Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження (обслуговування) комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed», код ДК 021:2015 – 72253100-4 - Послуги з підтримки користувачів)
Очікувана вартість
165 000,00 UAH
UA-2022-05-04-002838-a af11c310e64d4203a0accd6a2ee4c297
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Гарбузова

+380576320090 dergcrl_zakupki@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Дергачівська центральна лікарня» Дергачівської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02003095
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., м. Дергачі, вул. 1 Травня, 4
Контактна особа: Юлія Гарбузова
+380576320090
dergcrl_zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2022 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2022 10:00
Очікувана вартість: 165 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 825,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
консультативні послуги з питань технічної підтримки та супроводження (обслуговування) комп’ютерної програми «Інформаційно-аналітична система «SimplexMed», код ДК 021:2015 – 72253100-4 - Послуги з підтримки користувачів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62303, Україна, Харківська область, місто Дергачі, вулиця 1 Травня, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються щомісячно в національній валюті України – гривні, шляхом безготівкового перерахування коштів Замовником на поточний рахунок Виконавця, вказаний у Договорі, протягом 7 (семи) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг. Оплата за послуги здійснюється Замовником залежно від реального фінансування видатків. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2022 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2022 18:22
Оголошення конс.послуги з питань тех.підтримки 04.05.2022.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 травня 2022 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІСАЛ" 165 000,00
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Девісал

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІСАЛ"
#42059685
Переможець 165 000,00
UAH з ПДВ
23 травня 2022 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 травня 2022 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІСАЛ"
#42059685
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2023 14:21
ДУ № 3 від 23.01.2023 Девісал.pdf зміни до договору
23 січня 2023 14:20
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2023 10:16
20 % Девісал 33 000 грн..pdf зміни до договору
10 січня 2023 10:11
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 08:48
ДУ 1 від 30.12.2022 Девісал продовж. 20%.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 08:31
Електронний підпис укладений
27 травня 2022 19:03
Довідка про відсутність_печатки.pdf укладений
27 травня 2022 18:59
Договір технічної підтримки Девісал від 27.05.2022.pdf укладений
27 травня 2022 18:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 27-1-05/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 27-1-05/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю Зміна банківських реквізитів Замовника, детально в додатковій угоді
Номер договору про закупівлю: 27-1-05/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML