Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування вихованців дошкільних груп та учнів 1-4 класів Початкової школи імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради).
Очікувана вартість
982 760,00 UAH
UA-2022-03-10-002381-a ac810889a2ce4e8f8c94b0223c788acf
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мар'яна Шевчук

+380958644309 meg1106@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЧАТКОВА ШКОЛА ІМЕНІ СОФІЇ РУСОВОЇ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42242146
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, буд. 28
Контактна особа: Мар'яна Шевчук
+380958644309
meg1106@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
20.01.2022р. уповноваженою особою Початкової школи імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-20-016000-b). Проте станом на 05.02.2022р. не було подано жодної пропозицій і як наслідок електронною системою закупівель торги були відмінені.
Тому 09.02.2022р. уповноваженою особою Початкової школи імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-09-016251-b). Проте станом на 02.03.2022р. було подано менше двох пропозицій і як наслідок електронною системою закупівель торги знову були відмінені.
Таким чином, враховуючи, що електронною системою закупівель було відмінено дві процедури закупівлі «код ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування вихованців дошкільних груп та учнів 1-4 класів Початкової школи імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради)» через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, уповноваженою особою Початкової школи імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 року».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 березня 2022 14:26
Оскарження наміру укласти договір: 21 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Початкова школа імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради здійснює освітню діяльність на різних рівнях освіти - дошкільної та початкової. Важливо організувати одночасне 3-х разове харчування дітей дошкільного віку ( 6 груп) та учнів 1-4 класів (7 класів) відповідно до вимог нормативної бази організації харчування дошкільників та молодших школярів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування вихованців дошкільних груп та учнів 1-4 класів Початкової школи імені Софії Русової Івано-Франківської міської ради).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76018, Україна, Івано-Франківська область, м.Івано-Франківськ, Василіянок буд.28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2022 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2022 14:11
UA-2022-01-20-016000-b-report.pdf
10 березня 2022 14:11
UA-2022-02-09-016251-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ГРИВНАК ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ
#3101220459
Переможець 982 760,00
UAH
10 березня 2022 14:26

Документи

10 березня 2022 14:26
Електронний підпис
10 березня 2022 14:25
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 березня 2022 14:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ГРИВНАК ВОЛОДИМИР БОГДАНОВИЧ
#3101220459
982 760,00
UAH
Документи

Документи

10 березня 2022 14:26
Електронний підпис
10 березня 2022 14:25
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 16:42
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 14:11
02.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 14:04
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2022 15:39
01.pdf зміни до договору
22 червня 2022 15:26
Електронний підпис укладений
23 березня 2022 09:29
Договір 02.pdf укладений
22 березня 2022 20:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми за договором № 02 від 22 березня 2022 року , на 100000,00 грн., без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 02
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми за договором № 02 від 22 березня 2022 року, на 678634,80 грн., без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 02
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 204 125,20
UAH