Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприєсмтво "Калушавтодор" |
Код ЄДРПОУ: | 34519595 |
Місцезнаходження: | 77300, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Долинська 44А |
Контактна особа: |
Гільщанський Володимир Володимирович +380951550880 zvit_avtodor@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2022 17:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2022 11:04 |
Очікувана вартість: | 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2022 17:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2022 17:01 |
ТД гранітний щебінь 2022 року.docx | |
25 березня 2022 17:01 |
Додаток 5 проект договору гранітний щебінь.docx | |
25 березня 2022 17:01 |
Протокол 29.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000019 ● 158be49082c04222bb9e6400e6396cc7
- Статус: вирішено ● Дата: 17 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 09:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
25.07.2022 №37-З
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 25.07.2022 №37-З
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2022-03-25-003763-b 25.03.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-28 11:15:58
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі предмету «Щебінь гранітний» (ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-03-25-003763-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП Сухарник Тарас Ілліч те, що в складі його тендерної пропозиції відсутній гарантійний лист-згода, який вимагався у пункті 4 Додатку 3 до тендерної документації, а саме: «Поставка товару входить до його вартості та здійснюється вантажним автотранспортом за адресою: вулиця Долинська 44 А, місто Калуш, Івано-Франківська область, 77300 протягом трьох робочих днів з дати отримання Постачальником заявки від Замовника в усній або письмовій формі на електронну адресу. Учасник надає гарантійний лист-згоду в пропозиції за наведеними умовами»?
2. Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника-переможця ФОП Сухарник Тарас Ілліч те, що переможцем не підтверджено відсутність підстави, визначеної пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, як це вимагалось в пункті 5 Розділу 3 тендерної документації та пункті 21 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-02 17:11:30
Пояснення
Інформуємо Вас, що Замовником було надано запит переможцю закупівлі предмету «Щебінь гранітний» (ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) (номер закупівлі UA-2022-03-25-003763-b) ФОП Сухарник Т.І. стосовно надання гарантійного листа-згоди, який вимагався у пункті 4 Додатку 3 до тендерної документації та Довідки яка підтверджує відсутність підстави, визначеної пунктом 12 частини першої статті 17 Закону, як це вимагалось в пункті 5 Розділу 3 тендерної документації та пункті 21 Додатку 1 до тендерної документації.
ФОП Сухарник Т.І. надав вищезазначені Лист-згоду та Довідку про відсутність підстави, після чого з ним було укладено договір, як з переможцем у закупівлі предмету «Щебінь гранітний» (ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі) (номер закупівлі UA-2022-03-25-003763-b)
- Лист згода з поставкою.pdf
- Довідка про відсутність підстав згідно п12 ч.1 статті 17.pdf
- Електронний підпис
- Електронний підпис
- Електронний підпис
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На підставі виявлення порушення законодавства у сфері публічних закупівель під час моніторингу закупівлі UA-P-2022-03-25-002995-b «Щебінь гранітний» та за зобов’язанням Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 18.04.2022 № 56/04-22 Сторони дійшли згоди розірвати даний Договір
2022-08-10 17:42:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Договір розірвано
2022-08-22 11:36:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2022 11:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Сухарник Тарас Ілліч |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
316 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ЕЛЕКТРО ПРОМ" |
317 000,00
UAH з ПДВ
|
317 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОСИЛО ВІТАЛІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" |
445 000,00
UAH з ПДВ
|
445 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Сухарник Тарас Ілліч #2596803115 |
Переможець |
316 800,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2022 08:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 17:40
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2022 17:40
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
10 серпня 2022 17:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2022 10:06
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 16:29
|
Договір .pdf | укладений |
19 квітня 2022 16:28
|