Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501480, КПКВК 2507030), виплата яких передбачена ПКМУ від 16.12.2020, від 21.10.1995 № 848, від 17.04.2019 № 373 за бюджетні кошти на підставі відомостей та формами В1-М та разовими дорученнями за формами В2-М та В3-М
Очікувана вартість
41 183,00 UAH
UA-2022-03-30-003115-b 8e747daaddff44fb89560a66d7c5bfb7
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Юріївна Прищепова

+380669942885 prichepova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 26000411
Вебсайт: https://dszn-dz.at.ua
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., м. Торецьк, вул. Євгена Седнєва, буд. 1
Контактна особа: Анастасія Юріївна Прищепова
+380669942885
prichepova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Відповідно до Законів України, постанов Кабінету Міністрів України та нормативно-правових актів, що регулюють питання з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501480 «Надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг», КПКВК 2507030 «Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю»), здійснюється органами соціального захисту через державні підприємства зв'язку за місцем проживання одержувача або через уповноважені банки, визначені в установленому законодавством порядку за вибором одержувача. Статтею 15 Закону України «Про поштовий зв'язок» від 04.10.2001 року, встановлено, що для задоволення державних потреб, національний оператор поштового зв’язку на договірних засадах може здійснювати діяльність, пов’язану з виплатою та доставкою пенсій, допомог, субсидій надавати інші послуги відповідно до законодавства України. Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України від 10.01.2002р. № 10-р на АТ «Укрпошта» покладено виконання функцій національного оператора поштового зв’язку України. Інструкція про виплату та доставку пенсій, соціальних допомог національним оператором поштового зв’язку України затверджена Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України, Міністерство праці та соціальної політики України від 28 квітня № 464/156, Порядок виплати і доставки пенсій та грошової допомоги за місцем фактичного проживання одержувачів у межах України організаціями, що здійснюють їх виплату і доставку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1279 «Деякі питання організації виплати пенсій та грошової допомоги» (зі змінами)Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива» (зі змінами), Порядок надання пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі від 17.04.2019 № 373 «Деякі питання надання житлових субсидій та пільг на оплату житлово-комунальних послуг, придбання твердого палива і скрапленого газу у грошовій формі» (зі змінами), Інструкція, Положення, Порядок та інші нормативно-правові документи регулюють надання послуг. Згідно з Інструкцією, виплата допомоги проводиться щомісяця за поточний місяць за графіками, які складаються державними підприємствами і об'єднаннями зв'язку та узгоджуються з органами праці та соціального захисту населення на підставі виплатних документів, що готують органи праці та соціального захисту населення. Оскільки частина мешканців виявили бажання отримувати у 2021 році послуги з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501480, КПКВК 2507030), через державні підприємства зв'язку, що прямо передбачено чинними нормативно-правовими актами України з даного питання, в Управлінні соціального захисту населення Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області, виникла потреба у закупівлі поштових послуг з доставки та виплати державних соціальних допомог. Неукладання або несвоєчасне укладання договору з АТ «Укрпошта» на закупівлю поштових послуг (код за ДК 021:2015 – 64110000-0 Поштові послуги) призведе до припинення своєчасного отримання послуг з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501480, КПКВК 2507030) мешканцями міста Торецьк, які виявили бажання отримувати їх не через банківські установи, та відповідно до порушення конституційного права громадян на соціальний захист. Відповідно до підпункту 2 частини 2 статті 40 Закону, переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі відсутності конкуренції з технічних причин. Зважаючи на вищевикладене, керуючись вимогами Закону України про «Публічні закупівлі» та враховуючи відсутність конкуренції, наявні умови для застосування переговорної процедури закупівлі, передбаченої пп. 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлю поштових послуг з доставки та виплати державних соціальних допомог (КПКВК 2501480, КПКВК 2507030) (код за ДК 021:2015 – 64110000-0 Поштові послуги) доцільно провести за переговорною процедурою закупівлі, та за результатами процедури укласти договір з АТ «Укрпошта» в особі Донецької дирекції АТ «Укрпошта».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2022 15:36
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64110000-0: Поштові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
КПКВК 2507030 "Заходи із соціальної, трудової та професійної реабілітації осіб з інвалідністю"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги
1 послуга
КПКВК 2501480 «Надання щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, м.Торецьк, вул.Євгена Седнєва, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64110000-0 — Поштові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 1. Замовник здійснює оплату за надані Послуги за Відомостями та Разовими дорученнями (далі – поштовий збір) за чинними тарифами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України, яка діє станом на момент надання таких послуг, не пізніше 10-го числа місяця, наступного за звітним, на підставі підписаних Актів звірення розрахунків, на поточний рахунок Виконавця, зазначений у Додатку № 6 до Договору. При цьому у реквізиті «Призначення платежу» платіжного доручення Замовник зобов’язаний зазначати «Перерахування поштового збору» з зазначенням виду Грошової допомоги та виплатного періоду. 2. Оплата послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу здійснюється Замовником не пізніше дати надання Форми 103-1 та приймання Виконавцем від Замовника внутрішнього поштового переказу (надалі – Плата за послуги з пересилання). Плата за послуги з пересилання обчислюється за тарифами Виконавця, діючими на момент надання Замовником Форми 103-1, які опубліковані на веб-сайті Виконавця, що розміщений за посиланням https://www.ukrposhta.ua/ua (далі - Веб-сайт Виконавця). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

30 березня 2022 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОНЕЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22020055
Переможець 41 183,00
UAH
30 березня 2022 15:36

Документи

30 березня 2022 15:36
Електронний підпис
30 березня 2022 15:35
протокол намір, 30.03.22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2022 15:36

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОНЕЦЬКА ДИРЕКЦІЯ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРПОШТА"
#22020055
41 183,00
UAH
Документи

Документи

30 березня 2022 15:36
Електронний підпис
30 березня 2022 15:35
протокол намір, 30.03.22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2023 16:51
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 14:56
дод.угода №2 до дог. 290422_739_111.004.004.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 14:54
дод.угода №2 до дог. 290422_739_111.004.004.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 14:18
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 14:17
дод.угода №1 до дог. 290422_739_111.004.004.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 14:03
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 13:55
дог.290422_739_111.004.004 від 29.04.22.pdf укладений
29 квітня 2022 13:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити ціну договору на 665,00 грн. (шістсот шістдесят п’ять грн. 00 коп.) та викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 40518 грн. 00 коп. (сорок тисяч п’ятсот вісімнадцять гривень 00 копійок). без ПДВ. Постачання Послуг та послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу звільнене від оподаткування ПДВ згідно з п. 197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України.»
Номер договору про закупівлю: 290422/739/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились зменшити ціну договору на 40244,99 грн. (сорок тисяч двісті сорок чотири грн. 99 коп.) та викласти п. 4.1 Договору у наступній редакції: «4.1. Ціна Договору становить 273,01 грн. 01 коп. (двісті сімдесят три гривні 01 копійка). без ПДВ. Постачання Послуг та послуг з пересилання внутрішнього поштового переказу звільнене від оподаткування ПДВ згідно з п. 197.1.4 ст. 197 Податкового кодексу України.»
Номер договору про закупівлю: 290422/739/111.004.004
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 273,01
UAH