Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя: скоби, скріпки, ластик-гумка, лінійки, олівці, ручки кулькові, стрижні для ручок, скотч вузький, файли, фарба штемпельна, папки-реєстратори.
Очікувана вартість
26 450,00 UAH
UA-2022-04-12-000198-a 4f8f64db367a451389273bd9e45b29f3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Таган Тетяна Олександрівна

+380612791115 zap_len_trud@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Запорізької міської ради по Дніпровському району
Код ЄДРПОУ: 37573796
Вебсайт: http://upsznd.zp.ua/
Місцезнаходження: 69096, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, бульвар Вінтера, 14
Контактна особа: Таган Тетяна Олександрівна
+380612791115
zap_len_trud@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Дрібне канцелярське приладдя: скоби, скріпки, ластик-гумка, лінійки, олівці, ручки кулькові, стрижні для ручок, скотч вузький, файли, фарба штемпельна, папки-реєстратори.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2898 шт
Дрібне канцелярське приладдя: скоби, скріпки, ластик-гумка, лінійки, олівці, ручки кулькові, стрижні для ручок, скотч вузький, файли, фарба штемпельна, папки-реєстратори.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Вінтера, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 квітня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Дрібне канцелярське приладдя: скоби, скріпки, ластик-гумка, лінійки, олівці, ручки кулькові, стрижні для ручок, скотч вузький, файли, фарба штемпельна, папки-реєстратори. Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

12 квітня 2022 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Горбачова Н.О.
#1942303069
Переможець 26 450,00
UAH
12 квітня 2022 10:42

Документи

12 квітня 2022 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 10:43
дог 10.PDF укладений
12 квітня 2022 10:42