Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Освітлювальне обладнання та електричні лампи (проводи, розетки, лампи, тощо)
Очікувана вартість
15 156,50 UAH
UA-2022-03-22-000675-c 1ed87d66f2ea4445828af5ff7ff6ec34
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клованич Володимир Іванович

+380312691343 vo-ka@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління СБУ в Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 20001562
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, вул.Довженка, буд.№3
Контактна особа: Клованич Володимир Іванович
+380312691343
vo-ka@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31500000-1: Освітлювальне обладнання та електричні лампи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 міс
Освітлювальне обладнання та електричні лампи (проводи, розетки, лампи, тощо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Довженка,3.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 березня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 31500000-1 — Освітлювальне обладнання та електричні лампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Замовником безготівковим шляхом оплати після пред’явлення Учасником рахунка на оплату товару, з можливістю відстрочки платежу до кінця бюджетного року та при наявності бюджетних призначень. 4.2. Оплата здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом прямих банківських переказів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Учасника. 4.3. Замовник здійснює оплату поставки товару, зазначеного в п.1.1. Договору протягом 7 (семи) банківських днів від дати підписання Сторонами видаткової накладної. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

22 березня 2022 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Фуртій Володимир Іванович
#2195104533
Переможець 15 156,50
UAH
22 березня 2022 16:14

Документи

22 березня 2022 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 13:25
Електронний підпис укладений
22 березня 2022 16:17
Договір 1135.pdf укладений
22 березня 2022 16:16

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Освітлювальне обладнання та електричні лампи (проводи, розетки, лампи, тощо) 20 міс 20,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 15 156,50
UAH