Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з перевезення працівників Замовника з обладнанням в межах України.
Очікувана вартість
674 732,40 UAH
UA-2022-03-01-000742-a 194ff84253ed4e219d2a0872c930675f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Будник

+380522241571 irina.budnik.22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Кропивницька регіональна дирекція"
Код ЄДРПОУ: 40020593
Вебсайт: https://kr.suspilne.media/
Місцезнаходження: 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, площа Героїв Майдану,1
Контактна особа: Ірина Будник
+380522241571
irina.budnik.22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч.10 ст.3 Закону від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Уповноваженою особою філії АТ «НСТУ»«Кропивницька РД», у відповідності до Закону від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами), двічі була розпочата процедура відкритих торгів для закупівлі послуг перевезення, з метою забезпечення виробничих потреб Замовника (процедури UA-2022-01-24-011991-b, UA-2022-02-09-002297-b). Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників в заявлених процедурах відкритих торгів, на підставі ч.2 ст.32 Закону обидва рази тендери були автоматично відмінені електронною системою закупівель через «подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій».
Враховуючи зазначене, а також потребу Замовника у послугах перевезення, для забезпечення оперативного збору інформації, з метою виконання Філією основних функцій, визначених Положенням про філію, Замовнику необхідно здійснити закупівлю послуг з перевезення працівників Замовника з обладнанням в межах України (код ДК 021:2015: 60140000-1: нерегулярні пасажирські перевезення) за переговорною процедурою закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Звіти про результати проведення відкритих торгів UA-2022-01-24-011991-b від 09.02.2022р., UA-2022-02-09-002297-b від 25.02.2022р.
2. Документи, надані Учасником у відповідності до тендерної документації, оприлюдненої в оголошеннях на проведення відкритих торгів до процедур UA-2022-01-24-011991-b, UA-2022-02-09-002297-b.
З огляду на вищевикладене, а також зважаючи на необхідність Замовника своєчасно отримати необхідні послуги, прийнято рішення щодо проведення закупівлі послуг з перевезення, у формі переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) за результатами переговорів, проведених з учасником процедури закупівлі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2022 11:15
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з перевезення працівників Замовника з обладнанням в межах України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25000, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Садова,88, м.Кропивницький, площа Героїв Майдану, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг за бюджетні кошти Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

01 березня 2022 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2022 11:12
повід намір трансп.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОПАЛОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
#2898022803
Переможець 674 732,40
UAH
01 березня 2022 11:15

Документи

01 березня 2022 11:15
Електронний підпис
01 березня 2022 11:14
рішення трансп.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2022 11:15

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОПАЛОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА
#2898022803
674 732,40
UAH
Документи

Документи

01 березня 2022 11:15
Електронний підпис
01 березня 2022 11:14
рішення трансп.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2023 11:16
звіт вик дог трансп.pdf укладений
07 квітня 2023 11:12
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2023 14:55
ду 3 трансп дог 16.pdf зміни до договору
31 січня 2023 14:51
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2022 12:23
ду 2 трансп продовження.pdf зміни до договору
22 грудня 2022 12:20
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2022 14:06
ду 1 транспорт 2022.pdf зміни до договору
14 вересня 2022 13:35
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 10:59
договір 16 транспорт.pdf укладений
17 березня 2022 10:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до договору в поточному році в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, у зв'язку із затвердженням видатків
Номер договору про закупівлю: 16
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 березня 2022 — 03 квітня 2023
Сума оплати за договором: 688 033,58
UAH