Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Використання об’єктів права інтелектуальної власності - програмного забезпечення МІС «Аскеп», шляхом активації (надання) доступу до онлайн-сервісів, призначених для обробки (збирання, реєстрації, накопичення, зберігання, адаптування, зміни, поновлення, використання, поширення тощо) інформації стосовно надання медичних послуг) код ДК 021:2015 48814000-7 Медичні інформаційні системи
Очікувана вартість
420 000,00 UAH
UA-2022-03-31-001936-b 89a17887ebcf469d907fad79c9b941cb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Геннадіївна

+380626744335 klu-cgb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ДРУЖКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01990462
Вебсайт: http://dz.prom.ua
Місцезнаходження: 84207, Україна , Донецька обл., м. Дружківка, вул. Короленка, 12
Контактна особа: Катерина Геннадіївна
+380626744335
klu-cgb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до абзацу 4, п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» а саме: необхідність захисту прав інтелектуальної власності, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи.
У 2020 році КНП « ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ» Дружківської міської ради було здійснено підключення та впровадження Програмного комплексу «Медична інформаційна система «Аскеп», також було проведено навчання персоналу та наповнено базу даних медичними записами щодо пацієнтів. Відповідно до п.3 ст.8 Закону України «Про авторське право і суміжні права» комп'ютерні програми є об'єктом авторського права у галузі науки. На підставі ч.2 ст.11 цього Закону, авторське право на твір виникає внаслідок факту його створення. Для виникнення і здійснення авторського права не вимагається реєстрація твору чи будь-яке інше спеціальне його оформлення, а також виконання будь-яких інших формальностей. ТОВ «Аскеп» належать авторські майнові права на об'єкти авторського права - комп’ютерна програма «Медична інформаційна система «Askep.net» (Свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір №84318 від 14.01.2019р.) TOB «Аскеп» виробляє, забезпечує впровадження та адаптацію медичної інформаційної системи в закладах охорони здоров’я з використанням зазначених об'єктів авторського права, та є виключним оператором даної медичної інформаційної системи. Оскільки робочі місця повинні функціонувати на основі та з використанням даних, що містяться у програмному комплексі «Медична інформаційна система «Askep.net», будь-яке несанкціоноване втручання у цю програму може трактуватись як порушення прав інтелектуальної власності ТОВ «Аскеп». Залучення іншого постачальника медичного програмного забезпечення в даному випадку може призвести до, перш за все, порушення прав інтелектуальної власності на комп’ютерну програму «Медична інформаційна система «Askep.net». Крім цього, залучення іншого постачальника медичної інформаційної системи може призвести до інформаційної несумісності, неоптимального функціонування інформаційного середовища МІС, погіршення або порушення рівня інформаційної безпеки, виникнення вразливості, що впливатимуть на захищеність комплексу в цілому, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням. Зміна постачальника МІС не можлива без втрат інформаційних даних закладу, оскільки не існує технічної можливості переносу локальних даних медичного закладу, зокрема: бази пацієнтів (в тому числі особистих даних та декларацій), штатного розкладу медичного персоналу та календарів прийому лікарів, інформаційних даних електронної медичної карти, інформаційних даних бази діагностичних знімків), шаблонів та статистичних звітів. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції через необхідність захисту прав інтелектуальної власності щодо надання права використання комп'ютерної програми «Askep.net» та потреби отримати послуги зі впровадження в того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними товарами, роботами чи послугами, оскільки заміна постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до виникнення проблем технічного характеру, необхідне застосування переговорної процедури на підставі пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» - роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності таких випадків: існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2022 15:01
Оскарження наміру укласти договір: 11 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи



Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 штуки
Ліцензія на використання комп"ютерного продукту "Askep.net" на 12 місяців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м.Дружківка, вулиця Короленка, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2023
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія підписання акту наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП"
#41571077
Переможець 420 000,00
UAH
31 березня 2022 15:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП" #41571077

№ рішення у справі

63/29-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

31 березня 2022 15:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2022 15:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСКЕП"
#41571077
420 000,00
UAH
Документи

Документи

31 березня 2022 15:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 22:05
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 13:12
Додаткова угода № 2 від 30.12.2022 року.pdf зміни до договору
04 січня 2023 13:06
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2022 09:34
Додаткова угода № 1 від 11.11.2022 року.pdf зміни до договору
14 листопада 2022 09:30
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 15:02
Договір № 52-22 від 11.04.2022 р.pdf укладений
11 квітня 2022 15:00

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Ліцензія на використання комп"ютерного продукту "Askep.net" на 12 місяців 70 штуки 6 000,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: 5.1.Сумарна вартість за Договором: 360 000,00 гри (Триста шістдесят тисяч грн 00 коп) без сплати ПДВ. Ціна прав використання комп'ютерної програми є роялті (у відповідності до пп. 14.1.225. Податкового кодексу України) і у відповідності до пп. 196.1.6. Податкового кодексу України не є об'єктом оподаткування ПДВ. 2. Викласти пункт 5.2. Договору в наступній редакції: 5.2.Дана вартість це ціна купівлі ліцензії на період з 01.04.2022р до 31.03.2023 р. (12 місяців) для закладу охорони здоровʼя. При цьому Ліцензіат з 01.04.2022р. по 30.09.2022р використовує ліцензію на 70 робочих місць, а з 01.10.2022 р. по 31.03.2023 р. на 50 робочих місць.
Номер договору про закупівлю: 52/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: 5.1.Сумарна вартість за Договором: 285 000,00 грн. (Двісті вісімдесят п’ять тисяч грн.. 00 коп) без сплати ПДВ. Ціна прав використання комп'ютерної програми є роялті (у відповідності до пп. 14.1.225. Податкового кодексу України) і у відповідності до пп. 196.1.6. Податкового кодексу України не є об'єктом оподаткування ПДВ. 2. Викласти пункт 5.2. Договору в наступній редакції: 5.2.Дана вартість це ціна купівлі ліцензії на період з 01.04.2022р до 31.12.2022 р. (9 місяців) для закладу охорони здоровʼя. При цьому Ліцензіат з 01.04.2022р. по 30.09.2022р використовує ліцензію на 70 робочих місць, а з 01.10.2022 р. по 31.12.2022 р. на 50 робочих місць. У зв'язку із тим, що технічно неможливо вказати інше для зменшення стороку договору в Електронній системі обрано тип причини: "продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю"
Номер договору про закупівлю: 52/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 285 000,00
UAH