Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Очікувана вартість
469 932,00 UAH
UA-2022-04-13-001313-b bcd72fa1ec5b4d8da86ee8027ab3fba7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хрунь Павло

+380972896326 davydiv.zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Хрунь Павло
+380972896326
davydiv.zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2022 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2022 18:00
Очікувана вартість: 469 932,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 349,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: «Будівництво системи зовнішнього водопостачання в с. Пасіки-Зубрицькі (від м. Львова до автодороги Київ-Чоп) Пасіки-Зубрицької сільської ради Пустомитівського району Львівської області» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81137, Україна, Львівська область, с. Пасіки-Зубрицькі, від м. Львова до автодороги Київ-Чоп
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2022 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2022 14:20
Додаток 2 Критерії та інші вимоги (1).docx
18 квітня 2022 14:16
Оголошення.docx
13 квітня 2022 11:38
Додаток 1 Пропозиція.docx
13 квітня 2022 11:38
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
13 квітня 2022 11:38
Додаток 4 Проект договору.docx
18 квітня 2022 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2022 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2022 14:20
Додаток 2 Критерії та інші вимоги (1).docx
18 квітня 2022 14:16
Додаток 2 Критерії та інші вимоги (1).docx
13 квітня 2022 11:38
Додаток 2 Критерії та інші вимоги.docx
18 квітня 2022 14:16
Оголошення.docx
13 квітня 2022 11:38
Оголошення.docx
13 квітня 2022 11:38
Додаток 1 Пропозиція.docx
13 квітня 2022 11:38
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
13 квітня 2022 11:38
Додаток 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків об єкта
Дата подання: 14 квітня 2022 12:40
Дата відповіді: 14 квітня 2022 17:42
Доброго дня!. Просимо повідомити до якого класу наслідків відноситься даний об єкт будівництва?
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що клас наслідків до якого відноситься об'єкт будівництва вказано у Додатку 3 Технічна специфікація. Клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва – СС2.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-04-13-001313-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРНОПІЛЬКОМУНІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:32865587
Дата подання: 15 квітня 2022 13:01
дискримінаційні умови
Шановний Замовнику, повідомляємо, що при ознайомленні з умовами Вашого оголошення з додатками, нами виявлено наявність дискримінаційних вимог в Додатку 2 до оголошення «Критерії та інші вимоги», що стосуються аналогічних договорів та підтвердження наявності кваліфікованих працівників.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації щодо аналогічних договорів, Вами вимагається надання учасниками: «Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3, не менше трьох за останні 5 років (2017-2021 роки), ……….». Згідно, наданої Вами відповіді, об’єкт будівництва, на якому передбачається виконання робіт із здійснення технічного нагляду, відноситься до об’єктів будівництва із класом наслідків (відповідальності) СС2. Тому, вимога, про визначення аналогічними, договорів щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС3 є завищеною, незаконною, необгрунтованою та дискримінаційною. Дана вимога штучно звужує потенційне коло учасників даної закупівлі та встановлює перешкоди для тих учасників, які мають відповідний досвід виконання робіт із здійснення технічного нагляду на об’єктах будівництва із класом наслідків (відповідальності) СС2, що є достатнім для підтвердження спроможності учасника виконати свої зобов’язання за даним предметом закупівлі.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації про наявність працівників, Вами вимагається надання учасниками: «Копія кваліфікаційного сертифікату провідного інженера з технічного нагляду (будівництво)». Кваліфікаційний сертифікат провідного інженера технічного нагляду видається особам, що можуть здійснювати технічний нагляд за об’єктами будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3. Згідно, наданої Вами відповіді, об’єкт будівництва, на якому передбачається виконання робіт із здійснення технічного нагляду, відноситься до об’єктів будівництва із класом наслідків (відповідальності) СС2. Тому, вимога, про підтвердження наявності кваліфікованого працівника- провідного інженера технічного нагляду є завищеною, незаконною, необгрунтованою та дискримінаційною. Дана вимога штучно звужує потенційне коло учасників даної закупівлі та встановлює перешкоди для тих учасників, які мають кваліфікованих працівників- інженерів технічного нагляду, що можуть здійснювати технічний нагляд за об’єктами будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2, що є достатнім для підтвердження спроможності учасника виконати свої зобов’язання за даним предметом закупівлі.
Таким чином, Вами порушено принципи та норми Закону України «Про публічні закупівлі»(далі Закон), в тому числі частину 5 статті 14.
Тому, вимагаємо усунути дані дискримінаційні умови, шляхом внесенням відповідних змін до даного оголошення з додатками, а саме встановити кваліфікаційні вимоги, що відповідають виконанню робіт із здійснення технічного нагляду на об’єктах будівництва із класом наслідків (відповідальності) СС2, до яких відноситься об’єкт даної закупівлі.
У випадку не вчинення Вами відповідних дій, ми будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над Вами та/або звернутися до суду, з метою оскарження, дискримінаційних умов.




Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2022 17:08
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником внесено відповідні зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2022 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович 430 000,00
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2022 23:09
Електронний підпис
26 квітня 2022 23:07
Договір пл Міцькевича.pdf
26 квітня 2022 23:07
Цінова пропозиція.pdf
26 квітня 2022 23:07
Страховий поліс.pdf
26 квітня 2022 23:07
Копія паспорта .pdf
26 квітня 2022 23:07
Ідентифікаційний код.pdf
26 квітня 2022 23:07
Технічна специфікація.pdf
26 квітня 2022 23:07
АКТ обстеження об'єкту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович
#2924315679
Переможець 430 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2022 16:46

Документи

29 квітня 2022 16:46
Електронний підпис
29 квітня 2022 16:44
Протокол №СП22_04_29_01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2022 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Онисько Тарас Ярославович
#2924315679
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 квітня 2022 16:46
Електронний підпис
29 квітня 2022 16:44
Протокол №СП22_04_29_01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 березня 2024 12:51
Додаткова угода №5.pdf зміни до договору
14 березня 2024 12:50
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2023 10:42
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 грудня 2023 10:39
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2023 11:30
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
05 червня 2023 11:28
Електронний підпис зміни до договору
12 травня 2023 14:26
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
12 травня 2023 14:24
Електронний підпис зміни до договору
03 травня 2023 14:36
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
03 травня 2023 14:34
Електронний підпис укладений
11 травня 2022 10:42
Договір №ТН1105.pdf укладений
11 травня 2022 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про таке (далі - Договір): 1. Відповідно до п.п. 8.3. Договору № ТН1105 від 11 травня 2022 року (далі - Договір): 1.1. Підпункт 2.1. розділу 2 «Ціна Договору» викласти у такій редакції: « 2.1. Вартість проведення технічного нагляду визначається за розрахунком (Додаток №1 до договору) і складає 430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%, в тому числі: - у 2022 році становила 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); - у 2023 році становить 14 298,82 грн. (чотирнадцять тисяч двісті дев’яносто вісім гривень 82 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе
Номер договору про закупівлю: ТН1105
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про таке (далі - Договір): 1. Відповідно до п.п. 8.3. Договору № ТН1105 від 11 травня 2022 року (далі - Договір): 1.1. Підпункт 2.1. розділу 2 «Ціна Договору» викласти у такій редакції: « 2.1. Вартість проведення технічного нагляду визначається за розрахунком (Додаток №1 до договору) і складає 430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%, в тому числі: - у 2022 році становила 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); - у 2023 році збільшується на 6 844,42 грн. (шість тисяч вісімсот сорок чотири гривні 42 коп.) та становить 21 143,24 грн. (двадцять одна тисяча сто сорок три гривні 24 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: ТН1105
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про таке (далі - Договір): 1. Відповідно до п.п. 8.3. Договору № ТН1105 від 11 травня 2022 року (далі - Договір): 1.1. Підпункт 2.1. розділу 2 «Ціна Договору» викласти у такій редакції: « 2.1. Вартість проведення технічного нагляду визначається за розрахунком (Додаток №1 до договору) і складає 430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%, в тому числі: - у 2022 році становила 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); - у 2023 році збільшується на 408 856,76 грн. (чотириста вісім тисяч вісімсот п’ятдесят шість гривень 76 коп.) та становить 430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: ТН1105
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали Додаткову угоду про таке: 1. Відповідно до п.п. 8.3. Договору № ТН1105 від 11 травня 2022 року: 1.1. Підпункт 2.1. розділу 2 «Ціна Договору» викласти у такій редакції: «2.1. Вартість проведення технічного нагляду визначається за розрахунком (Додаток №1 до договору) і складає 430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%, в тому числі: - у 2022 році становила 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.); - у 2023 році зменшується на 299 270,31 грн. (двісті дев’яносто дев’ять тисяч двісті сімдесят гривень 31 коп.) та становить 130 729,69 грн. (сто тридцять тисяч сімсот двадцять дев’ять гривень 69 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%.
Номер договору про закупівлю: ТН1105
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2024
Дата публікації змін до договору:
14 березня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали цю Додаткову угоду про таке (далі - Договір): 1. Відповідно до п.п. 8.3. Договору № ТН1105 від 11 травня 2022 року (далі - Договір): 1.1. Підпункт 2.1. розділу 2 «Ціна Договору» викласти у такій редакції: «2.1. Вартість проведення технічного нагляду визначається за розрахунком (Додаток №1 до договору) і складає 430 000,00 грн. (чотириста тридцять тисяч гривень 00 кой.) з урахуванням єдиного податку 5%, в тому числі: - у 2022 році становила 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.). - у 2023 році становила 130 729,69 грн. (сто тридцять тисяч сімсот двадцять дев’ять гривень 69 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%. - у 2024 році становить 1 058,67 грн. (одна тисяча п’ятдесят вісім гривень 67 коп.) з урахуванням єдиного податку 5%. 2. Всі інші умови Договору, не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе.
Номер договору про закупівлю: ТН1105
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML