Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю керівництва Міністерства закордонних справ України (код ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги»)
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2022-02-23-012922-a c0a64c944f8d4d928806cc7e084eb2d1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Брайко

+380442381577 oleksandr.braiko@mfa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство закордонних справ України
Код ЄДРПОУ: 00026620
Вебсайт: https://mfa.gov.ua/
Місцезнаходження: 01018, Україна , Київська обл., м. Київ, Михайлівська площа,1
Контактна особа: Олександр Брайко
+380442381577
oleksandr.braiko@mfa.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Особливістю організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю керівництва Міністерства закордонних справ України, зокрема Міністра закордонних справ України, є необхідність дотримання виконавцем зазначених послуг вимог Положення про Державний Протокол та Церемоніал України, затвердженого Указом Президента України від 22 серпня 2002 року № 746, а також обов’язкових до виконання вимог зі здійснення державної охорони щодо органів державної влади України, забезпечення безпеки посадових осіб, які охороняються державою, і реалізації заходів санітарно-епідеміологічного характеру, які б унеможливлювали заподіяння шкоди життю та здоров’ю людей, які беруть участь у таких заходах та офіційних прийомах.
На об’єктах виконавця, якому надається право на організацію обслуговування та забезпечення продуктами харчування офіційних і представницьких заходів, має проводитися постійний санітарно- епідеміологічний нагляд за якістю та безпекою харчових продуктів і продовольчої сировини, яка використовується для цього, технологічним процесом на всіх стадіях виробництва, постійно здійснюватися відбір проб харчових продуктів і сировини для проведення лабораторних досліджень.
Доступ сторонніх осіб до таких об’єктів повинен бути обмежений. У штатному розписі виконавця повинні бути працівники відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід з надання необхідних послуг, допуски Управління державної охорони України до роботи на об’єктах, щодо яких здійснюється державна охорона. Виконавець послуг повинен мати досвід виконання аналогічних договорів з обслуговування вищих посадових осіб держави, загальнодержавних і міжнародних заходів з кількістю 1000 і більше учасників та враховувати загальноприйняті міжнародні норми, правила і традиції, а також національні традиції України при наданні послуг з обслуговування глав і членів делегацій іноземних держав.
Зазначеним вимогам повною мірою відповідає Державне підприємство Державного управління справами по обслуговуванню офіційних заходів «Гарант-сервіс» (далі – ДП «Гарант-сервіс»), яке перебуває в управлінні Державного управління справами і спеціально утворене для забезпечення організації харчування і торговельного обслуговування працівників Офісу Президента України, Кабінету Міністрів України, Верховної Ради України, Державного управління справами, Ради національної безпеки і оборони України та інших державних органів, а також органів, апаратів, утворених для здійснення їх повноважень, організації обслуговування офіційних і представницьких заходів.
ДП «Гарант-сервіс» має багаторічний досвід роботи у сфері забезпечення офіційних і представницьких заходів, дотримується усіх вимог щодо гарантованої реалізації державної політики у галузі забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя осіб, щодо яких здійснюється державна охорона. Виробничі та складські приміщення даного підприємства територіально розташовані на режимній території, що забезпечує відповідний контроль за діяльністю підприємства з боку Управління державної охорони України, унеможливлює доступ сторонніх осіб та дає можливість забезпечувати термінове надання окремих послуг при проведенні відповідних заходів.
ДП «Гарант-сервіс» забезпечує виконання загальноприйнятих міжнародних протокольних норм і правил щодо єдиного порядку проведення офіційних заходів і прийомів, укомплектоване висококваліфікованими фахівцями, які володіють навичками обслуговування різних видів заходів і прийомів залежно від приводу їх влаштування, характеру, часу і місця проведення, використовують при наданні послуг функціональні меню, що враховують смаки та уподобання учасників, їхні культурні й релігійні традиції, дієтологічні обмеження, та мають відповідні допуски до роботи на об’єктах, де встановлюється та підтримується відповідний режим, як на території Міністерства закордонних справ України.
Також ДП «Гарант-сервіс» входить до переліку об’єктів Державного управління справами, за якими Центр превентивної медицини Державного управління справами здійснює постійний санітарно-епідемічний нагляд, що забезпечує контроль небезпечних чинників на всіх стадіях виробництва харчових продуктів, регулярно проводить гігієнічну підготовку персоналу зі складанням залікових іспитів за встановленою програмою, контролює дотримання строків проходження обов’язкових медичних оглядів і обстежень у відомчому закладі охорони здоров’я, що забезпечує можливість терміново та на високому рівні і з дотриманням санітарно-епідеміологічних та протиепідемічних вимог організувати надання послуг з обслуговування офіційних прийомів за участю вищих посадових осіб держави.
Наявність вищезазначених обставин підтверджується відповідними листами Управління державної охорони України та Центру превентивної медицини Державного управління справами.
Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- Закон України «Про публічні закупівлі»;
- Протокол проведення переговорів на закупівлю Послуг з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю керівництва Міністерства закордонних справ України (код ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги») від 18.02.2022 № 6/2022 між МЗС та ДП «Гарант-сервіс»;
- Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) від 18.02.2022 № 1-5/91;
- Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.02.2022 № 1-5/90;
- Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 18.02.2022 № 1-5/89;
- лист Центру превентивної медицини Державного управління справами від 15.02.2022 № 06/04-02/079;
- лист Управління державної охорони України від 11.02.2022 № 1/3/1-164;
- Статут ДП «Гарант-сервіс», затверджений розпорядженням керівника Державного управління справами від 23.08.2017 № 204;
- Протоколи Уповноваженої особи від 16.02.2022 № 5 та від 23.02.2021 № 8.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2022 19:10
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з організації обслуговування та забезпечення заходів і офіційних прийомів за участю керівництва Міністерства закордонних справ України (код ДК 021:2015:55520000-1 «Кейтерингові послуги»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01018, Україна, м. Київ, Київ, Михайлівська площа 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за надані Послуги проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) банківських днів з моменту пред’явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг та підписання Сторонами акта наданих послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки здійснюються протягом 7 (семи) банківських днів з дати надходження асигнувань на реєстраційні рахунки Замовника. Будь-які штрафні санкції до Замовника в такому випадку не застосовуються. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 лютого 2022 19:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2022 19:07
Довідка_1.pdf
23 лютого 2022 19:07
Довідка_2.pdf
23 лютого 2022 19:07
Довідка_3.pdf
23 лютого 2022 19:07
Лист_1.pdf
23 лютого 2022 19:07
Лист_2.pdf
23 лютого 2022 19:07
протокол 6.pdf
23 лютого 2022 19:07
Статут_23_02_2022.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ОФІЦІЙНИХ ЗАХОДІВ "ГАРАНТ-СЕРВІС"
#19122935
Переможець 800 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 19:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2022 19:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ СПРАВАМИ ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ОФІЦІЙНИХ ЗАХОДІВ "ГАРАНТ-СЕРВІС"
#19122935
800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2023 10:31
Електронний підпис укладений
16 березня 2022 12:40
Dohovir MZS Harant 2022. Pidpys 19122935.p7s укладений
16 березня 2022 12:39
Dohovir MZS Harant 2022_Validation_Report.pdf укладений
16 березня 2022 12:39
Dohovir_MZS_Harant_2022_Validation_Report.pdf укладений
16 березня 2022 12:39
Баньков_Олександр_Сергійович. (1).p7s укладений
16 березня 2022 12:39
Dohovir MZS Harant 2022.doc укладений
16 березня 2022 12:39
Dohovir MZS Harant 2022 з проставленими датами.doc укладений
16 березня 2022 12:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 297 152,03
UAH (в тому числі ПДВ 49 525,34 UAH)