Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія
Очікувана вартість
531 019,65 UAH
UA-2022-03-25-003834-b dfd9fd9655b845d99ff1aacef64561d4
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Андреянова

+380487238172 info_urapi@odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНА УСТАНОВА «УКРАЇНСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ПРОТИЧУМНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ І. І. МЕЧНІКОВА МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ»
Код ЄДРПОУ: 05480915
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Церковна, буд. 2/4
Контактна особа: Віра Андреянова
+380487238172
info_urapi@odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. При цьому, згідно з пунктом третім частини другої статті 40 Закону переговорна, процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Указами Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України» на території України введено воєнний та надзвичайній стани.
Крім того, також слід зазначити, що Торгово-промислова палата України (далі - ТПП України) на підставі ст.ст. 14, 14¹ Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, Статуту ТПП України, засвідчує форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні».
Згідно офіційного Листа ТПП України щодо засвідчення форс-мажору №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022 року, ТПП України підтверджує, що зазначені обставини з 24 лютого 2022 року до їх офіційного закінчення, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності та/або фізичних осіб по договору, окремим податковим та/чи іншим зобов’язанням/обов’язком, виконання яких/-го настало згідно з умовами договору, контракту, угоди, законодавчих чи інших нормативних актів і виконання відповідно яких/-го стало неможливим у встановлений термін внаслідок настання таких форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили).
На даний час Замовник з метою належного виконання завдань, покладених Статутом на Установу та завдань у секторі охорони здоров’я, задля належного її функціонування та створенням відповідно належних умов роботи для працівників має здійснити Закупівлю.
Проведення процедури відкритих торгів триває в часі орієнтовано 40-60 днів, за умови, що вона відбудеться за достатньої кількості учасників та буде визначено переможця, і договір з постачальником може бути укладений не раніше травня місяця, що унеможливлює дотримання замовником строків проведення процедури (оскільки строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, складає до п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції та при виникненні потреби може бути продовжено замовником до 20 робочих днів, окрім цього з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції у строк 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця, а у разі обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів).
Тобто, підсумовуючи усе вищевикладене, можна дійти до висновку, що задля укладання договору за процедурою відкритих торгів потрібна значна кількість часу (приблизно від 1,5 до 3-х місяців з урахуванням можливих оскаржень та продовження строків розгляду пропозицій та укладення договору), що виключає та не дає можливість підписання договору та завершення відкритих торгів у найближчий час, так як за результатами торгів договір про закупівлю можливо буде укласти лише наприкінці квітня 2022 року (за умови, що не буде подано скарг до органу оскарження АМКУ та блокування процедури закупівлі, а також продовження строків розгляду пропозицій та укладення договору), що є недопустимим, так як на сьогоднішній день дана Закупівля потрібна для належного функціонування Установи, виконання завдань у секторі охорони здоров’я та створення належних умов праці працівникам Установи, та, виходячи із завдань покладених на Установу, з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а також вирішення економічних та соціальних проблем пов’язаних із введенням воєнного стану в Україні, що в свою чергу також дасть змогу забезпечити виконання Указів Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України».
Також, з іншого боку, не укладення договору постачання електричної енергії до моменту закінчення строку дії (31.03.2022 року) діючого на даний час договору про закупівлю електричної енергії спричинить передачу Установи до постачальника останньої надії, у якого вартість електричної енергії значно більша ніж у звичайних постачальників згідно постанови НКРЕКП від 22.12.2022 року № 2723. Зазначене, в свою чергу, вплине на навантаження бюджету Установи та негативно позначиться на принципі економії державних коштів, тим паче, під час наявного воєнного стану в Україні.
Слід зазначити, що не укладання з Учасником найближчим часом договору на Закупівлю може призвести до вищезазначених негативних соціальних та економічних наслідків, призведе до унеможливлення ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що є недопустимим в реаліях сьогодення.
Виходячи з усього вищевикладеного та з урахуванням фактичних обставин, які склались і які прямо зачіпають права й інтереси суспільства, держави, особистості, Указів Президента України від 23.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та від 23.02.2022 № 63/2022 «Про введення надзвичайного стану в окремих регіонах України», було визнано як виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, відповідно до пункту третього частини другої статті 40 Закону шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з Учасником.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2022 18:07
Оскарження наміру укласти договір: 31 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143518 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Церковна, 2/4; 67300, Одеська область, Березівський район, с. Гуляївка, вул. Шевченка, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі акту прийому-передачі Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2022 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2022 17:46
Указ Президента №64-2022.pdf
25 березня 2022 17:46
Річний план закупівель на 2022 рік.docx
25 березня 2022 17:46
Указ Президента №63-2022.pdf
25 березня 2022 17:46
Лист ТПП України щодо засвідчення форс-мажору.pdf
25 березня 2022 17:46
Протокол переговорів.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-05-000056 ● 3f17a120c4cf45519cd755870baf301c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.


Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
37 UA-2022-03-25-003834-b 25.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-07 15:39:03

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до додаткових угод від 27.09.2022 № 2, від 04.11.2022 № 3, від 07.11.2022 № 4 та від 10.11.2022 № 5 до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 № 007 (далі – Договір) Замовником збільшено ціну за одиницю товару.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Враховуючи те, що Договір між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «Одеська обласна енергопостачальна компанія» укладено 01.04.2022 за ціною за одиницю товару, визначеною у Договорі, а додаткові угоди до Договору № 2, № 3, № 4 та № 5 щодо збільшення ціни за одиницю товару укладені 27.09.2022, 04.11.2022, 07.11.2022 та 10.11.2022 відповідно, надайте пояснення (інформацію та документальне підтвердження), яким чином Замовник переконався саме у коливанні ціни товару на ринку, як того вимагає частина п’ята статті 41 Закону, у проміжок часу – між укладанням Договору та додаткової угоди від 27.09.2022 № 2, між укладанням додаткової угоди від 27.09.2022 № 2 та додаткової угоди від 04.11.2022 № 3, між укладанням додаткової угоди від 04.11.2022 № 3 та додаткової угоди від 07.11.2022 № 4, між укладанням додаткової угоди від 07.11.2022 № 4 та додаткової угоди від 10.11.2022 № 5?
Надайте відповідне документальне підтвердження щодо саме коливання ціни товару на ринку, що підтверджує підставу збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у кожному вищезазначеному випадку.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-12 15:12:08

Надання пояснень на запит аудиту

Доброго дня, Ваш запит уважно розглянутий, надаємо пояснення на питання, що у ньому поставлені.
По першому питанню: Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Установа здійснює закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Вартість предмета закупівлі визначається Установою на етапі планування з урахуванням розміру бюджетного призначення.
Розмір бюджетного призначення на 2022 рік формувався наприкінці квітня 2021 рогу відповідно до вимог органу управління – Міністерства охорони здоров’я України, викладених у листі від 14.04.2021 року №10-13/11515/2-21 (додаємо), включаючи видатки на оплату комунальних послуг та енергоносіїв (абзац 5 листа).
Закупівля електричної енергії є стандартною закупівлею для Установи, так як наявність електроенергії є забезпеченням належної діяльності Установи та роботи працівників.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися наступним чином:
Пунктом 1.1.2 глави 1.1 розділу І Правил роздрібного ринку електричної енергії (ПРРЕЕ) визначено, що якість електропостачання — це перелік визначених Регулятором показників (і їх величин), які характеризують рівень надійності (безперервності) електропостачання, комерційної якості надання послуг з передачі, розподілу та постачання електричної енергії, а також якість електричної енергії.
Електропостачальник забезпечує дотримання загальних та гарантованих стандартів якості надання послуг з електропостачання, у тому числі тих, що передбачені згідно з Постановою НКРЕКП від 12.06.2018 року № 375, Законом України «Про ринок електричної енергії», ПРРЕЕ, Кодексом систем розподілу (КСР), умовами договору про постачання електричної енергії (договору про закупівлю) та іншими нормативно-правовими актами. Згідно зі статтею 18 Закону України «Про ринок електричної енергії» показники якості електропостачання повинні відповідати величинам, що затверджені НКРЕКП. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI КСР параметри якості електричної енергії в точках приєднання споживачів у нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення».
Установа не має власного веб-сайту, а порядок оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Міністерства охорони здоров’я України останнім не доведено до Установи.
Окрім того, звертаємо увагу, що Закон України «Про публічні закупівлі» не зобов’язує Замовників оприлюднювати зазначену інформацію на власному веб-сайті або веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів.
По питанню другому: Надайте пояснення (інформацію та документальне підтвердження), яким чином Замовник переконався саме у коливанні ціни товару на ринку, як того вимагає частина п’ята статті 41 Закону, у проміжок часу – між укладанням Договору та додаткової угоди від 27.09.2022 № 2, між укладанням додаткової угоди від 27.09.2022 № 2 та додаткової угоди від 04.11.2022 № 3, між укладанням додаткової угоди від 04.11.2022 № 3 та додаткової угоди від 07.11.2022 № 4, між укладанням додаткової угоди від 07.11.2022 № 4 та додаткової угоди від 10.11.2022 № 5? Надайте відповідне документальне підтвердження щодо саме коливання ціни товару на ринку, що підтверджує підставу збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у кожному вищезазначеному випадку.
Установою 25.03.2022 року було оприлюдните оголошення про початок проведення переговорної процедури закупівлі електричної енергії відповідно до виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-25-003834-b, було наведено та документи містяться у електронній системі закупівель.
За результатами цієї процедури між ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія» (Учасник процедури) та Установою 01.04.2022 року був укладений договір про закупівлю електричної енергії у постачальника, номер договору 007 (далі – Договір), умови договору відповідали узгодженої ціни пропозиції Учасника, ціна за 1 кВт*год. на дату проведення процедури закупівлі становила 3,70 грн. з ПДВ, загальна сума договору 531 019,65 грн. з урахуванням ПДВ.
Законом України «Про публічні закупівлі», п. 2 ч. 5 ст. 41, передбачається збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Відповідно до підпункту 2 пункту 13.2 Договору істотні умови договору можуть змінюватися лише у передбачених зазначеним пунктом випадках, зокрема, «збільшення ціни за одиницю товару до 10% пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання Договору. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Також, зазначеним пунктом Договору визначено, що факт коливання ціни за одиницю підтверджується довідкою(ми) (листом (ми)) (завіреними копіями цих довідки (ок) або листа (ів) відповідних органів, установ, організацій, які уповноважені надавати відповідну інформацію щодо коливання ціни товару на ринку, або для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку - інформацією з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) (згідно з ч. 6,9 ст.67 Закону України «Про ринок електричної енергії», з урахуванням листа Мінекономрозвитку України від 14.08.2019 року № 3304-04/33869 -06 «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії на ринку»). При цьому, зміна ціни за одиницю застосовується з початку розрахункового періоду, в якому відбулися таки зміни.
Пунктом 1.2 Додатку 2 до Договору визначено конкретні умови порядку зміни ціни та визначено, що підтвердженням зміни ціни (коливання ціни) на ринку на електричну енергію є коливання середньозваженої ціни на ринку електричної енергії «на добу наперед», за підсумками відповідного періоду, що підтверджується інформацією з веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua) і це є безумовним підтвердженням коливання ціни електричної енергії, та підставою коригування ціни на електричну енергію згідно п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Наприкінці вересня між Установою та ТОВ «ООЕК» було укладено додаткову угоду № 1 у зв’язку зі зменшенням фінансування Установи на підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», яка була опублікована в електронній системі закупівель.
Також, починаючи з вересня 2022 року ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія» почала звертатися до Установи з повідомленням про зростання ціни на ринку електричної енергії «на добу наперед» з відповідним обґрунтуванням (всього було чотири відповідних листа) та пропозицією про внесення відповідних змін в частині збільшення ціни за одиницю товару (електричної енергії) у договір № 007, за результатами розгляду яких сторонами було укладено відповідні наступні додаткові угоди, а саме:
- Додаткова угода № 2 від 27.09.2022 року була укладена на підставі листа ТОВ «ООЕК» № 13/03-1715 щодо підвищення ціни на електричну енергії у зв’язку із коливанням її вартості на ринку, а також після перевірки цих даних Установою на веб-сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua) та відповідно до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» підвищили ціну на електричну енергію до 10%, що не призвело до збільшення вартості основного договору. А саме, з 15.10.2022 року ціна була підвищена з 3,70 грн. з ПДВ до 4,012632 грн. з ПДВ, що становить близько 8,45%, як вимагає чинне законодавство (для аналізу коливання було узято для порівняння періоди - серпень 2022 року з липнем 2022 року, з якого встановлено збільшення середньозваженої ціни на РДН на 13,35%, що призвело до збільшення договірної ціни на електричну енергію майже на 8,45%).
- Додаткова угода № 3 від 04.11.2022 року була укладена на підставі листа ТОВ «ООЕК» № 13/03-2047 від 02.11.2022 року щодо підвищення ціни на електричну енергії у зв’язку із коливанням її вартості на ринку, а також, після перевірки цих даних Установою на веб-сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua) та відповідно до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» підвищили ціну на електричну енергію до 10%, що не призвело до збільшення вартості основного договору. А саме, ціна була підвищена з 4,012632 грн. з ПДВ до 4,356480 грн. з ПДВ, що становить майже 8,57%, як вимагає чинне законодавство (для аналізу коливання було узято для порівняння періоди - перша декада вересня 2022 року з першою декадою серпня 2022 року, з якого встановлено збільшення середньозваженої ціни на РДН майже на 12,01%, що призвело до збільшення договірної ціни на електричну енергію на 8,57%).
- Додаткова угода № 4 від 07.11.2022 року була укладена на підставі листа ТОВ «ООЕК» № 13/03-2048 від 02.11.2022 року щодо підвищення ціни на електричну енергії у зв’язку із коливанням її вартості на ринку, а також, після перевірки цих даних на веб-сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua) та відповідно до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» підвищили ціну на електричну енергію до 10%, що не призвело до збільшення вартості основного договору. А саме, ціна була підвищена з 4,356480 грн. з ПДВ до 4,734672 грн. з ПДВ, що становить 3,38%, як вимагає чинне законодавство (для аналізу коливання було узято для порівняння періоди – друга декада вересня 2022 року з другою декадою серпня 2022 року, з якого встановлено збільшення середньозваженої ціни на РДН майже на 24,03%, що призвело до збільшення договірної ціни на електричну енергію на 3,38%.).
- Додаткова угода № 5 від 10.11.2022 року була укладена на підставі листа ТОВ «ООЕК» № 13/03-2049 від 02.11.2022 року щодо підвищення ціни на електричну енергії у зв’язку із коливанням її вартості на ринку, а також, після перевірки цих даних на веб-сайті ДП «Оператор Ринку» (https://www.oree.com.ua) та відповідно до вимог п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» підвищили ціну на електричну енергію до 10%, що не призвело до збільшення вартості основного договору. А саме, ціна була підвищена з 4,734672 грн. з ПДВ до 5,150640 грн. з ПДВ, що становить 8,79%, як вимагає чинне законодавство (для аналізу коливання було узято для порівняння періоди - третя декада вересня 2022 року з третьою декадою серпня 2022 року, з якого встановлено збільшення середньозваженої ціни на РДН майже на 13,08%, що призвело до збільшення договірної ціни на електричну енергію на 8,79%.).
У зв’язку з тим, що умовами договору № 007, включаючи Додаток 2, було визначено, що на підтвердження коливання ціни за одиницю товару є інформація з веб-сайту ДП «Оператор ринку», Сторонами було досягнуто згоди, що підставою для підвищення ціни за одиницю товару відповідно до умов договору та в межах законодавчо визначених норм, було звернення Постачальника з відповідним повідомленням та обов’язкова самостійна перевірка Замовником інформації про коливання ціни на сайті ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» (https://www.oree.com.ua).
Враховуючи зазначене, усі додаткові угоди про підвищення ціни за одиницю товару були укладені на підставі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» у повній відповідності до Листів Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії» № 3304-04/33869-06 від 14.08.2019 року та «Щодо зміни істотних умов договору про закупівлю», № 3302-05/11398-07 від 07.04.2015 року № 3302 – 06/34307 – 06 від 27.10.2016 року розділ «щодо зміни ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків» з належним обґрунтованим підтвердженням коливання.
Відповідно до Листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 3304-04/33869-06 від 14.08.2019 р. «Щодо зміни ціни у договорах постачання електричної енергії», згідно із ч. 6 ст. 67 Закону № 2019-VIII від 13.04.2017 р. «Про ринок електричної енергії» відповідно до правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за результатами торгів оприлюднюються ціна та обсяги купівлі-продажу електричної енергії для кожного розрахункового періоду та інші показники, що можуть використовуватися як орієнтир (індикатор) для укладення правочинів щодо купівлі-продажу електричної енергії на ринку електричної енергії.
Оприлюднення результатів торгів на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії» забезпечує ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» на своєму веб-сайті (https: www.oree.com.ua). Отже, для документального підтвердження факту коливання ціни електричної енергії на ринку, сторони можуть використовувати інформацію з вищезазначеного сайту.
Міністерство економічного розвитку і торгівлі України з метою належного застосування законодавства у сфері закупівель у листах від 27.10.2016 р. № 3302-06/34307-06 та від 07.04.2015 р. № 3302-05/11398-07 виклало позицію про те, що залежно від коливання ціни товару на ринку сторони протягом дії договору про закупівлю можуть вносити зміни декілька разів у частині ціни зо одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків кожного разу відповідно до попередніх змін, унесених до нього, сукупність яких може перевищувати 10 відсотків від ціни за одиницю товару, визначеної сторонами на момент укладання договору про закупівлю та за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі, і виконати свої зобов’язання відповідно до такого договору з урахуванням зазначених змін. Водночас внесення таких змін до договору про закупівлю має бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
Згідно з п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку в разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/ внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовуються у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину, природного газу та електричної енергії.
Отже, сторони можуть внести зміни до договору про закупівлю у випадку, визначеному п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі збільшення ціни саме на такий відсоток, на який відбулося коливання на ринку, але не більше ніж на 10 відсотків. Аналогічна позиція викладена в Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо підвищення ціни за одиницю товару» № 4712-03/42338-01 від 20.08.2021 р.

Додатково надаємо усі листи ТОВ «ООЕК» щодо підвищення ціни на електричну енергію з відповідним обґрунтуванням, інформація з сайту ДП «ОПЕРАТОР РИНКУ» (https: www.oree.com.ua) є відкритою у розділі «Середньозважені ціни ВДР та РДН».



Уповноважена особа В. Андреянова

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2022-12-27 16:30:31

Звернення щодо надання роз’яснень змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку, затвердженого 22.12.2022 року

Державна установа «Український науково-дослідний протичумний інститут імені І. І. Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Установа), ознайомившись з висновком про результати моніторингу проведеною Установою процедури закупівлі електричної енергії, ідентифікатор закупівлі UA-2022-03-25-003834-b, відповідно до ч. 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просить надати роз’яснення стосовно змісту висновку та зобов’язань Установи в частині встановлення порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про пуб-лічні закупівлі».
Підставами для звернення про надання роз’яснення є наступне.
Установа є бюджетною установою, що фінансується з державного бюджету, тобто усі зобов’язання повинні здійснюватися протягом бюджетного року.
Підстави для визнання договору (додаткових угод) про закупівлю нікчемни-ми перелічені у ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі», серед яких не має підстав для визнання додаткових угод до договору про закупівлю електричної ене-ргії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року, а саме, № 2 від 27.09.2022 року, № 3 від 04.11.2022 року, № 4 від 07.11.2022 року та № 5 від 10.11.2022 року, нік-чемними, тобто визнання судом такого правочину недійсним не вимагається.
Підстави для визнання правочину недійсними встановлені ст. 215, ст. 203 Цивільного Кодексу України, ч.1 ст. 207 Господарського кодексу України, та у ви-падку наявності таких підстав, такий правочин може бути визнаний недійсним ли-ше у судовому порядку, але на зазначене потрібен додатковий час (тобто орієнто-вано січень 2023 року).
Припинення виконання зобов’язань за додатковими угодами № 2 від 27.09.2022 року, № 3 від 04.11.2022 року, № 4 від 07.11.2022 року та № 5 від 10.11.2022 року, як зазначено у висновку, є односторонньою відмовою від вико-нання зобов’язань, що прямо заборонено ст. 525 ЦК України та ст. 193 ГК України, тобто, виконуючи вимоги висновку, Установа допустить порушення вимог зако-нодавства.
Окрім цього, бюджетні зобов’язання на оплату електричної енергії є захище-ними видатками відповідно до бюджетного законодавства, які зареєстровані у дер-жавній казначейської службі, у зв’язку з чим, несплата їх до кінця бюджетного 2022 року призведе до утворення кредиторської заборгованості по захищеним ви-даткам на кінець року.
У зв’язку із зазначеним просимо Вас надати роз’яснення стосовно змісту ви-сновку та зобов’язань Установи.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2022-12-30 13:33:57

Роз’яснення до висновку

Південним офісом Держаудитслужби проведено моніторинг переговорної процедури закупівлі (скорочена) за предметом закупівлі: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія, яку проведено Державною установою «Український науково-дослідний протичумний інститут імені І.І.Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Замовник) (інформацію про закупівлю оприлюднено за номером ID: UA-2022-03-25-003834-b), очікуваною вартістю 531 019,65 гривень.
Результати моніторингу процедури закупівлі відображені у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 21.12.2022, який оприлюднено в електронній системі закупівель відповідно до норм частини шостої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником додатковими угодами від 27.09.2022 № 2, від 04.11.2022 № 3, від 07.11.2022 № 4 та від 10.11.2022 № 5 до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 № 007 (далі – Договір) внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків без документального підтвердження коливання ціни такого товару на ринку, що не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Південним офісом Держаудитслужби зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за додатковими угодами від 27.09.2022 № 2, від 04.11.2022 № 3, від 07.11.2022 № 4 та від 10.11.2022 № 5 до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 № 007, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності додаткових угод та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Відповідно до абзацу 1 частини восьмої статті 8 Закону замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Замовником 27.12.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель звернення за роз’ясненням щодо висновку Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-25-003834-b від 21.12.2022 (далі – висновок).
За результатами розгляду звернення Південний офіс Держаудитслужби роз’яснює наступне.
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові основи діяльності органів державного фінансового контролю визначені Законом України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Положенням про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженим наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 № 23, та статтею 113 Бюджетного кодексу України.
Так, відповідно до частини сьомої статті 8 Закону у висновку про результати моніторингу процедури закупівлі обов’язково зазначаються, зокрема, опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі та зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
При цьому, форму висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядок її заповнення затверджено наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 № 552, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 жовтня 2020 р. за № 958/35241 (далі – Порядок № 552).
Розділом ІІІ Порядку № 552 визначено порядок заповнення констатуючої частини форми висновку, зокрема у пункті 1 зазначаються опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, у пункті 2 заповнюється висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися, та у разі виявлення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель пункт 3 має містити посилання на структурну одиницю компетенційного нормативно-правового акта, на підставі якого орган державного фінансового контролю зобов’язує замовника усунути у встановленому законодавством порядку такі порушення, а також зобов’язання щодо їх усунення.
Отже, Південним офісом Держаудитслужби у відповідності до норм Закону та Порядку № 552 у пункті 1 висновку зазначено опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого(их) за результатами моніторингу процедури закупівлі, у пункті 2 заповнено висновок про наявність чи відсутність порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель за кожним із питань, що аналізувалися, та у зв’язку з виявленням порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель у пункті 3 констатуючої частини висновку зобов’язано Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень.
При цьому відповідно до частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Отже, Замовник при здійсненні заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за додатковими угодами від 27.09.2022 № 2, від 04.11.2022 № 3, від 07.11.2022 № 4 та від 10.11.2022 № 5 до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 № 007, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності додаткових угод повинен керуватись нормами Цивільного та Господарського кодексів України, бюджетного законодавства та умовами укладеного договору про закупівлю.
При цьому, права і обов’язки Постачальника та Споживача визначені розділами 6 та 7 Договору, порядок розв’язання спорів визначено розділом 11 Договору, можливість розірвання договору як в односторонньому порядку так і за згодою Сторін визначено розділом 13 Договору, пунктом 1.3 Додатку 2 до Договору передбачено можливість Споживача відмовитись від укладення додаткової угоди щодо підвищення ціни.
Підпунктом 12 пункту 6.1. Договору визначено, що Споживач має право отримувати відшкодування збитків від Постачальника, понесених у зв’язку з невиконанням або неналежним виконанням Постачальником своїх зобов’язань перед Споживачем, відповідно до умов цього Договору та чинного законодавства.
Водночас підпунктом 5 пункту 7.2. Договору Постачальник зобов’язується повідомляти про зміну ціни електричної енергії у відповідності до Договору та комерційної пропозиції, яка є невід’ємною його частиною.
Порядок підтвердження Постачальником факту коливання ціни товару на ринку визначено Додатком 2 до Договору.
Отже, відповідальність щодо обґрунтування та документального підтвердження необхідності внесення змін до Договору щодо підвищення ціни товару за наявності підстав у відповідності до умов Договору та законодавства в цілому у тому числі покладається на Постачальника. При цьому для Споживача (Замовника) внесення змін до договору про закупівлю є правом, а не його обов’язком.
Водночас, виявлене порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону є значущим та належить до адміністративного правопорушення, відповідальність за яке передбачена частиною третьою статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
При цьому, відповідно до частини дев’ятої статті 8 Закону, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.

