Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводження автоматизованої системи документообігу суду
Очікувана вартість
43 084,80 UAH
UA-2022-03-25-002471-b 81e70987bbd34025917707b6ea505b54
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кірик

+380679796936 okiryk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОСПОДАРСЬКИЙ СУД ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03500022
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., місто Тернопіль, ВУЛИЦЯ КНЯЗЯ ОСТРОЗЬКОГО, будинок 14А
Контактна особа: Олександра Кірик
+380679796936
okiryk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з супроводження автоматизованої системи документообігу суду
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Кн. Острозького 14 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

25 березня 2022 13:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2022 13:19
Послуги з супроводження авт.сист.документообігу.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СУДОВІ СИСТЕМИ"
#34614292
Переможець 43 084,80
UAH
25 березня 2022 13:22

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 14:03
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2022 12:22
Додатокова угода № 2 до Договору № 10 від 25.03.2022 року.pdf зміни до договору
24 листопада 2022 12:19
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2022 14:46
Дод. угода №1_25.03.22.pdf зміни до договору
19 вересня 2022 14:44
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 6.2.7., 11.2.11 та 11.2.12 Договору Сторони домовились внести зміни до пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) Договору становить 43 084,80 грн. (сорок три тисячі вісімдесят чотири гривні 80 копійок), в тому числі ПДВ 7 180,80 грн. (сім тисяч сто вісімдесят гривень 80 копійок). В тому числі – за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету: 10 771,20 грн. (десять тисяч сімсот сімдесят одна гривня 20 копійок), в тому числі ПДВ 1 795,20 грн. (одна тисяча сімсот дев’яносто п’ять гривень 20 копійок), за рахунок коштів загального фонду державного бюджету: 32 313,60 грн. (тридцять дві тисячі триста тринадцять гривень 60 копійок), в тому числі ПДВ 5 385,60 грн. (п’ять тисяч триста вісімдесят п’ять гривень 60 копійок).
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Проведено перереєстрацію боргових зобов’язань із загального фонду на спеціальний фонд за Договором № 10 про закупівлю послуг з інформатизації (про надання послуг з супроводження автоматизованої системи документообігу) від 25.03.2022, в сумі 17 952,00 грн, шляхом укладання додаткової угоди. Керуючись пунктами 6.2.7., 11.2.11 та 11.2.12 Договору Сторони домовились внести зміни до Розділу 3 пункту 3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна (сума) Договору становить 43 084,80 грн (сорок три тисячі вісімдесят чотири гривні 80 копійок), в тому числі ПДВ 7 180,80 грн (сім тисяч сто вісімдесят гривень 80 копійок). В тому числі – за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету: 28 723,20 грн (двадцять вісім тисяч сімсот двадцять три гривні 20 копійок), в тому числі ПДВ 4 787,20 грн (чотири тисячі сімсот вісімдесят сім гривень 20 копійок), за рахунок коштів загального фонду державного бюджету: 14 361,60 грн (чотирнадцять тисяч триста шістдесят одна гривня 60 копійок), в тому числі ПДВ 2393,60 грн (дві тисячі триста дев’яносто три гривні 60 копійок».
Номер договору про закупівлю: 10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 43 084,80
UAH