Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

,,Папір А4 Maestro STANDARD, ручки кулькові автоматичні (ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)”
Очікувана вартість
800,00 UAH
UA-2022-03-25-001934-b 4825b9028ccf4456a161ddedbdf377d5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Ластівка

+380985763129 internationalrelations.te@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління міжнародного економічного співробітництва та інвестиційних проектів Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40388526
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Грушевського, буд. 8
Контактна особа: Галина Ластівка
+380985763129
internationalrelations.te@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Папір А4 Maestro STANDARD
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
7 штуки
Ручки кулькові автоматичні OFFICE 4-2011
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Грушевського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2022 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БУЛА ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2182202515
Переможець 800,00
UAH
25 березня 2022 12:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 12:07