Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОТЕХ" |
Код ЄДРПОУ: | 34239034 |
Вебсайт: | https://infotech.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04050, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Дегтярівська, буд. 15 Б |
Контактна особа: |
Іван Іванов +380443634333 ivan.ivanov@infotech.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
У відповідності до п. 5 Положення № 1024, наказом МВС України від 22.01.2019 №37 ДП «ІНФОТЕХ» визначено адміністратором єдиної інформаційної системи МВС України. В межах покладених завдань, ДП «ІНФОТЕХ» побудовано та впроваджено Медичну інформаційну систему (надалі - МІС), яка є функціональною підсистемою ЄІС МВС України.
В основу побудови МІС покладено комп’ютерну програму «Медична інформаційна система «МІА:Здоров'я», майнові права інтелектуальної власності на яку належать ДП «ІНФОТЕХ» (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 95108 від 02.01.2020 року)
ДП «ІНФОТЕХ», як адміністратора медичної інформаційної системи МІА:Здоров’я (далі – МІС МІА:Здоров’я), підключено до Центральної бази даних електронної системи охорони здоров’я (далі - ЦБД eHealth). Перелік медичних інформаційних систем, які підключено до ЦБД eHealth відображено за посиланням - https://ehealth.gov.ua/pidklyucheni-do-ehealth-mis/ .
Для забезпечення ефективного функціонування, розвитку, реалізації взаємодії МІС МІА: Здоров’я з ЦБД eHealth та з метою проведення працівниками ДП «ІНФОТЕХ» тестування системи з урахуванням вимог Національної служби здоров’я України, існує необхідність в закупівлі послуг розширеного обслуговування у ДП «Електронне здоров’я» (код за ЄДРПОУ 41848148).
Зазначені послуги надаються виключно ДП «Електронне здоров’я», яке визначено адміністратором ЦБД eHealth у відповідності до п.6 Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411.
З огляду на викладене, запланована закупівля характеризується відсутністю конкурентоспроможних пропозицій з технічних причин.
Згідно ч.ч. 1, 2 ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі.
Згідно ч.1 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Абзацом 4 п. 2 ч.2 ст. 40 Закону передбачається, що переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності, в тому числі, такого випадку: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником.
Зважаючи на наведене, на підставі абз.4 п. 2 ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» буде доцільним проведення переговорної процедури закупівлі Інформаційно-консультаційних послуг щодо удосконалення технічних та функціональних можливостей електронної медичної інформаційної системи (МІС) «МІА:Здоров’я» (ДК 021:2015: 73220000-0 - Консультаційні послуги у сфері розробок) у ДП «Електронне здоров’я» (код за ЄДРПОУ 41848148).
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 квітня 2022 16:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 19 квітня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73220000-0: Консультаційні послуги у сфері розробок
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник щомісячно до 28 числа, місяця що передує звітному, здійснює попередню оплату вартості Послуг за наступний календарний місяць, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі отриманого від Виконавця рахунку | Аванс | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
08 квітня 2022 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2022 16:05 |
Постанова КМУ №411 від 25.04.2018.docx | |
08 квітня 2022 16:04 |
Цінова пропозиція.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-06-000056 ● 9669e104c48d49dfad8b6dedcb52e447
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2022 10:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2022 № 50-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 06.12.2022.
Начальник Денис ЯКОВЛЄВ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 06.12.2022 № 50-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 1 UA-2022-04-08-002732-b 08.04.2022
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-07 11:29:39
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «Інформаційно-консультаційні послуги щодо удосконалення технічних та функціональних можливостей електронної медичної інформаційної системи (МІС) «МІА:Здоров’я» (ДК 021:2015 73220000-0 - Консультаційні послуги у сфері розробок)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-12 16:26:54
Відповідь
Державне підприємство «ІНФОТЕХ» у відповідь на запит Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 07.12.2022 «Запит про надання пояснень, інформації, документів», що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Інформаційно-консультаційні послуги щодо удосконалення технічних та функціональних можливостей електронної медичної інформаційної системи (МІС) «МІА:Здоров’я» (ДК 021:2015 73220000-0 - Консультаційні послуги у сфері розробок)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-04-08-002732-b), який здійснюється відповідно до Наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.12.2022 № 50-З «Про початок моніторингу процедур закупівель», надає наступні пояснення та інформацію.
Закупівля здійснювалася з метою забезпечення ефективного функціонування, розвитку, реалізації взаємодії медичної інформаційної системи «МІА:Здоров’я» з центральною базою даних ЕСОЗ (ЦБД eHealth) та з метою проведення працівниками ДП «ІНФТОЕХ» тестування системи з урахуванням вимог Національної служби здоров’я України.
Послуги, передбачені даною закупівлею, надаються виключно ДП «Електронне здоров’я», яке визначено адміністратором ЦБД eHealth у відповідності до п.6 Порядку функціонування електронної системи охорони здоров’я, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 411. Закупівля характеризується відсутністю конкурентоспроможних пропозицій з технічних причин.
Визначення кількісних, якісних та вартісних характеристик закупівлі Інформаційно-консультаційних послуг щодо удосконалення технічних та функціональних можливостей електронної медичної інформаційної системи (МІС) «МІА:Здоров’я» було узгоджено шляхом переговорів між ДП «ІНФОТЕХ» та ДП «Електронне здоров’я» з урахуванням потреб
ДП «ІНФОТЕХ».
Загальна сума закупівлі визначена на підставі цінової пропозиції Учасника та складає 420 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 70 000,00 грн. Вартість послуг за місяць складає 35 000,00 грн., в т.ч. ПДВ 5833,33 грн. Строк надання послуг : 01.01.2022 – 31.12.2022.
Джерело фінансування закупівлі (очікуване): кошти від господарської діяльності Підприємства.
З урахуванням викладеного, відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від
11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), ДП «ІНФОТЕХ» було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті за посиланням https://infotech.gov.ua/%D1%96nformaciya-pro-efektivne-vikoristannya-derzhavnih-koshtiv. Дану інформацію можна перевірити за вказаним посиланням шляхом введення ідентифікатора відповідної закупівлі, а саме: « UA-2022-04-08-002732-b» в рядок «пошук закупівлі» (знімок екрану додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником не було допущено порушень.
2023-01-09 14:01:33
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Оскарження в суді
Опис: | 09.01.2023 до Київського окружного адміністративного суду подано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу державної закупівлі. |
Дата публікації: | 10 січня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 320/3604/23 |
Дата відкриття провадження: | 22 лютого 2023 |
Документи:
23 лютого 2023 18:02
|
Електронний підпис |
23 лютого 2023 17:01
|
Ухвала про відкритя провадження.pdf |
10 січня 2023 16:45
|
Прийняття заяви.PNG |
10 січня 2023 16:42
|
2023-01-09_ПозовнЗаява_(ЕлСуд).pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОННЕ ЗДОРОВ'Я" #41848148 |
Переможець |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2022 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 17:54
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 12:26
|
Договір №7322 від 19.04.2022.pdf | укладений |
20 квітня 2022 12:25
|
Договір №7322 від 19.04.2022.pdf.p7s (1).p7s.p7s | укладений |
20 квітня 2022 12:25
|