Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водопостачання
Очікувана вартість
600,00 UAH
UA-2022-03-30-001866-b b651923376414029bf0e58e306e2e3e3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Білоцька

+380414296283 zhenya1403@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Євгенія Білоцька
+380414296283
zhenya1403@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі: згідно ст. 13 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: «відсутності конкуренції з технічних причин», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку (в тому числі з відсутності конкуренції з технічних причин) єдиним можливим надавачем послуг ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води є постачальник – згідно Дозволу №198/ЖТ/49д-21 від 11.10.2021року на спеціальне водокористування Акціонерне товариство «Укртранснафта», який може надавати послуги з водопостачання зі скважини для Васьковицького закладу дошкільної освіти Коростенської міської ради Житомирської області для закупівлі послуги може застосовуватись переговорна процедура закупівлі.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (з посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі): відповідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції на відповідному ринку з надання послуг у сфері водопостачання єдиний можливий постачальник – згідно Дозволу №198/ЖТ/49д-21 від 11.10.2021року на спеціальне водокористування Акціонерне товариство «Укртранснафта», який може надавати послуги з водопостачання із власної скважини для Васьковицького закладу дошкільної освіти Коростенської міської ради Житомирської області для закупівлі послуги може застосовуватись переговорна процедура закупівлі. (ідентифікаційний код 31570412, місцезнаходження:01010, м. Київ, вул. Московська 32/2,ПА м. Львів, вул. Липинського, 12)
Причини та обставини, якими керувався замовник під час обрання переговорної процедури закупівлі:
- технічні можливості щодо предмету закупівлі.
- надання послуг з водопостачання для потреб закладів відділу освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради може відбуватись відповідно до наявності права доступу до мережі трубопроводів з технічних причин, так як Акціонерне товариство «Укртранснафта», є єдиним виконавцем по наданню відповідних послуг для потреби Васьковицького закладу дошкільної освіти Коростенської міської ради. Відповідно не укладання договору з Акціонерним товариством «Укртранснафта», може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків, зокрема порушень санітарних правил та норм в 2022р.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Дозвіл на спеціальне водокористування №198/ЖТ/49д-21 від 11.10.2021року.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 березня 2022 12:51
Оскарження наміру укласти договір: 10 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Водопостачання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Водопостачання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, с. Васьковичі, НПС "Плещівка", 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється на підставі актів наданих послуг. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

30 березня 2022 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 березня 2022 12:47
Дозвіл на спец. водокорист.№198.PDF
30 березня 2022 12:47
Обгрунтування.pdf
30 березня 2022 12:47
Протокол переговорів.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
#31570412
Переможець 600,00
UAH з ПДВ
30 березня 2022 12:51

Документи

30 березня 2022 12:51
Електронний підпис
30 березня 2022 12:50
Протокол рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2022 12:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА"
#31570412
600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2022 12:51
Електронний підпис
30 березня 2022 12:50
Протокол рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 17:02
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 14:40
ду-вп.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 14:38
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 10:03
Договір №ВП-01-2022 від 11.04.2022р..pdf укладений
11 квітня 2022 10:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника 1. Сторони узгодили зменшити обсяги закупівлі послуг (ДК 021:2015:65110000-7-Розподіл води) за Договором від 1 1.04.2022 №ВП-01-2022 про надання послуг з централізованого водопостачання для Васьковицького закладу дошкільної освіти Коростенської міської ради, у зв'язку із чим загальну суму Договору в розмірі -600,00 грн. (шістсот гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ, зменшити на 452,1 і грн. (чотириста п’ятдесят дві гривні одинадцять копійок). 2. Сторони ПОГОДИЛИ викласти пункт 7 Договору в наступній редакції: «7. Ціна Договору становить 147,89 грн. (сто сорок сім гривень вісімдесят дев'ять копійок)»,
Номер договору про закупівлю: ВП-01-2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 147,89
UAH (в тому числі ПДВ 24,65 UAH)