Окремо інформуємо Замовника, що Верховним судом по справі № 917/1062/21 викладено позицію щодо визнання недійсними додаткових угод до договору про закупівлю, які укладені з порушенням пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, та стягнуто з контрагента на користь замовника зайво сплачених коштів за такими додатковими угодами, застосувавши при цьому норму частини першої статті 670 Цивільного кодексу України.
Також інформуємо, що за результатами іншого моніторингу процедури закупівлі іншого замовника (UA-2021-11-29-002267-b) Південним офісом Держаудитслужби встановлено те саме порушення вимог пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону при укладенні додаткових угод до договору про закупівлю. Замовником за згодою Сторін скасовано такі додаткові угоди та здійснено коригування у бік зменшення суми до оплати у майбутньому періоді за рахунок виключення зайво сплачених коштів за такими додатковими угодами. Ознайомитись з усіма документами можливо в електронній системі закупівель.
Приведені приклади не є вичерпними та вказує на наявність механізму усунення виявлених порушень.
При цьому наголошуємо, що Замовник при здійсненні заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за додатковими угодами від 27.09.2022 № 2, від 04.11.2022 № 3, від 07.11.2022 № 4 та від 10.11.2022 № 5 до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 № 007, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності додаткових угод повинен керуватись нормами Цивільного та Господарського кодексів України, бюджетного законодавства та умовами укладеного договору про закупівлю.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Державна установа «Український науково-дослідний протичумний інститут імені І. І. Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України» (далі – Установа), відповідно до ч. 8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, про те, що за додатковими угодами № 2 від 27.09.2022 року, № 3 від 04.11.2022 року, № 4 від 07.11.2022 року та № 5 від 10.11.2022 року (далі – Додаткові угоди) до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року, Установою припинено зобов’язання в частині здійснення оплати за спожиту електричну енергію за підвищеним зазначеними Додатковими угодами тарифом на електроенергію. Про зазначене повідомлено постачальника – ТОВ «ООЕК», лист додаємо, у якому додатково викладено прохання здійснити перерахування вартості спожитої електричної енергії за тарифом, визначеним узгодженою ціновою пропозицією на момент укладення Договору, а у випадку не вирішення цього питання – спірне пи-тання буде вирішуватися у порядку, передбаченому діючим законодавством.

2022-12-29 13:41:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
Переможець 531 019,65
UAH з ПДВ
25 березня 2022 18:07

Документи

25 березня 2022 18:07
Електронний підпис
25 березня 2022 18:07
Протокол переговорів.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 березня 2022 18:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ"
#42114410
531 019,65
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 березня 2022 18:07
Електронний підпис
25 березня 2022 18:07
Протокол переговорів.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 16:07
Додаткова угода №7 від 12.12.2022.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 16:04
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2022 22:29
Додаткова угода №6 від 09.12.2022.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 22:17
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 12:10
Додаткова угода №5 від 10.11.2022.pdf зміни до договору
10 листопада 2022 11:58
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2022 15:07
Додаткова угода №4 від 07.11.2022.pdf зміни до договору
07 листопада 2022 15:03
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2022 18:21
Додаткова угода №3 від 04.11.2022.pdf зміни до договору
05 листопада 2022 18:16
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2022 18:42
Додаткова угода №2 від 27.09.2022.pdf зміни до договору
27 вересня 2022 18:34
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2022 18:30
Додаткова угода №1 від 27.09.2022.pdf зміни до договору
27 вересня 2022 18:18
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 16:34
Договір-007-ООЕК-Електрична-енергія-01042022.pdf укладений
01 квітня 2022 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів предмету закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків на 2022 рік необхідно укласти відповідну додаткову угоду до договору № 007 від 01.04.2022 року про закупівлю електричної енергії у постачальника. Відповідно п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Враховуючи зазначене, необхідно укласти з ТОВ «ООЕК» додаткову угоду до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 року № 007 у відповідності до п.1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», змінивши (зменшивши) загальну суму договору до 281 019,65 грн. (двісті вісімдесят одна тисяча дев’ятнадцять гривень 65 копійок) з урахуванням ПДВ. Кількість електричної енергії на 2022 рік визначено в очікуваному обсязі 75 951 кВт*год.
Номер договору про закупівлю: 007
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коливанням ціни електричної енергії на ринку у бік збільшення, що підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), ТОВ «ООЕК» звернулося до ДУ «УНДПЧІ МОЗ УКРАЇНИ» щодо збільшення ціни за електричну енергію з 15.10.2022 року (лист № 13/03-1715 від 16.09.2022 року). Відповідно до статті 41 Закону України, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених зазначеною статтею, зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, − не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Аналогічні умови внесення змін до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року передбачені пунктом 13.2 цього договору. Таким чином, збільшення ціни за одиницю товару, запропоноване ТОВ «ООЕК» відповідає законодавчо встановленим умовам. Тому, укладення додаткової угоди до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року відповідає законодавчо встановленим умовам - п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер договору про закупівлю: 007
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до звернення ТОВ «Одеська обласна енергопостачальна компанія» до Замовника про різке коливання ціни на ринку електричної енергії в бік збільшення за 1 декаду серпня 2022 р. (з 01.08.2022р. до 10.08.2022р.) та 1 декаду вересня 2022р. (з 01.09.2022р. по 10.09.2022р.), що підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), необхідно укласти додаткову угоду до договору у зв'язку зі збільшенням ціни за одиницю товару. Відповідно до статті 41 Закону України, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених зазначеною статтею, зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, − не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Аналогічні умови внесення змін до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року передбачені пунктом 13.2 цього договору. Таким чином, збільшення ціни за одиницю товару, запропоноване ТОВ «ООЕК» відповідає законодавчо встановленим умовам. Тому, укладення додаткової угоди до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року відповідає законодавчо встановленим умовам - п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 007
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зростанням ціни на електричну енергію, що підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), ТОВ «ООЕК» звернулося до ДУ «УНДПЧІ МОЗ УКРАЇНИ» з повідомленням про підвищення цін на ринку електричної за 2 декаду серпня 2022 р. (з 11.08.2022 р. до 20.08.2022 р.) та 2 декаду вересня 2022 р. (з 11.09.2022 р. по 20.09.2022 р.). Відповідно до статті 41 Закону України, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених зазначеною статтею, зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, − не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Аналогічні умови внесення змін до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року передбачені пунктом 13.2 цього договору. Таким чином, збільшення ціни за одиницю товару, запропоноване ТОВ «ООЕК» відповідає законодавчо встановленим умовам. Тому, укладення додаткової угоди до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року відповідає законодавчо встановленим умовам - п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 007
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням ціни за одиницю товару, що підтверджується інформацією з офіційного веб-сайту ДП «Оператор ринку» (https://www.oree.com.ua), ТОВ «ООЕК» звернулося до ДУ «УНДПЧІ МОЗ УКРАЇНИ» з повідомленням про підвищення цін на ринку електричної за 3 декаду серпня 2022 р. (з 21.08.2022 р. до 31.08.2022 р.) та 3 декаду вересня 2022 р. (з 21.09.2022 р. по 30.09.2022 р.). Відповідно до статті 41 Закону України, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, встановлених зазначеною статтею, зокрема: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, − не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. Аналогічні умови внесення змін до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року передбачені пунктом 13.2 цього договору. Таким чином, збільшення ціни за одиницю товару, запропоноване ТОВ «ООЕК» відповідає законодавчо встановленим умовам. Тому, укладення додаткової угоди до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника № 007 від 01.04.2022 року відповідає законодавчо встановленим умовам - п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 007
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до наказів Міністерства охорони здоров`я України від 18.09.2015 року № 640 «Про утворення державної установи Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (зі змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства охорони здоров'я № 1636 від 07.09.2018) та від 07 серпня 2018 року № 1463 «Про проведення заходів, пов’язаних з реорганізацією Державної установи «Український науково-дослідний протичумний інститут імені І.І. Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України» шляхом її приєднання до Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (у редакції згідно наказу Міністерства охорони здоров`я України від 03.08.2020 року № 1778) і передачею усіх його прав та обов’язків Державній установі «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України», як правонаступнику, керуючись ст. 104, ст. 106, ст. 512, ст. 651 Цивільного кодексу України, зробити перереєстрацію юридичних зобов’язань Договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 року № 007 (далі - Договір) з Державної установи «Український науково-дослідний протичумний інститут імені І.І. Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України» на Державну установу «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» в особі філії «Протичумний інститут імені І.І. Мечнікова». Технічно обрати одну з підстав, які перелічені на електронному майданчику, а саме – покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 007
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з передачею усіх прав та обов’язків Державній установі «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України», як правонаступнику Державної установи «Український науково-дослідний протичумний інститут імені І.І. Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України» відповідно до наказу Міністерства охорони здоров`я України № 1463 від 07 серпня 2018 року «Про проведення заходів, пов’язаних з реорганізацією Державної установи «Український науково-дослідний протичумний інститут імені І.І. Мечнікова Міністерства охорони здоров’я України» шляхом її приєднання до Державної установи «Центр громадського здоров’я Міністерства охорони здоров’я України» (у редакції згідно наказу Міністерства охорони здоров`я України від 03.08.2020 року № 1778), сторони уклали цю Додаткову угоду до договору про закупівлю електричної енергії у постачальника від 01.04.2022 № 007 щодо зміни назви та реквізитів Замовника. Відповідно до цієї додаткової угоди Новий Замовник приймає на себе усі права та зобов’язання Замовника за Договором, у тому числі юридичні зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 007
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML