Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПИРЯТИНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ БУДИНОК-ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03189156 |
Місцезнаходження: | 37000, Україна , Полтавська обл., Полтава, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 179 |
Контактна особа: |
Білетченко Наталія 380664737650 piryatin_internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 березня 2022 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2022 13:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2022 15:21 |
Очікувана вартість: | 640 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція учасника повинна обов’язково супроводжуватись документом, що підтверджує надання учасником забезпечення його пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія.Основні вимоги до забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України (для учасників-нерезидентів – вимогам Уніфікованих правил Міжнародної торговельної палати для гарантії за першою вимогою від 01.01.1992). Тендерна пропозиція, яка не супроводжується електронною банківською гарантією або супроводжується електронною банківською гарантією, яка не відповідає вимогам цієї Тендерної документації, відхиляється.Електронна банківська гарантія надається Учасником у формі електронного документа з накладанням кваліфікованого електронного підпису або електронного цифрового підпису банку, виданого відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19200 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді банківської гарантії (безвідкличної, безумовної та непередаваної), оформленої відповідно до вимог Положення «Про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: складає 5 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника-переможця. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77110000-4: Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Роозрахунок проводиться на протязі 30 календарних днів з дня підписання сторонами акту здачі-приймання наданих послуг. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 березня 2022 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 березня 2022 11:53 |
Договір.docx | |
14 березня 2022 11:53 |
ТД Послуги, повязані з виробництвом сільськогосподарської продукції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-06-000001 ● 272bb3dd08644081bc645ef100355476
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 09:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.09.2022 № 58-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
05.09.2022 № 58-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2022-03-14-000337-b, 14.03.2022, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-08 15:43:23
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 640000,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-03-14-000337-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?
Інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-12 08:47:36
Щодо розміщення інформації на власному веб-сайті.
Згідно запиту про надання пояснень, інформації, документів у межах проведення моніторингу закупівлі UA-2022-03-14-000337-b за предметом «ДК 021:2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції» Пирятинський психоневрологічний будинок-інтернат надає пояснення на наступне питання:
«- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель?»
Відповідь: Пирятинський психоневрологічний будинок-інтернат повідомляє, що 14.03.2022 р. було оприлюднене оголошення про проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Послуги, пов'язані з виробництвом сільськогосподарської продукції(ДК021-2015: 77110000-4 — Послуги, пов’язані з виробництвом сільськогосподарської продукції)(ідентифікатор закупівлі - UA-2022-03-14-000337-b). В результаті проведення процедури з переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС АГРО" укладено Договір № 98 від 20.04.2022 р. на загальну суму 639 966,51 грн. з ПДВ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Учасник (переможець) повинен надати послуги, якість яких відповідає стандартам, технічним, агротехнічним умовам, науково-обґрунтованим нормам та/або вимогам, що висуваються до
такого виду послуг.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої
центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну
політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості
предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку
економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (із змінами).
Пирятинським психоневрологічним будинком-інтернатом не було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі через відсутність власного веб-сайту.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Пирятинський психоневрологічний будинок-інтернат (Замовник) оприлюднює інформацію відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-03-14-000337-b, затвердженого начальником Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 19.09.2022 року. За результатами аналізу висновків органу державного контролю в сфері публічних закупівель Замовником було розглянуто питання дотримання уповноваженою особою (фахівцем з публічних закупівель) вимог Закону України «Про публічні закупівлі» при проведенні процедур закупівель, їх відповідності вимогам Закону, внесено корективи щодо планування роботи в процесі підготовки тендерної документації, зроблені організаційні висновки щодо оцінки роботи уповноваженої особи, яка допустила вказані у висновку порушення, та вжиті необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановлених порушень у подальшому. Дії замовника жодним чином не вплинули на подальший перебіг процедури закупівлі, не обмежили права учасників процедури закупівлі та не порушили принципи здійснення публічних закупівель.
2022-09-23 14:16:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • відсутній механізм
На виконання висновку відносно процедури закупівлі, Замовником надано відповідну інформацію в електронній системі закупівель.
2022-10-07 10:02:05
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2022 15:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС АГРО" |
639 966,51
UAH з ПДВ
|
639 966,51
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРОФІРМА "ВЕРНИГОРА" |
639 995,21
UAH з ПДВ
|
639 995,21
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬЯНС АГРО" #36313569 |
Переможець |
639 966,51
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2022 10:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2022 10:54
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
02 травня 2022 10:54
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 09:04
|
Договір № 98.PDF | укладений |
21 квітня 2022 09:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно п.3 ч.5 ст.41, покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 98 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |