Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні плати
Очікувана вартість
147 528,00 UAH
UA-2022-03-09-000354-a c6a1bb0a7adc45a2a2a66079580b5959
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Савінський Олександр

380686042782 VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД "МОТОР"
Код ЄДРПОУ: 08029701
Місцезнаходження: 43006, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ КІВЕРЦІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Савінський Олександр
380686042782
VKT@MOTOR-LUTSK.COM.UA
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31710000-6: Електронне обладнання


Договір укладено з технічним монополістом
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Плата P.C.BOARD[TMV-15S/3231P1C]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022  —  22 грудня 2022
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання
1 шт
Плата P.C.B. IN TMV-15S[3231P2P3]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2022  —  22 грудня 2022
ДК 021:2015: 31710000-6 — Електронне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата Продукції, здійснюється після підписання видаткової накладної, на підставі виставлених рахунків, шляхом перерахування 100% вартості Продукції протягом 15 календарних днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної на Продукцію в Єдиному державному реєстрі податкових накладних Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

09 березня 2022 10:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СОДІКОМ-ДНІПРО"
#36187748
Переможець 147 528,00
UAH з ПДВ
09 березня 2022 10:02

Документи

09 березня 2022 10:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 березня 2022 10:03