Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання пакетів оновлення (компонент) до комп'ютерної програми "М.Е.Doc" IS"Модуль "Облік ПДВ" з правом використання на рік
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2022-03-10-000872-c b509a99cf3cd48a59ae2e311c93b8bb5
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шило Євгенія Костянтинівна

+380544975065 evgeshanik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський міський центр первинної медико - санітарної допомоги" Шосткинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42264820
Місцезнаходження: 41100, Україна , Сумська обл., місто Шостка, вулиця Свободи,14
Контактна особа: Шило Євгенія Костянтинівна
+380544975065
evgeshanik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


1. Категорія Замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч. 1 ст. 2 Закону; 2. Вид закупівлі: договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель відповідно абзацу 6 пункту 5 частини другої статті 4 Закону. Звіт про договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 1000UAH без ПДВ
Послуги з постачання пакетів оновлення (компонент) до комп'ютерної програми "М.Е.Doc" IS"Модуль "Облік ПДВ" з правом використання на рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41100, Україна, Сумська область, м.Шостка, вул.Свободи,14.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих послуг протягом 10 кал. днів з дня надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 березня 2022 12:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Матяш Микола Миколайович
#2059304497
Переможець 1 000,00
UAH
10 березня 2022 13:55

Документи

10 березня 2022 13:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 березня 2022 13:57

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з постачання пакетів оновлення (компонент) до комп'ютерної програми "М.Е.Doc" IS"Модуль "Облік ПДВ" з правом використання на рік 1 послуга 1 000,00
UAH