02-05-012171-a ) розглядала Скаргу, щодо вимоги до учасників надати Сертифікат ISO 45001, за результатами засідання колегія зобов’язала Замовника виключики вказану вимогу з Тендерної документації. Враховуючи викладене, вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення зазначеної вище умови Тендерної документації порушують вимоги ч. 4 ст. 22 та ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до яких Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення публічних закупівель, згідно з ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема – добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Отже, вимагаємо виключити з Тендерної документації вимогу надати: ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосування» на «ремонт та технічне обслуговування».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 травня 2022 14:17
, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO 45001:2018 юридичною особи або фізичною особою – підприємцем від 2 тижнів. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 45001:2018і цим самим довести його відповідність « Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування »
Номер вимоги: UA-2022-05-05-000260-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ БРЕНДХАБ, Код ЄДРПОУ:44090423
Дата подання: 06 травня 2022 21:04
11111111111111111
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або надання договору на сервісне обслуговування.
1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника.
2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами.
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташован Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами
Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні.
Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизиваоних сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 травня 2022 14:19
Шановний учасник! Вивчивши Вашу Вимогу повідомлю наступне: вимога Додатку 1 Оголошення про наявність власного, або партнерського сервісного(-их) центру(-ів) учасника у м. Золочів Львівської області, або м. Львів, який забезпечить безкоштовну гарантійну підтримку товару протягом визначеного гарантійного терміну, не є дискримінаційною та жодним чином не обмежуєте коло потенційних учасників, в тому числі за територіальною ознакою. Наша мета отримати вчасне гарантійне обслуговування придбаного нами товару. Така вимога була зазначена замовником виходячи з максимального скорочення часу на обслуговування предмету закупівлі, його доставку від замовника до сервісного центру та зменшення ризику пошкодження при пересиланні. По-перше, ми не вимагаємо виключно власного сервісного центру. Натомість – допускаємо, щоб потенційний постачальник міг обслуговувати техніку у своїх партнерів. По-друге, ми не встановлювали, що сервісний центр має бути лише за місцезнаходженням замовника у м. Золочів. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Враховуючи велику кількість сервісних центрів в м. Львів (наприклад перевірити цю інформацію можна у відкритих джерелах, наприклад, за посиланням https://lvivservice.com.ua/.) та м. Золочів, що дає змогу потенційним учасникам з усієї України забезпечити наявність сервісного центру в цих містах на умовах, які прописані в Оголошені, встановлена нами вимога автоматично не може вважатися дискримінаційною, в тому числі за територіальною ознакою. Будь-який учасник за бажанням та без обмежень, враховуючи значну конкуренцію та широкий вибір сервісних центрів на ринку комп’ютерної техніки та їх обслуговування, може укласти договір на сервісне обслуговування та технічну підтримку даного предмету закупівлі з будь-яким сервісним центром, який розташований у м. Золочів, або м. Львів.
Якщо Ви учасник з іншого регіону, ми не зобов’язуємо Вас проводити гарантійне обслуговування на території власного сервісного центру у Львові, чи Золочеві. Ви можете залучати до такого обслуговування партнера – сервісний центр на території Львова, Золочева. Для того, щоб переконатися, що таке обслуговування буде відбуватися офіційно у сервісному центрі – ми й просимо надати копію договору з партнерським сервісним центром, що свідчитиме про Вашу з ним співпрацю. Які дискримінаційні вимоги Ви вбачаєте у легальних документованих партнерських відносинах?
Безперечно, що гарантійне обслуговування можуть проводити лише авторизовані сервісні центри. Всі взаємовідносини з авторизованим сервісним центром, доставка обладнання до/з сервісного центру, реагування на гарантійні випадки покладаються на постачальника. Таким чином ми вимагаємо від постачальника наявність власного або на договірних відносинах сервісного центру в м.Львів, або м.Золочів, для здійснення взаємовідносин між офіційним сервісним центрам та замовником. Вимоги, як саме буде відбуватись взаємодія власного сервісного центру Учасника, або партнерського з авторизованими сервісними центрами нами не обумовлюється в Оголошені. Вимога щодо наявності сервісного центру прописана таким чином, щоб не дискримінувати потенційних учасників.
З огляду на вищенаведене, Ваша вимога не підлягає до задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2022 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ" 57 678,00
UAH з ПДВ
57 678,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Нео-Іт 64 442,20
UAH з ПДВ
64 442,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 травня 2022 20:27
Електронний підпис
16 травня 2022 20:16
Відомості учасника.pdf
16 травня 2022 20:16
Аналог Договір.pdf
16 травня 2022 20:16
Довідка МТБ.pdf
16 травня 2022 20:16
Опис товарів.pdf
16 травня 2022 20:16
Статут.pdf
16 травня 2022 20:16
Висновок СЕС.pdf
16 травня 2022 20:16
Додаток 1.pdf
16 травня 2022 20:16
Довідка про СЦ.pdf
16 травня 2022 20:16
Додаток 4.pdf
16 травня 2022 20:16
Виписка з ЄДР.pdf
16 травня 2022 20:16
Витяг .pdf
16 травня 2022 20:16
Атестат виробництва.pdf
16 травня 2022 20:16
Рішення №91.09.2021.pdf

Публічні документи

13 травня 2022 12:25
Електронний підпис
13 травня 2022 12:23
iso2020new.zip
13 травня 2022 12:23
Довідка з банку 1652_001.pdf
13 травня 2022 12:23
Довідка з банку 1652_002.pdf
13 травня 2022 12:23
Заява-згода.pdf
13 травня 2022 12:23
Опис 2016.pdf
13 травня 2022 12:23
Паспорт Гуцал Денис.pdf
13 травня 2022 12:23
Порівняльна таблиця.pdf
13 травня 2022 12:23
Проект договору.pdf
13 травня 2022 12:23
Цінова пропозиція.pdf
13 травня 2022 12:23
декларація_Samsung.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"

ТОВ Нео-Іт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ПАРТНЕР АЙ ТІ"
#41263186
Відхилено 57 678,00
UAH з ПДВ
23 травня 2022 10:13
ТОВ Нео-Іт
#38502019
Відхилено 64 442,20
UAH з ПДВ
23 травня 2022 16:18

Документи

23 травня 2022 10:13
Електронний підпис

Документи

23 травня 2022 16:18
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій