Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг).
Очікувана вартість
537 986,00 UAH
UA-2022-03-15-003693-a b5442f160e2b4dba8c3c861df48d96f3
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Франчук

+380432465593 nrc107@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ"
Код ЄДРПОУ: 24898135
Місцезнаходження: 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107
Контактна особа: Тетяна Франчук
+380432465593
nrc107@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Підставою для обрання замовником переговорної процедури закупівлі (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)).за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік є норма пункту 1 частини 2 статті 40 Закону – переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне: Процедура відкритих торгів на закупівлю (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, була запланована та проведена Замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 09 лютого 2022 р. номер в електронній системі закупівель: UA-2022-02-09-016366-b (далі – Процедура 1). У зв’язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника КП «Меридіан», Процедуру 1 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 25 лютого 2022 року. Повторно, процедура відкритих торгів на закупівлю (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, була запланована та проведена Замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 25 лютого 2022 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2022-02-25-001962-a (далі – Процедура 2). У зв’язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника КП «Меридіан», Процедуру 2 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2022 року. Тобто, Замовником було двіччі відмінено тендер на закупівлю (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, через відсутність достатньої кількості учасників. Виходячи з вищенаведеного, уповноваженою особою Замовника було обрано переговорну процедуру закупівлі (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, на підставі норм пункту 1 частини 2 статті 40 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8– Послуги їдалень. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах з денним режимом перебування Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8– Послуги їдалень.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2022 19:53
Оскарження наміру укласти договір: 26 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- юридична особа, яка забезпечуює потреби держави або територальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17108 послуга
Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
297 послуга
Послуги їдалень для дітей (від 3 до 4 років), які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2178 послуга
Послуги їдалень для дітей (від 4 до 6(7) років), які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

15 березня 2022 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2022 19:51
UA-2022-02-09-016366-b-report.pdf
15 березня 2022 19:51
UA-2022-02-25-001962-a-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН"
#13306232
Переможець 537 986,00
UAH
15 березня 2022 19:53

Документи

15 березня 2022 19:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2022 19:53

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН"
#13306232
537 986,00
UAH
Документи

Документи

15 березня 2022 19:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 квітня 2023 14:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 16:46
ДУ 5 Меридіан 122022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 16:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 16:38
ДУ 5 Меридіан 122022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 16:37
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 20:47
ДУ 4 Меридіан 122022.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 20:42
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 12:07
ДУ 3 Меридіан 122022.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 12:05
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 18:46
ДУ 2 Меридіан 122022.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 18:24
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2022 18:35
Ду 1 Мерид 082022.pdf зміни до договору
22 серпня 2022 17:25
Електронний підпис укладений
29 березня 2022 17:31
Д Меридіан 032022.pdf укладений
29 березня 2022 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума Договору № 22 від 29.03.2022р. зменшується на 49 400,00 грн. (Сорок дев'ять тисяч чотириста грн. 00 коп.) та складає 488 586,00 грн. (Чотириста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору №22від 29.03.2022р. зменшується на 300 000,00 грн. (Триста тисяч грн. 00 коп.) та складає 188 586,00 грн. (Сто вісімдесят вісім тисяч п'ятсот вісімесят грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору №22від 29.03.2022р. зменшується на 40 362,00 грн. (Сорок тисяч триста шістдесят дві грн. 00 коп.) та складає 148 224,00 грн. (Сто сорок вісім тисяч двісті двадцять чотири грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору №22від 29.03.2022р. зменшується на 49 447 грн. (Сорок дев'ять тисяч чотириста сорок сім грн. 00 коп.) та складає 98 777,00 грн. (Дев'яносто вісім тисяч сімсот сімдесят сім грн. 00 коп.)
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Продовжити на умовах і порядку, визначених Договором, дію Договору №22 від 29.03.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2023 року, на суму коштів у розмірі, що не перевищує 20% суми визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити на умовах і порядку, визначених Договором, дію Договору №22 від 29.03.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2023 року, на суму коштів у розмірі, що не перевищує 20% суми визначеної у Договорі.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 березня 2022 — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 98 777,00
UAH