Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг).
Очікувана вартість
537 986,00 UAH
UA-2022-03-15-003693-a ● b5442f160e2b4dba8c3c861df48d96f3
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКА СПЕЦІАЛЬНА ШКОЛА ДЛЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ" |
Код ЄДРПОУ: | 24898135 |
Місцезнаходження: | 21030, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Келецька, 107 |
Контактна особа: |
Тетяна Франчук +380432465593 nrc107@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Підставою для обрання замовником переговорної процедури закупівлі (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)).за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік є норма пункту 1 частини 2 статті 40 Закону – переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне: Процедура відкритих торгів на закупівлю (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, була запланована та проведена Замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 09 лютого 2022 р. номер в електронній системі закупівель: UA-2022-02-09-016366-b (далі – Процедура 1). У зв’язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника КП «Меридіан», Процедуру 1 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 25 лютого 2022 року. Повторно, процедура відкритих торгів на закупівлю (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, була запланована та проведена Замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом – 25 лютого 2022 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2022-02-25-001962-a (далі – Процедура 2). У зв’язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника КП «Меридіан», Процедуру 2 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 15 березня 2022 року. Тобто, Замовником було двіччі відмінено тендер на закупівлю (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, через відсутність достатньої кількості учасників. Виходячи з вищенаведеного, уповноваженою особою Замовника було обрано переговорну процедуру закупівлі (Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг). Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування(аутсорсинг)) за ДК 021:2015 55510000-8 – «Послуги їдалень» на 2022 рік, на підставі норм пункту 1 частини 2 статті 40 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8– Послуги їдалень. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень для дітей, які утримуються в дошкільних групах з денним режимом перебування Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8– Послуги їдалень.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2022 19:53 |
Оскарження наміру укласти договір: | 26 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"- юридична особа, яка забезпечуює потреби держави або територальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17108 послуга
Послуги їдалень для учнів спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
297 послуга
Послуги їдалень для дітей (від 3 до 4 років), які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2178 послуга
Послуги їдалень для дітей (від 4 до 6(7) років), які утримуються в дошкільних групах спецшколи з денним режимом перебування (аутсорсинг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21030, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул.Келецька, 107
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
15 березня 2022 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2022 19:51 |
UA-2022-02-09-016366-b-report.pdf | |
15 березня 2022 19:51 |
UA-2022-02-25-001962-a-report.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕРИДІАН" #13306232 |
Переможець |
537 986,00
UAH
|
15 березня 2022 19:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2023 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:46
|
ДУ 5 Меридіан 122022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:38
|
ДУ 5 Меридіан 122022.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2022 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2022 20:47
|
ДУ 4 Меридіан 122022.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 20:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:07
|
ДУ 3 Меридіан 122022.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2022 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2022 18:46
|
ДУ 2 Меридіан 122022.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2022 18:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2022 18:35
|
Ду 1 Мерид 082022.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2022 17:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 березня 2022 17:31
|
Д Меридіан 032022.pdf | укладений |
29 березня 2022 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума Договору № 22 від 29.03.2022р. зменшується на 49 400,00 грн. (Сорок дев'ять тисяч чотириста грн. 00 коп.) та складає 488 586,00 грн. (Чотириста вісімдесят вісім тисяч п’ятсот вісімдесят шість грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору №22від 29.03.2022р. зменшується на 300 000,00 грн. (Триста тисяч грн. 00 коп.) та складає 188 586,00 грн. (Сто вісімдесят вісім тисяч п'ятсот вісімесят грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору №22від 29.03.2022р. зменшується на 40 362,00 грн. (Сорок тисяч триста шістдесят дві грн. 00 коп.) та складає 148 224,00 грн. (Сто сорок вісім тисяч двісті двадцять чотири грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору №22від 29.03.2022р. зменшується на 49 447 грн. (Сорок дев'ять тисяч чотириста сорок сім грн. 00 коп.) та складає 98 777,00 грн. (Дев'яносто вісім тисяч сімсот сімдесят сім грн. 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Продовжити на умовах і порядку, визначених Договором, дію Договору №22 від 29.03.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2023 року, на суму коштів у розмірі, що не перевищує 20% суми визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжити на умовах і порядку, визначених Договором, дію Договору №22 від 29.03.2022р. на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початок 2023 року, на суму коштів у розмірі, що не перевищує 20% суми визначеної у Договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |