Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів, ТО та ремонт офісної техніки в ТСЦ №6841, РСЦ ГСЦ МВС
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2022-04-02-000001-c 6c40cc5c1d16479db459d02d53a81fa2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковбель Сергій Миколайович

+380382664341 teh_rsc@khm.hsc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 квітня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр Головного сервісного центру МВС в Хмельницькій області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611928
Місцезнаходження: 29008, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул.Західно-Окружна, 11/1
Контактна особа: Ковбель Сергій Миколайович
+380382664341
teh_rsc@khm.hsc.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджів, ТО та ремонт офісної техніки в ТСЦ №6841, РСЦ ГСЦ МВС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29008, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Західно-Окружна, буд. 11/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

02 квітня 2022 07:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кінчик Едуард Павлович
#3001502019
Переможець 18 000,00
UAH
02 квітня 2022 07:43

Документи

02 квітня 2022 07:49
Електронний підпис
02 квітня 2022 07:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 12:30
Електронний підпис укладений
15 липня 2022 15:42
Дод угода картриджі 22 зб суми.PDF зміни до договору
15 липня 2022 15:40
Електронний підпис укладений
02 квітня 2022 07:50
Укладений договір укладений
02 квітня 2022 07:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 50000.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 54-22
Договір:
Номер додаткової угоди: 54-22/108-22
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 18 000,00
UAH