Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (сервісне обслуговування РРО)
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2022-04-18-000124-c 5b39aec5d7ea4bc9ab1dec38b3f53295
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мичка Тетяна Олександрівна

+380975260754
+380985258618
regionlab@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
Код ЄДРПОУ: 00703747
Місцезнаходження: 33010, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Макарова, буд. 12
Контактна особа: Мичка Тетяна Олександрівна
+380975260754, +380985258618
regionlab@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2022 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2022 00:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Під час проведення спрощеної закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову.

Місцезнаходження - 33010, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Макарова, будинок 12;категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 місяць
Сервісне обслуговування РРО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул.Макарова,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі-кошти державного бюджету за рахунок спеціального фонду. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок постачальника протягом 10 банківських днів з дня підписання акту виконаних робіт . Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОСИСТЕМА" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 69 849,60
UAH з ПДВ
69 849,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2022 11:06
Електронний підпис
27 квітня 2022 11:06
5 довідка.pdf
27 квітня 2022 11:06
11 відомості.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
11 відомості.pdf
27 квітня 2022 11:06
12 зразок акти.pdf
27 квітня 2022 11:06
7 НаказРоманчук.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
8 Статут.pdf
27 квітня 2022 11:06
2 специф.pdf
27 квітня 2022 11:06
13 зразок_дог.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
7 НаказРоманчук.pdf
27 квітня 2022 11:06
14 лист-згода.pdf
27 квітня 2022 11:06
2 специф.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
12 зразок акти.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
14 лист-згода.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
5 довідка.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
13 зразок_дог.pdf
27 квітня 2022 11:06
10 лист-гарантія2.pdf
27 квітня 2022 11:06
10 лист-гарантія2.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
9 запит ІС.pdf
27 квітня 2022 11:06
9 запит ІС.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
3 лист-гарантія.pdf.p7s
27 квітня 2022 11:06
3 лист-гарантія.pdf
27 квітня 2022 11:06
8 Статут.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОСИСТЕМА" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОСИСТЕМА" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13969814
Переможець 69 849,60
UAH з ПДВ
02 травня 2022 13:48

Документи

02 травня 2022 13:47
Електронний підпис
02 травня 2022 13:40
протокол РРО.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2022 13:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОСИСТЕМА" - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#13969814
69 849,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 травня 2022 13:47
Електронний підпис
02 травня 2022 13:40
протокол РРО.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 березня 2023 13:11
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 19:28
дод.угода 3 від 19.01.2023року РРО.pdf зміни до договору
19 січня 2023 19:26
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 19:24
дод.угода 2 від 27.12.2022 інфосистема.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 19:22
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 18:21
Договір 100224 від 11.05.2022року.pdf укладений
11 травня 2022 18:20

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сервісне обслуговування РРО 8 місяць 8 731,20
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжено строк дії договору № 100224 від 11.05.2022року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, що не перевищує 20% суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 100224
Договір:
Номер додаткової угоди: 100224
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" Постачальник зобов’язується у 2023 році надати Замовнику послуги у обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної у Договорі, укладеному у попередньому році, а Замовник прийняти та оплатити Товар». Загальна вартість цієї Додаткової угоди складає 8731,20 грн.відповідно до умов Додаткової угоди 3 від 19.01.2023року.
Номер договору про закупівлю: 100224
Договір:
Номер додаткової угоди: дод.уг.№3 від 19.01.2023року до договору №100224 від 11.05.2022року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Сервісне обслуговування РРО 9 місяць 8 731,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 травня 2022 — 28 лютого 2023
Сума оплати за договором: 78 580,80
UAH (в тому числі ПДВ 13 096,80 UAH)