Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг))
Очікувана вартість
748 350,00 UAH
UA-2022-03-04-001912-a 14a7f8589ce3463ebfb5b29d7628dbf9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Маркевич

+380960161383 t.m.markevic@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ВІННИЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ № 12"
Код ЄДРПОУ: 26119498
Місцезнаходження: 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ШИМКА МАКСИМА, будинок 3
Контактна особа: Тетяна Маркевич
+380960161383
t.m.markevic@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі – Відповідно до частини 1 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIIІ (далі – Закон), переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Підставою для обрання замовником переговорної процедури закупівлі за
ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)) на 2022 рік є норма пункту 1 частини 2 статті 40 Закону – переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Щодо підтвердження наявності вказаної умови застосування переговорної процедури закупівлі зазначаємо про наступне:
Процедура відкритих торгів на закупівлю за ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)) на 2022 рік, була запланована та проведена Замовником, згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом –
25 січня 2022 р. номер в електронній системі закупівель: UA-2022-01-25-017177-b (далі – Процедура 1). У зв’язку з тим, що для участі в цих відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника Комунальне підприємство «Школяр», Процедуру 1 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 11 лютого 2022 року.
Повторно, процедура відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)) на 2022 рік, була запланована та проведена Замовником згідно з оголошенням про проведення процедури закупівлі, яке оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом –
11 лютого 2022 року, номер в електронній системі закупівель: UA-2022-02-11-010003-b (далі – Процедура 2). У зв’язку з тим, що для участі і в других відкритих торгах подано менше двох тендерних пропозицій, а саме: тендерна пропозиція єдиного учасника Комунальне підприємство «Школяр», Процедуру 2 було відмінено. Звіт про результати проведення процедури закупівлі у відповідності до частини 2 статті 19 Закону, автоматично сформовано електронною системою закупівель та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 01 березня 2022 року.
Тобто, було двічі відмінено процедуру відкритих торгів на закупівлю за ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)) на 2022 рік, через відсутність достатньої кількості учасників.
Виходячи з вищенаведеного, Уповноваженою особою Замовника було обрано переговорну процедуру закупівлі за ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)) на 2022 рік, на підставі норм пункту 1 частини 2 статті 40 Закону: переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятись від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 березня 2022 14:00
Оскарження наміру укласти договір: 15 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Місцезнаходження замовника: Україна 21034 Вінницька область Вінницький район місто Вінниця вулиця Шимка Максима, будинок 3. Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: процедура закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26574 послуга
Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Шимка Максима 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
2800 послуга
Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Шимка Максима 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Місцезнаходження: 21034 Вінницька область, Вінницький район , місто Вінниця, вул. Шимка Максима ,3. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що відповідає назві предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що відповідає назві предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

04 березня 2022 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 березня 2022 13:57
UA-2022-02-11-010003-b-report.pdf
04 березня 2022 13:57
UA-2022-01-25-017177-b-report.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЯР"
#13313462
Переможець 748 350,00
UAH
04 березня 2022 14:00

Документи

04 березня 2022 14:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2022 14:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШКОЛЯР"
#13313462
748 350,00
UAH
Документи

Документи

04 березня 2022 14:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2023 09:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2022 09:24
дод.угода Школяр від 19.12.2022.pdf зміни до договору
21 грудня 2022 09:22
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2022 10:38
дод уг №3 від 15.11.22.pdf зміни до договору
15 листопада 2022 10:36
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2022 09:54
д уг №2 від 30 08 22р.pdf зміни до договору
30 серпня 2022 09:43
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 17:42
дод уг №1 від 31 03 22.pdf зміни до договору
31 березня 2022 17:40
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 17:14
договір харчування.pdf укладений
31 березня 2022 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1 договору про закупівлю послуг їдалень за бюджетні кошти № 6 від 31.03.2022 р., виклавши його в наступній редакції у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі на 43127,00 (Сорок три тисячі сто двадцять сім грн 00 коп ) по КПКВК 0611021, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: «Ціна цього Договору становить 705223,00 грн без ПДВ(Шістсот сімдесят три тисячі двісті чотирнадцять грн. 00 коп) ,( в т.ч. 621223,00 грн КПКВК 0611021; 84000,00 грн КПКВК 0613140.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1 договору про закупівлю послуг їдалень за бюджетні кошти № 6 від 31.03.2022 р., виклавши його в наступній редакції у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі на 162800,00 (Сто шістдесят дві тисячі вісімсот грн 00 коп ) по КПКВК 0611021, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: «Ціна цього Договору становить 542423,00 грн без ПДВ( П`ятсот сорок дві тисячі чотириста двадцять три грн. 00 коп) ,( в т.ч. 458423,00 грн КПКВК 0611021; 84000,00 грн КПКВК 0613140.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити ціну Договору на 184973,00 грн ( 100973,00 грн – КПКВК 0611021, КПКВК 0613140 – 84000,00 грн) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ. « Ціна договору» у наступній редакції : Пункт 3.1. : Ціна Договору становить 357450,00 грн без ПДВ (Триста п`ятдесят сім тисяч чотириста п`ятдесят грн. 00 коп) ,( в т.ч. 357450,00 грн КПКВК 0611021)
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 3.1 Договору про закупівлю № 6 від 31.03.2022 р., виклавши його в наступній редакції у зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі на 254377.00 ( Двісті п'ятдесят чотири тисячі триста сімдесят сім грн 00 коп) по КПКВК 0611021, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника: «Ціна Договору становить 103073.00 грн (Сто три тисячі сімдесят три грн. 00 коп) без ПДВ (в т. ч, 103073.00 грн.КПКВК 0611021).
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 103 073,00
UAH