Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Очікувана вартість
3 802,00 UAH
UA-2022-04-07-001735-c c73f1fc5c69e4170acaba0b4dcb93aef
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Галина Іванівна

+380506910853 kmy05481375@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська стоматологічна поліклініка" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 05481375
Місцезнаходження: 58002, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул.Університетська ,34
Контактна особа: Галина Іванівна
+380506910853
kmy05481375@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22800000-8: Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби


Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 штуки
Направлення на рентген
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2022  —  25 квітня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
3000 штуки
реєстр платних послуг ф А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2022  —  25 квітня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
500 штуки
Вимога ф А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2022  —  25 квітня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
200 штуки
Щоденник ф 039-2/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2022  —  25 квітня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
500 штуки
Щоденник ф 037
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2022  —  25 квітня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби
500 штуки
Щоденник ф 037-1/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2022  —  25 квітня 2022
ДК 021:2015: 22800000-8 — Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки та інші паперові канцелярські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару накладна Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

07 квітня 2022 16:42
Антонюк 2280.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Антонюк Ігор Прокофійович
#2491409811
Переможець 3 802,00
UAH
07 квітня 2022 16:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2022 16:43
Антонюк 2280.pdf укладений
07 квітня 2022 16:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Направлення на рентген 1800 штуки 0,29
UAH
реєстр платних послуг ф А5 3000 штуки 0,42
UAH
Вимога ф А5 500 штуки 0,42
UAH
Щоденник ф 039-2/0 200 штуки 4,80
UAH
Щоденник ф 037 500 штуки 0,85
UAH
Щоденник ф 037-1/0 500 штуки 0,85
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2022 — 25 квітня 2022
Сума оплати за договором: 3 802,00
UAH