Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Біндери, 39263000-3 Клей ПВА, 39263000-3 Коректор — ручка , 39263000-3 Папір А4 80 г/м2, 39263000-3Стікер, клеєний, 39263000-3 Масляна ручка).
Очікувана вартість
58 900,00 UAH
UA-2022-04-12-003026-b 169c8426df884a1ba587013a9fed7fdf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила Олегівна

380442530086 tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила Олегівна
380442530086
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2022 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2022 10:00
Початок аукціону: 22 квітня 2022 15:51
Очікувана вартість: 58 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 294,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


ДК 021:2015 39260000-2 Секційні лотки та канцелярське приладдя (39263000-3 Біндери, 39263000-3 Клей ПВА, 39263000-3 Коректор — ручка , 39263000-3 Папір А4 80 г/м2, 39263000-3Стікер, клеєний, 39263000-3 Масляна ручка) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 Одиниця
39263000-3 Біндери. Різнокольорові: жовтий, синій, рожевий, бірюзовий, чорний Розмір великого затиску: не менше 2.5см ширина Матеріал: метал (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
20 Одиниця
39263000-3 Клей ПВА. клей ПВА з дозатором 50 мл (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
20 Одиниця
39263000-3 Коректор — ручка. Тип коректор-ручка Об `єм не менше 3 мл Основа засобу масляна Пластиковий корпус з металевим кінчиком та дозатором для точного нанесення коректору. Дозатор регулює інтенсивність подачі корегуючої рідини та запобігає її передчасному підсиханню. Металева кулька для перемішування всередині корпусу. Пластиковий ковпачок з кліпом. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
280 Одиниця
39263000-3 Папір А4 80 г/м2. Офісний папір А4; Папір для друку; Клас А; Колір – білий; Формат А4 (210х297 мм); Щільність - не менше 80 гр/м²; Кількість аркушів в упаковці – не менше 500 шт.; Офісний папір А 4 щільністю 80 гр/м² не повинен мати водяних знаків, не просочений, не перфорований, без тиснень, без малюнків, не має волокон оброблений хіміко-механічним шляхом. Папір рекомендований для архівного зберігання. Кожна пакувальна одиниця повинна мати етикетку/ярлик, написи, які характеризують продукцію: найменування підприємства – виробника і його товарного знака; найменування продукції; кількість аркушів в пачці, кількість пачок в упаковці; формат паперу, маса гр/м² паперу, призначення; дату виготовлення; номер партії; масу нетто, брутто, найменування нормативного документу (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
50 Одиниця
39263000-3Стікер, клеєний. Стікер, довжина не менше 45 мм не менше 100 аркушів, клеєний Колір: неонове асорті (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя
200 Одиниця
39263000-3 Масляна ручка. Масляна ручка – колір стрижня синій Корпус виготовлений з прозорого пластика, що дозволяє контролювати рівень чорнил. Це багаторазова синя ручка, в ній легко міняється стрижень. На корпусі є ребриста область, за допомогою якої пальці не ковзають. Завдяки щільному ковпачку, ручку можна носити в пеналі або в кишені сумки, не бруднивши інші предмети (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Київ, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2022
ДК 021:2015: 39260000-2 — Секційні лотки та канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються за рахунок коштів місцевого протягом 10 днів після отримання товарів на підставі видаткової накладної відповідно до ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30-ти робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок у відділенні Державного казначейства. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2022 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ" 56 555,00
UAH з ПДВ
51 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 57 854,40
UAH з ПДВ
51 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Транзит-С" 57 888,00
UAH з ПДВ
57 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 квітня 2022 16:48
Електронний підпис
20 квітня 2022 16:46
Цінова пропозиція.pdf
20 квітня 2022 16:46
Паспорт, код Нефедов.pdf
20 квітня 2022 16:46
Висновки СЕС.pdf.p7s
20 квітня 2022 16:46
Висновки СЕС.pdf
20 квітня 2022 16:46
Паспорт, код Нефедов.pdf.p7s
20 квітня 2022 16:46
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

