Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі (меблева стійки 4 шт. та стіл письмовий – 6 шт.)
Очікувана вартість
37 800,00 UAH
UA-2022-03-25-001553-a c462b4e040cd4fecb349e9c6d00eea81
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт
Офісні меблі (меблева стійки 4 шт. та стіл письмовий – 6 шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка, буд. № 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару .Розрахунки проводяться Замовником безготівковим шляхом оплати після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року та при наявності бюджетних призначень. 4.2. Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 4.3. Замовник здійснює оплату поставки товару, зазначеного в п.1.1. Договору протягом 7 (семи) банківських днів від дати підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

25 березня 2022 20:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Богдан Василь Васильович
#2597402939
Переможець 37 800,00
UAH
25 березня 2022 20:21

Документи

25 березня 2022 20:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 20:23
Договір 1146.pdf укладений
25 березня 2022 20:23

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісні меблі (меблева стійки 4 шт. та стіл письмовий – 6 шт.) 10 шт 10,00
UAH