Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи
Очікувана вартість
8 000,00 UAH
UA-2022-03-24-003668-b 0587cef150f648d78b67b7fab8653751
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ознамець

+380988493376 viktoriyaoznamets@hotmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ З ГУМАНІТАРНИХ ПИТАНЬ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ УЛАШАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43205042
Місцезнаходження: 30070, Україна , Хмельницька обл., село Улашанівка, вулиця Перемоги, будинок 4
Контактна особа: Вікторія Ознамець
+380988493376
viktoriyaoznamets@hotmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Столи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стіл 1400/600/750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30073, Україна, Хмельницька область, с. Перемишель, вул. Молодіжна, буд. 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи
2 штуки
Стіл 1200/600/750
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30073, Україна, Хмельницька область, с. Перемишель, вул. Молодіжна, буд. 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39121200-8 — Столи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється відповідно до Бюджетного кодексу України протягом 7 – ми банківських днів за наявності фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється після отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2022 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОЗАК ВАСИЛЬ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2604312371
Переможець 8 000,00
UAH
24 березня 2022 15:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2022 15:20
Електронний підпис укладений
24 березня 2022 15:36
Договір столи.PDF укладений
24 березня 2022 15:36

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Стіл 1400/600/750 4 штуки 1 350,00
UAH
Стіл 1200/600/750 2 штуки 1 300,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 8 000,00
UAH