18 квітня 2022 16:35
Електронний підпис
18 квітня 2022 16:33
ГЛ санкції.pdf
18 квітня 2022 16:33
Технічні вимоги.pdf
18 квітня 2022 16:33
Свідоцтво ПДВ.pdf
18 квітня 2022 16:33
Наказ.pdf
18 квітня 2022 16:33
Цінова пропозиція.pdf
18 квітня 2022 16:33
проект договору.pdf
18 квітня 2022 16:33
Детальний опис товару.pdf
18 квітня 2022 16:33
Протокол №3.pdf
18 квітня 2022 16:33
Виписка.pdf
18 квітня 2022 16:33
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 квітня 2022 16:33
Стаття 17.pdf
18 квітня 2022 16:33
Опис.pdf
18 квітня 2022 16:33
Протокол.pdf
18 квітня 2022 16:33
IQ Economy plus.pdf
18 квітня 2022 16:33
ГЛ.pdf
18 квітня 2022 16:33
Витяг Ромус від 04.10.21.pdf
18 квітня 2022 16:33
Витяг ПДВ Ромус.pdf
18 квітня 2022 16:33
загальні відомості.pdf
18 квітня 2022 16:33
Звітність на 26.02.2021р..pdf
18 квітня 2022 16:33
Протокол №19.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

ТОВ "Транзит-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3320800933
Переможець 51 499,00
UAH з ПДВ
28 квітня 2022 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 квітня 2022 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ"
#3320800933
51 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 12:29
Електронний підпис укладений
06 травня 2022 13:00
Договір(Секційні лотки та канцелярське приладдя) ФОП НЕФЕДОВ ЮРІЙ ОЛЕГОВИЧ_compressed.pdf укладений
06 травня 2022 13:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
39263000-3 Біндери. Різнокольорові: жовтий, синій, рожевий, бірюзовий, чорний Розмір великого затиску: не менше 2.5см ширина Матеріал: метал (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 40 Одиниця 2,38
UAH
39263000-3 Клей ПВА. клей ПВА з дозатором 50 мл (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 20 Одиниця 7,50
UAH
39263000-3 Коректор — ручка. Тип коректор-ручка Об `єм не менше 3 мл Основа засобу масляна Пластиковий корпус з металевим кінчиком та дозатором для точного нанесення коректору. Дозатор регулює інтенсивність подачі корегуючої рідини та запобігає її передчасному підсиханню. Металева кулька для перемішування всередині корпусу. Пластиковий ковпачок з кліпом. (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 20 Одиниця 10,20
UAH
39263000-3 Папір А4 80 г/м2. Офісний папір А4; Папір для друку; Клас А; Колір – білий; Формат А4 (210х297 мм); Щільність - не менше 80 гр/м²; Кількість аркушів в упаковці – не менше 500 шт.; Офісний папір А 4 щільністю 80 гр/м² не повинен мати водяних знаків, не просочений, не перфорований, без тиснень, без малюнків, не має волокон оброблений хіміко-механічним шляхом. Папір рекомендований для архівного зберігання. Кожна пакувальна одиниця повинна мати етикетку/ярлик, написи, які характеризують продукцію: найменування підприємства – виробника і його товарного знака; найменування продукції; кількість аркушів в пачці, кількість пачок в упаковці; формат паперу, маса гр/м² паперу, призначення; дату виготовлення; номер партії; масу нетто, брутто, найменування нормативного документу (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 280 Одиниця 177,16
UAH
39263000-3Стікер, клеєний. Стікер, довжина не менше 45 мм не менше 100 аркушів, клеєний Колір: неонове асорті (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 50 Одиниця 8,10
UAH
39263000-3 Масляна ручка. Масляна ручка – колір стрижня синій Корпус виготовлений з прозорого пластика, що дозволяє контролювати рівень чорнил. Це багаторазова синя ручка, в ній легко міняється стрижень. На корпусі є ребриста область, за допомогою якої пальці не ковзають. Завдяки щільному ковпачку, ручку можна носити в пеналі або в кишені сумки, не бруднивши інші предмети (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету) 200 Одиниця 5,20
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 51 499,00
UAH