Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки акт обстеження (100 шт.), бланки заява (100 шт.), бланки заява А-3 2 стор. (100 шт.), бланки декларація (вид соц. допомоги) (100 шт.), бланки декларація (100 шт.) (ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки)
Очікувана вартість
3 030,00 UAH
UA-2022-04-14-002881-b 9e2b9ad85890497a8e103826e0df68bb
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любар Олена Василівна

+380975136935 upsznkorzt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 14 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Корольовського району департаменту соціальної політики Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42103215
Місцезнаходження: 10009, Україна , Житомирська обл., Житомир, площа Польова, 8
Контактна особа: Любар Олена Василівна
+380975136935
upsznkorzt@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1.5 блок
Ціна за одиницю: 60UAH без ПДВ
Бланки акт обстеження (100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4.5 блок
Ціна за одиницю: 60UAH без ПДВ
бланки заява (100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
11.5 блок
Ціна за одиницю: 120UAH без ПДВ
бланки заява А-3 2 стор. (100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10 блок
Ціна за одиницю: 120UAH без ПДВ
бланки декларація (вид соц. допомоги) (100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1.5 блок
Ціна за одиницю: 60UAH без ПДВ
бланки декларація (100 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10009, Україна, Житомирська область, Житомир, площа Польова, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Тендерна документація

14 квітня 2022 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Охрімчук Тетяна Анатоліївна
#2990105567
Переможець 3 030,00
UAH
14 квітня 2022 15:30

Документи

14 квітня 2022 15:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 квітня 2022 15:31

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Бланки акт обстеження (100 шт.) 1.5 блок 60,00
UAH
бланки заява (100 шт.) 4.5 блок 60,00
UAH
бланки заява А-3 2 стор. (100 шт.) 11.5 блок 120,00
UAH
бланки декларація (вид соц. допомоги) (100 шт.) 10 блок 120,00
UAH
бланки декларація (100 шт.) 1.5 блок 60,00
UAH