Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір MULTI COPY, А4, класс А, 80г/м2, 500арк)
Очікувана вартість
6 600,00 UAH
UA-2022-03-29-000571-b e0931e87e221468db521bc6ec2d726f1
Закупівля без використання електронної системи    Українська Визвольна Війна    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходаковська Надія Юріївна

+380512470918 nadezhda.khodakovskaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Миколаївської міської ради "Міська лікарня № 4"
Код ЄДРПОУ: 01998408
Місцезнаходження: 54030, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Адмірала Макарова, 1
Контактна особа: Ходаковська Надія Юріївна
+380512470918
nadezhda.khodakovskaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Дана закупівля здійснюється керуючись Постановою Кабінету Міністрів України «Про деякі питання здійснення оборонних та публічних закупівель товарів, робіт і послуг в умовах воєнного стану» від 28.02.2022 року №169 (зі змінами та доповненнями)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 пачка
Папір MULTI COPY, А4, класс А, 80г/м2, 500арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54030, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Адмірала Макарова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 березня 2022 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МП "ІНВАР"
#13852785
Переможець 6 600,00
UAH з ПДВ
29 березня 2022 10:06

Документи

29 березня 2022 10:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 10:25
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 10:13
договір 192 від 29.03.2022.PDF укладений
29 березня 2022 10:12

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір MULTI COPY, А4, класс А, 80г/м2, 500арк 30 пачка 220,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2022 — 25 квітня 2022
Сума оплати за договором: 6 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 100,00 UAH)