Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Вебсайт: | https://dniprorada.gov.ua/uk/page/komunalne-pidpriemstvo-miska-infrastruktura-dniprovskoi-miskoi-radi |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Ксенія Козлова +380567670336 kpmyzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2022 11:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2022 11:08 |
Початок аукціону: | 23 травня 2022 12:30 |
Очікувана вартість: | 3 008 570,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 042,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 розділу ІІІ тендерної документації, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії у терміни та в розмірі, не меншому ніж це передбачено цим Оголошенням (або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок з обліку коштів у розрахунках або на рахунок для обліку залучених вкладів (депозитів)) згідно чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та внутрішніх положень банк-гарантів. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90257 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | В рамках даної процедури закупівлі замовником вимагається від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 (один) відсоток вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься переможцем процедури закупівлі шляхом перерахування грошових коштів (грошової застави) на поточний рахунок замовника |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2022 12:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2022 12:00 |
ТД Покос трави зі змінами від 10.05.22.doc | |
10 травня 2022 12:00 |
Проект дог. трава зі змінанми від 10.05.22.docx | |
10 травня 2022 12:00 |
ЗМІНИ 10.05.2022.docx | |
05 травня 2022 10:02 |
ЗМІНИ 05.05.2022.docx | |
05 травня 2022 10:02 |
ТД Покос трави зі змінами від 05.05.22.doc | |
05 травня 2022 10:02 |
Проект дог. трава зі змінанми від 05.05.docx | |
04 травня 2022 11:25 |
ТД Покос трави.doc | |
04 травня 2022 11:25 |
Проект дог. трава.docx |
10 травня 2022 12:01 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 травня 2022 12:00 |
ТД Покос трави зі змінами від 10.05.22.doc
|
||||||
10 травня 2022 12:00 |
Проект дог. трава зі змінанми від 10.05.22.docx
|
||||||
10 травня 2022 12:00 |
ЗМІНИ 10.05.2022.docx
|
||||||
05 травня 2022 10:02 |
ЗМІНИ 05.05.2022.docx
|
||||||
05 травня 2022 10:02 |
ТД Покос трави зі змінами від 05.05.22.doc
|
||||||
05 травня 2022 10:02 |
Проект дог. трава зі змінанми від 05.05.docx
|
||||||
04 травня 2022 11:25 |
ТД Покос трави.doc
|
||||||
04 травня 2022 11:25 |
Проект дог. трава.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-17-000054 ● a083d396d78e4d7bb45e10ad331c11bb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 жовтня 2022 20:15 |
03.10.2022 № 293
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.10.2022 №293
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2022-05-04-000879-a
04.05.2022 Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення в межах проведення уповноваженими особами (Східний офіс Держаудитслужби) моніторингу закупівлі по об’єкту: «Послуги з покосу трави»– за кодом CPV за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-05-04-000879-a). Дата створення об'єкта моніторингу: 17 трав 15:39. Дата останніх змін об'єкта моніторингу: 19 жовт 15:49. ID моніторингу: UA-M-2022-05-17-000054. Термін здійснення моніторингу: 5 жовт 20:15 – 27 жовт 00:00. Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель: Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.. Уповноважена особа КП «Міська інфраструктура» ДМР в межах здійснення моніторингу закупівлі по об’єкту: «Послуги з покосу трави» – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 77310000-6 Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (ідентифікатор закупівлі ID: UA-2022-05-04-000879-a) надає пояснення з наступних питань. Стосовно встановлення у тендерній документації у пункті 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», що проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору слід зазначити наступне. Замовником у пункті 3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено, що проект договору не є остаточними і вичерпаними і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником - переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору. Пунктом 4 Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю передбачено: 1. Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом. 2. Переможцем процедури закупівлі під час укладання договору повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації. 3. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі, крім випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків передбачених частиною 5 статті 41 Закону. 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника. 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю. 3) Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. 4) Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Таким чином Замовник залишає за собою право змінювати основні умови до договору, а не істотні умови, відповідно до специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору, що не суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону №922 та частини четвертої статті 41 Закону №922. Замовником з переможцем закупівлі ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" укладено договір про надання послуг, який відповідає вимогам статті 41 Закону №922 та проекту договору, який оприлюднений разом з тендерною документацією (Додаток 5). Даний договір укладено 03.06.2022р. в строки відповідно до частини 6 статті 33 Закону №922. Стосовно не зазначення у Додатку 5 «Проект договору про надання послуги з покосу трави» до тендерної документації порядку змін умов договору, що не відповідає вимогам пункту 8 частини другої статті 22 Закону №922, слід зазначити, що укладений договір за результатами проведення закупівлі станом на дату Висновка 19.10.2022р. має зміни лише в частині обсягу відповідно до наявного фінансування Замовника та виконаний в даному обсязі. Також висновком Східного офісу Держаудитслужби установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме: у пункті 1 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При цьому оцінка тендерних пропозицій визначена статтею 29 Закону №922, у редакції, що діяла на момент проведення торгів. Слід зазначити, що ознаки порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, є несуттєвими та формальними (опечатка в цифрах). Враховуючи характер вчиненого правопорушення уповноваженою особою Козловою К.Є., а також те, що її дії суб'єктивно не були направлені на заподіяння шкоди суспільним інтересам, юридичним та фізичним особам, порушення не становлять негативного впливу на бюджет, Замовник вважає, що це малозначне правопорушення та обмежується усним зауваженням уповноваженій особі Козловій К.Є. Також проведено бесіду та доведено до відома про недопущення у подальшому порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Запропоновано прослухати курс ТОВ "Навчально-консалтинговий центр "ЗАКУПІВЛІ" для уповноважених осіб з урахуванням нових змін від 19.10.2022 року.
2022-10-24 09:48:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 травня 2022 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" |
3 005 530,00
UAH з ПДВ
|
2 988 645,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРКБУД-78" |
3 002 153,00
UAH з ПДВ
|
3 002 153,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОУСТРІЙ 2018" #42649710 |
Переможець |
2 988 645,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2022 14:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 жовтня 2022 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2022 14:39
|
ДУ 1 Благоустрій.PDF | зміни до договору |
11 жовтня 2022 14:25
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2022 11:06
|
договір покос.PDF | укладений |
03 червня 2022 11:06
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 жовтня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.2.1 Договору в новій редакції: Загальна вартість послуг за цим договором становить 2 455 549,32 з ПДВ. Загальна вартість послуг згідно погодження договірної ціни на надання послуг (Додаток 2), що складається на підставі погодженого Сторонами кошторису на надання послуг (Додаток 1). |
Номер договору про закупівлю: | 03/06-2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |