Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Рецептурні бланки ф-3
Очікувана вартість
165,00 UAH
UA-2022-04-06-000364-a 9afd7a9878ce4f1f98a06e8db53a6b66
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шило Євгенія Костянтинівна

+380544975065 evgeshanik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42264820
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Свободи,14
Контактна особа: Шило Євгенія Костянтинівна
+380544975065
evgeshanik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


1. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 2. Вид закупівлі: договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель відповідно абзацу 6 пункту 5 частини другої статті 4 Закону. Звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ціна за одиницю: 3.3UAH з ПДВ
Рецептурні бланки ф-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41108, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул. Cвободи,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату одержаного товару протягом семи календарних днів з дня одержання товару шляхом перерахування грошових коштів на р/рахунок Продавця. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

06 квітня 2022 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІНДА-ФАРМ"
#43422187
Переможець 165,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2022 10:40

Документи

06 квітня 2022 10:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 квітня 2022 11:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Рецептурні бланки ф-3 50 шт 3,30
UAH з ПДВ