Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Клінінгові послуги
Очікувана вартість
359 480,90 UAH
UA-2022-03-24-001444-c ab6271a299304a1393c282515186efe9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паназдирь Людмила Ігорівна

+380444846881 podas@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Північний офіс Держаудитслужби
Код ЄДРПОУ: 40479560
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Січових Стрільців, 18
Контактна особа: Паназдирь Людмила Ігорівна
+380444846881
podas@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується замовником у разі відсутності конкуренції з технічних причин на підставі абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 21 Закону України «Про державну таємницю», Розділами І, ІІ Правил внутрішньо об’єктового режиму Північного офісу Держаудитслужби (далі - Офіс), затверджених 26 вересня 2018 року за № 26-21/84 визначається сукупність організаційних та технічних заходів спрямованих на забезпечення режиму секретності у зв’язку із наявністю режимних приміщень в Північному офісі Держаудитслужби з урахуванням особливостей забезпечення охорони режимного приміщення адміністративної будівлі Офісу, встановленого порядку користування матеріальними носіями секретної інформації, здійсненням контролю за доступом в режимне приміщення, вжиття заходів щодо недопущення витоку секретної інформації під час відвідування Офісу сторонніми особами, іноземцями та особами без громадянства та іншими. Відповідно до пунктів 3, 4 Розділу ІІ та пункту 3 Розділу ІІІ Інструкції з організації пропускного режиму до адміністративної будівлі Північного офісу Держаудитслужби, затвердженої наказом Північного офісу Держаудитслужби від 09 лютого 2021 року № 106 «Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму до адміністративної будівлі Північного офісу Держаудитслужби» охоронному інспектору дозволено видавати ключі від приміщень адміністративної будівлі виключно працівникам Офісу та прибиральникам службових приміщень Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» (далі – ДП «ДУКЗ») за умови пред'явлення охоронному інспектору службового посвідчення. Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України від 14.12.2010 № 459 «Про утворення Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» з метою ефективного використання державного майна утворено ДП «ДУКЗ» з віднесенням його до сфери управління Головного контрольно-ревізійного управління України, що реорганізовано в Державну фінансову інспекцію України, яку постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 868 «Про утворення Державної аудиторської служби України» реорганізовано шляхом перетворення в Державну аудиторську службу України. Отже, з урахуванням вище перелічених нормативних документів ДП «ДУКЗ» є єдиним постачальником клінінгових послуг для Північного офісу Держаудитслужби. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі» - Закон України «Про державну таємницю» - Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 09 лютого 2021 року № 106 «Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму до адміністративної будівлі Північного офісу Держаудитслужби» - Наказ Головного контрольно-ревізійного управління України від 14 грудня 2010 року № 459 «Про утворення Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» - Штатний розпис Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» - Правила внутрішньо об’єктового режиму Північного офісу Держаудитслужби, затверджені 26 вересня 2018 року за № 26-21/84. - Протокол проведення переговорів з Учасником від 24.03.2022

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 березня 2022 18:25
Оскарження наміру укласти договір: 04 квітня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Клінінгові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

24 березня 2022 18:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство «Державне управління комплексного забезпечення»
#37499058
Переможець 359 480,90
UAH з ПДВ
24 березня 2022 18:25

Документи

24 березня 2022 18:25
Електронний підпис
24 березня 2022 18:24
Повідомлення ДП ДУКЗ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2022 18:25

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Державне підприємство «Державне управління комплексного забезпечення»
#37499058
359 480,90
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2022 18:25
Електронний підпис
24 березня 2022 18:24
Повідомлення ДП ДУКЗ

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2023 13:57
Електронний підпис укладений
14 лютого 2023 11:05
ДУ_2_ДП ДУКЗ.pdf зміни до договору
14 лютого 2023 11:02
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 17:04
Д_У 1_ДП ДУКЗ.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 17:01
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 12:09
Договір ДП ДУКЗ укладений
20 квітня 2022 12:07

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінінгові послуги 1 послуга 1,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та п. 9.4. Договору домовились продовжити дію Договору на 2023 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 64/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/249/2022
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 лютого 2023
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та п. 9.4. Договору домовились продовжити дію Договору на 2023 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 64/2022
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/12/2023
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Клінінгові послуги 1 послуга 1,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2022 — 01 березня 2023
Сума оплати за договором: 431 377,08
UAH (в тому числі ПДВ 71 896,18 UAH)