Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (CPV): 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту та/або технічного обслуговування медичного обладнання)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2022-03-15-000778-c 69149abe7dc34f1a8dbf375bde0d1c48
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цехмейструк Наталія Миколаївна

380976010391 tender@103.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38500095
Місцезнаходження: 10031, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Контактна особа: Цехмейструк Наталія Миколаївна
380976010391
tender@103.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 березня 2022 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 березня 2022 00:00
Очікувана вартість: 140 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50420000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання


ДК 021:2015 (CPV): 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання (Послуги з ремонту та/або технічного обслуговування медичного обладнання)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 послуга
Електрокардіографи різних моделей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
115 послуга
Дефібрилятори різних моделей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
45 послуга
Апарат для штучної вентиляції легень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
40 послуга
Апарат для інгаляції кисню
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
1 послуга
Суха жарова шафа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
2 послуга
Автоклав ГК-100-М
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
60 послуга
Пульсоксиметр різних моделей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
900 послуга
Визначення технічного стану тоно-метрів (сфігмоманометрів), глюко-метрів, електроконтактних термометрів для подальшого списання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10031, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, БУДИНОК 98-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50420000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі: інше (кошти національної служби здоров'я) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2022 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2022 12:28
Оголошення Ремонт мед.обладнання.doc
15 березня 2022 12:26
Лист згода (Додаток 3).docx
15 березня 2022 12:26
Технічні характеристики (Додаток 2 ).docx
15 березня 2022 12:26
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx
15 березня 2022 12:26
Проєкт договору.docx
15 березня 2022 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2022 12:28
Оголошення Ремонт мед.обладнання.doc
15 березня 2022 12:26
Оголошення Ремонт мед.обладнання.doc
15 березня 2022 12:26
Лист згода (Додаток 3).docx
15 березня 2022 12:26
Технічні характеристики (Додаток 2 ).docx
15 березня 2022 12:26
Цінова пропозиція (Додаток 1).docx
15 березня 2022 12:26
Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ 140 000,00
UAH з ПДВ
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 березня 2022 15:04
Електронний підпис
21 березня 2022 15:02
Посвідчення, Протоколи.pdf
21 березня 2022 15:02
Виписка з ЄДР.pdf
21 березня 2022 15:02
Цінова пропозиція.pdf
21 березня 2022 15:02
Довідки, листи.pdf
21 березня 2022 15:02
Особові дані Учасника_vz.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2444315539
Переможець 140 000,00
UAH з ПДВ
24 березня 2022 14:57

Документи

24 березня 2022 14:57
Електронний підпис
24 березня 2022 14:56
Протокол переможець.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 березня 2022 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛОГІНОВ ОЛЕКСАНДР ІВАНОВИЧ
#2444315539
140 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 березня 2022 14:57
Електронний підпис
24 березня 2022 14:56
Протокол переможець.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 квітня 2023 09:04
Електронний підпис зміни до договору
24 березня 2023 09:09
ДУ№4 від 24.03.2023 до Дог №76 від 25.03.2022.pdf зміни до договору
24 березня 2023 09:08
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2023 15:52
ДУ№3 від 19.01.23 до Дог №76 від 25.03.22.pdf зміни до договору
19 січня 2023 15:52
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:27
ДУ№2від 27.12.22 до Дог №76 від 25.03.22.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:26
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 12:18
ДУ№1 від 27.12.2022 до дог№76 від 25.03.22.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 12:18
Електронний підпис укладений
25 березня 2022 08:48
Договір № 76 від 25.03.2022.pdf укладений
25 березня 2022 08:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 21 682,00 грн. (двадцять одну тисячу шістсот вісімдесят дві грн. 00 коп.) без ПДВ 2. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції : «Вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання за цим Договором становить 118 318,00 грн. (сто вісімнадцять тисяч триста вісімнадцять грн. 00 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» досягли взаємної згоди продовжити дію Договору № 76 від 25.03.2022 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку 2023 року , в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору до 31 березня 2023 року виклавши п. 8.1. Розділу VІІІ Договору в наступній редакції: « 8.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання повноважними представниками сторонами і діє до 31 березня 2023 року, але в будь-якому випадку до виконання сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись частиною 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» досягли взаємної згоди зареєструвати юридичні зобов’язання за Договором на 2023 рік в розмірі, що не перевищує 20% суми, визначеної в п. 3.1 частини ІІІ Договору, а саме 23 663,00 грн. (двадцять три тисячі шістсот шістдесят три грн. 00 коп.) без ПДВ. 2. Змінити п. 3.1. розділу ІІІ Договору, виклавши його в наступній редакції: «3.1. Вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання за цим Договором становить 141 981,00 грн.. (сто сорок одна тисяча дев’ятсот вісімдесят одна грн.00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Замовник і Виконавець за домовленістю сторін, керуючись пунктом 1 частини 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зменшення обсягів закупівлі, сторони домовились зменшити загальну суму Договору на 514,00 грн. (п’ятсот чотирнадцять грн. 00 коп.) без ПДВ 2. Пункт 3.1. Розділу ІІІ Договору викласти в наступній редакції : «Вартість послуг з ремонту і технічного обслуговування медичного обладнання за цим Договором становить 141 467,00 грн. (сто сорок одна тисяча чотириста шістдесят сім грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2023
Сума оплати за договором: 141 467,00
UAH