Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
послуги з перевезення працівників Замовника з обладнанням в межах України.
Очікувана вартість
674 732,40 UAH
UA-2022-03-01-000742-a ● 194ff84253ed4e219d2a0872c930675f
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія акціонерного товариства "Національна суспільна телерадіокомпанія України" "Кропивницька регіональна дирекція" |
Код ЄДРПОУ: | 40020593 |
Вебсайт: | https://kr.suspilne.media/ |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, площа Героїв Майдану,1 |
Контактна особа: |
Ірина Будник +380522241571 irina.budnik.22@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч.10 ст.3 Закону від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Уповноваженою особою філії АТ «НСТУ»«Кропивницька РД», у відповідності до Закону від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами), двічі була розпочата процедура відкритих торгів для закупівлі послуг перевезення, з метою забезпечення виробничих потреб Замовника (процедури UA-2022-01-24-011991-b, UA-2022-02-09-002297-b). Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників в заявлених процедурах відкритих торгів, на підставі ч.2 ст.32 Закону обидва рази тендери були автоматично відмінені електронною системою закупівель через «подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій».
Враховуючи зазначене, а також потребу Замовника у послугах перевезення, для забезпечення оперативного збору інформації, з метою виконання Філією основних функцій, визначених Положенням про філію, Замовнику необхідно здійснити закупівлю послуг з перевезення працівників Замовника з обладнанням в межах України (код ДК 021:2015: 60140000-1: нерегулярні пасажирські перевезення) за переговорною процедурою закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Звіти про результати проведення відкритих торгів UA-2022-01-24-011991-b від 09.02.2022р., UA-2022-02-09-002297-b від 25.02.2022р.
2. Документи, надані Учасником у відповідності до тендерної документації, оприлюдненої в оголошеннях на проведення відкритих торгів до процедур UA-2022-01-24-011991-b, UA-2022-02-09-002297-b.
З огляду на вищевикладене, а також зважаючи на необхідність Замовника своєчасно отримати необхідні послуги, прийнято рішення щодо проведення закупівлі послуг з перевезення, у формі переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) за результатами переговорів, проведених з учасником процедури закупівлі.
Уповноваженою особою філії АТ «НСТУ»«Кропивницька РД», у відповідності до Закону від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами), двічі була розпочата процедура відкритих торгів для закупівлі послуг перевезення, з метою забезпечення виробничих потреб Замовника (процедури UA-2022-01-24-011991-b, UA-2022-02-09-002297-b). Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників в заявлених процедурах відкритих торгів, на підставі ч.2 ст.32 Закону обидва рази тендери були автоматично відмінені електронною системою закупівель через «подання для участі у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій».
Враховуючи зазначене, а також потребу Замовника у послугах перевезення, для забезпечення оперативного збору інформації, з метою виконання Філією основних функцій, визначених Положенням про філію, Замовнику необхідно здійснити закупівлю послуг з перевезення працівників Замовника з обладнанням в межах України (код ДК 021:2015: 60140000-1: нерегулярні пасажирські перевезення) за переговорною процедурою закупівлі.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
1. Звіти про результати проведення відкритих торгів UA-2022-01-24-011991-b від 09.02.2022р., UA-2022-02-09-002297-b від 25.02.2022р.
2. Документи, надані Учасником у відповідності до тендерної документації, оприлюдненої в оголошеннях на проведення відкритих торгів до процедур UA-2022-01-24-011991-b, UA-2022-02-09-002297-b.
З огляду на вищевикладене, а також зважаючи на необхідність Замовника своєчасно отримати необхідні послуги, прийнято рішення щодо проведення закупівлі послуг з перевезення, у формі переговорної процедури закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 ст.40 Закону України від 25.12.15 №922-УІІІ «Про публічні закупівлі» (зі змінами) за результатами переговорів, проведених з учасником процедури закупівлі.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2022 11:15 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з перевезення працівників Замовника з обладнанням в межах України.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25000, Україна, Кіровоградська область, м.Кропивницький, вул.Садова,88, м.Кропивницький, площа Героїв Майдану, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | за бюджетні кошти | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
01 березня 2022 11:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2022 11:12 |
повід намір трансп.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОПАЛОВА ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА #2898022803 |
Переможець |
674 732,40
UAH
|
01 березня 2022 11:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 квітня 2023 11:16
|
звіт вик дог трансп.pdf | укладений |
07 квітня 2023 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 січня 2023 14:55
|
ду 3 трансп дог 16.pdf | зміни до договору |
31 січня 2023 14:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:23
|
ду 2 трансп продовження.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 14:06
|
ду 1 транспорт 2022.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
17 березня 2022 10:59
|
договір 16 транспорт.pdf | укладений |
17 березня 2022 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміни до договору в поточному році в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, у зв'язку із затвердженням видатків |
Номер договору про закупівлю: | 16 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |