Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Клінінгові послуги
Очікувана вартість
359 480,90 UAH
UA-2022-03-24-001444-c ● ab6271a299304a1393c282515186efe9
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Північний офіс Держаудитслужби |
Код ЄДРПОУ: | 40479560 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул. Січових Стрільців, 18 |
Контактна особа: |
Паназдирь Людмила Ігорівна +380444846881 podas@i.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура застосовується замовником у разі відсутності конкуренції з технічних причин на підставі абзацу 4 пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 21 Закону України «Про державну таємницю», Розділами І, ІІ Правил внутрішньо об’єктового режиму Північного офісу Держаудитслужби (далі - Офіс), затверджених 26 вересня 2018 року за № 26-21/84 визначається сукупність організаційних та технічних заходів спрямованих на забезпечення режиму секретності у зв’язку із наявністю режимних приміщень в Північному офісі Держаудитслужби з урахуванням особливостей забезпечення охорони режимного приміщення адміністративної будівлі Офісу, встановленого порядку користування матеріальними носіями секретної інформації, здійсненням контролю за доступом в режимне приміщення, вжиття заходів щодо недопущення витоку секретної інформації під час відвідування Офісу сторонніми особами, іноземцями та особами без громадянства та іншими. Відповідно до пунктів 3, 4 Розділу ІІ та пункту 3 Розділу ІІІ Інструкції з організації пропускного режиму до адміністративної будівлі Північного офісу Держаудитслужби, затвердженої наказом Північного офісу Держаудитслужби від 09 лютого 2021 року № 106 «Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму до адміністративної будівлі Північного офісу Держаудитслужби» охоронному інспектору дозволено видавати ключі від приміщень адміністративної будівлі виключно працівникам Офісу та прибиральникам службових приміщень Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» (далі – ДП «ДУКЗ») за умови пред'явлення охоронному інспектору службового посвідчення. Наказом Головного контрольно-ревізійного управління України від 14.12.2010 № 459 «Про утворення Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» з метою ефективного використання державного майна утворено ДП «ДУКЗ» з віднесенням його до сфери управління Головного контрольно-ревізійного управління України, що реорганізовано в Державну фінансову інспекцію України, яку постановою Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2015 року № 868 «Про утворення Державної аудиторської служби України» реорганізовано шляхом перетворення в Державну аудиторську службу України. Отже, з урахуванням вище перелічених нормативних документів ДП «ДУКЗ» є єдиним постачальником клінінгових послуг для Північного офісу Держаудитслужби. Перелік документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - Закон України «Про публічні закупівлі» - Закон України «Про державну таємницю» - Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 09 лютого 2021 року № 106 «Про затвердження Інструкції з організації пропускного режиму до адміністративної будівлі Північного офісу Держаудитслужби» - Наказ Головного контрольно-ревізійного управління України від 14 грудня 2010 року № 459 «Про утворення Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» - Штатний розпис Державного підприємства «Державне управління комплексного забезпечення» - Правила внутрішньо об’єктового режиму Північного офісу Держаудитслужби, затверджені 26 вересня 2018 року за № 26-21/84. - Протокол проведення переговорів з Учасником від 24.03.2022
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 березня 2022 18:25 |
Оскарження наміру укласти договір: | 04 квітня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Клінінгові послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
24 березня 2022 18:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Державне підприємство «Державне управління комплексного забезпечення» #37499058 |
Переможець |
359 480,90
UAH з ПДВ
|
24 березня 2022 18:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2023 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2023 11:05
|
ДУ_2_ДП ДУКЗ.pdf | зміни до договору |
14 лютого 2023 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2022 17:04
|
Д_У 1_ДП ДУКЗ.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2022 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 12:09
|
Договір ДП ДУКЗ | укладений |
20 квітня 2022 12:07
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Клінінгові послуги | 1 | послуга |
1,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та п. 9.4. Договору домовились продовжити дію Договору на 2023 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 64/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1/249/2022 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII та п. 9.4. Договору домовились продовжити дію Договору на 2023 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 64/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/12/2023 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Клінінгові послуги | 1 | послуга |
1,00
UAH з ПДВ
|