Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навантажувач JCB-435 (код ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2022-05-03-002246-a cfb67ab2bc6349138bed4f7e4da6b9cd
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Володимирівна Васильчук

+380683114482 04348220@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: БЕРЕЗІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04348220
Вебсайт: http://berezivsca.gromada.org.ua/
Місцезнаходження: 12411, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Березівка, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА, будинок 31
Контактна особа: Юлія Володимирівна Васильчук
+380683114482
04348220@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Відкриті торги за предметом Навантажувач JCB-435 (код ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), очікувана вартість 660000,00 грн. (Шістсот шістдесят тисяч гривень 00 копійок), (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-01-11-005643-a, UA-2022-01-17-002801-a (далі — ID), двічі відмінялися через відсутність тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2022 16:24
Оскарження наміру укласти договір: 14 травня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Навантажувач JCB-435
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12411, Україна, Житомирська область, с.Березівка, вулиця Ватутіна ,31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Замовником у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткової накладної, підписаної Сторонами Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

03 травня 2022 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2022 16:07
скан протокол.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-08-16-000034 ● 06ad956ceb7c4eb08342d9bfd24717fa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 серпня 2022 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

16.08.2022
№ 27-З

Житомир

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК



Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.08.2022 № 27-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2022-05-03-002246-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-08-21 16:42:16

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Навантажувач JCB-435 (код ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка)», (код за ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка), (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель) за номером ID: UA-2022-05-03-002246-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні інформації та копії документів.
Поясніть, чи установлювались Березівською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника Куроєд НаталіЇ Валеріївни, зокрема, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника Куроєд Наталії Валеріївни (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протоколи засідання тендерного комітету (Уповноваженої особи) що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи що стосуються затвердження додатку до річного плану в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-08-24 15:21:51

Відповідь на звернення

Березівською сільською радою Житомирського району Житомирської області (далі – Замовник) не встановлювались вимоги (перелік документів) до учасника Куроєд НаталіЇ Валеріївни:технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, тощо, надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів). На відповідність товару визначеним Замовником технічних та якісних характеристик був здійснений огляд навантажувача представниками Замовника. Також учасник надав копію технічного паспорта на навантажувач,що підтверджує його основні технічні характеристики та підтверджує право власності учасника(копія надається). Замовник надає сканкопії листа-запрошення на переговори та всі протоколи,що стосуються даної закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про усунення порушень у прикріпленому файлі

2022-09-05 12:46:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 серпня 2022
Кінцевий строк оскарження: 13 вересня 2022

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Куроєд Наталя Валеріївна
#3380009963
Переможець 650 000,00
UAH
03 травня 2022 16:24

Документи

03 травня 2022 16:24
Електронний підпис
03 травня 2022 16:24
протокол підтв.пер..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2022 16:24

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Куроєд Наталя Валеріївна
#3380009963
650 000,00
UAH
Документи

Документи

03 травня 2022 16:24
Електронний підпис
03 травня 2022 16:24
протокол підтв.пер..pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 10:22
Електронний підпис укладений
16 травня 2022 11:08
договір скан.pdf укладений
16 травня 2022 11:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 травня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 650 000,00
UAH