Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами
Очікувана вартість
1 332,64 UAH
UA-2022-03-24-003284-b 1243416581f049cfaa3893946bedde11
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Коваль

+380952087337 k.v.vadimovich@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 25953161
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., м. Покровськ, вул. Поштова, 22
Контактна особа: Вадим Коваль
+380952087337
k.v.vadimovich@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поводження з побутовими відходами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вул. Поштова, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг споживач здійснює за цим договором, не пізніше 20 числа місяця, що настає за розрахунковим, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

24 березня 2022 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 березня 2022 14:54
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БАГАТОГАЛУЗЕВЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО" ПОКРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
#43676613
Переможець 1 332,64
UAH з ПДВ
24 березня 2022 14:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 15:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 11:13
до угода 3 до дог 4.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 11:08
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2022 14:17
додаткова угода 2_сміття.PDF зміни до договору
02 серпня 2022 14:16
дод угода 2.PDF зміни до договору
22 липня 2022 15:44
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2022 09:58
додаткова угода_сміття.pdf зміни до договору
12 липня 2022 09:56
Електронний підпис укладений
24 березня 2022 15:00
Договір.pdf укладений
24 березня 2022 15:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до розділу «Реквізити сторін» Договору та викласти в новій редакції: ВИКОНАВЕЦЬ: КП « Багатогалузеве комунальне підприємство» Покровської міської ради Донецької області 85300, Донецька обл., місто Покровськ, вул. Лізи Чайкіної, 1 Код ЄДРПОУ 43676613 IBAN UA 773354960000026002051608545 АТ КБ «Приватбанк», МФО 335496
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до пункту 17. Договору, виклавши його в новій редакції: «Оплата за даним договором складає: 333,16 гривень (триста тридцять три грн. 16 коп.) з ПДВ на місяць;1332,64 гривень ( одна тисяча триста тридцять дві грн. 64 коп.) з ПДВ на 4 місяці та здійснюється на підставі наданого Виконавцем рахунку та акту надання послуг. Рахунок та акт надання послуг надаються на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунок та акт надання послуг можуть надаватися в електронній формі. Зокрема за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів. За бажанням Споживача оплата послуг може здійснюватись шляхом внесення авансових платежів.» 2. Внести зміни до пункту 21. Договору, виклавши його в новій редакції: «Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету.» 3. Внести зміни до Додатку №1 Договору № 4 від 24.03.2022 р., виклавши його в новій редакції: Додаток 1 до договору № 4 від 24 березня 2022 року Рахунок вартості послуг з поводження з побутовими відходами Чисельність – 86 осіб Середньорічна норма накопичення – 0,35 куб.м. Тариф на вивіз побутових відходів для підприємств – 132,82 грн./куб.м. Вартість послуги становить на місяць – 86*0,35*132,82/12 = 333,16 грн. Вартість послуги становить на 4 місяці – 333,16* 4 =1332,64 грн. В.о. директора КП «БКП» ПМР А.Л. Тумасов
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменьшити суму Договору на 0,05 грн. ( Нуль гривень 05 копійок) та внести зміни до пункту 17. Договору, виклавши його в новій редакції: «Оплата за даним договором складає: 1 332,59 гривень ( Одна тисяча триста тридцять дві грн. 59 коп.) з ПДВ на 4 місяці та здійснюється на підставі наданого Виконавцем рахунку та акту надання послуг. Рахунок та акт надання послуг надаються на паперовому носії. На вимогу або за згодою споживача рахунок та акт надання послуг можуть надаватися в електронній формі. Зокрема за допомогою доступу до електронних систем обліку розрахунків споживачів. За бажанням Споживача оплата послуг може здійснюватись шляхом внесення авансових платежів.»
Номер договору про закупівлю: 4
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 332,59
UAH (в тому числі ПДВ 222,10 UAH)