Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«код ДК 021:2015 - 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» (папір офісний А4 (код ДК 021:2015 – 30197630-1 – папір для друку))»
Очікувана вартість
2 200,00 UAH
UA-2022-03-04-000394-b 87d2cc81b10344b9a9eb9a28f80ab03a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штограм Олена Олексіївна

+380385991100 medic_ch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 березня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чемеровецька багатопрофільна лікарня" Чемеровецької селищної ради
Код ЄДРПОУ: 02004522
Місцезнаходження: 31601, Україна , Хмельницька обл., смт Чемерівці, вул Пирогова, 1
Контактна особа: Штограм Олена Олексіївна
+380385991100
medic_ch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Джерело фінансування – кошти НСЗУ. Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: 31601, Хмельницька обл., селище міського типу Чемерівці, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 паков
Ціна за одиницю: 220UAH без ПДВ
папір офісний А4 (код ДК 021:2015 – 30197630-1 – папір для друку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31601, Україна, Хмельницька область, смт Чемерівці, вул. Пирогова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

04 березня 2022 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Агаркова Наталія Миколаївна
#2524411580
Переможець 2 200,00
UAH
04 березня 2022 13:06

Документи

04 березня 2022 13:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 вересня 2022 14:35
Електронний підпис укладений
04 березня 2022 13:43
Договір укладений
04 березня 2022 13:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
папір офісний А4 (код ДК 021:2015 – 30197630-1 – папір для друку) 10 паков 220,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 200,00
UAH