Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Олія соняшникова рафінована
Очікувана вартість
199 800,00 UAH
UA-2022-02-23-010519-a d06dca15276d468fb97eaded34d7f453
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Олександрович Калінін

+380487465188 sanatoriyzakupki@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Санаторій "Одеса" Служби безпеки України
Код ЄДРПОУ: 20000025
Вебсайт: http://ssu.gov.ua
Місцезнаходження: 65067, Україна , Одеська обл., м. Одеса, Французький бульвар, 52
Контактна особа: Сергій Олександрович Калінін
+380487465188
sanatoriyzakupki@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2022 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2022 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2022 00:00
Очікувана вартість: 199 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 999,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення гарантії: IBAN UA478201720343111001200001256; IBAN UA318201720343120001000001256. в ДКСУ м. Києва МФО 820172 ЄДРПОУ 20000025 Замовник: Санаторій «Одеса» СБ України Адреса: 65067, м. Одеса, Французький бульвар, 52 У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15420000-8: Рафіновані олії та жири


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2700 кілограм
Олія соняшникова рафінована
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65067, Україна, Одеська область, місто Одеса, Французький бульвар,52
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15421000-5 — Рафіновані олії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у формі оригіналу банківської гарантії, страхової гарантії або гарантії фінансової компанії. Банківські реквізити Замовника: Реквізити розрахункового рахунку Замовника для оформлення гарантії: IBAN UA478201720343111001200001256; IBAN UA318201720343120001000001256. в ДКСУ м. Києва МФО 820172 ЄДРПОУ 20000025 Замовник: Санаторій «Одеса» СБ України Адреса: 65067, м. Одеса, Французький бульвар, 52 У разі надання Банківської гарантії вона повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами). У разі надання Страхової гарантії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про страхування». У разі надання Гарантії фінансової компанії вона повинна бути видана у відповідності до вимог Закону України «Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг». Учасник - переможець повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю;; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Гарантійний лист
Вимоги до документу: Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист у довільній формі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати його укладення. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 3 % від вартості договору.

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 23 лютого 2022 16:54
Дата відповіді: 23 лютого 2022 20:06
Доброго дня! Шановний Замовнику,в вимогах до даної закупівлі Ви просите надати гарантійний лист, що термін придатності товару має бути не менше 85% від загального терміну зберігання на момент поставки. Олія, це не швидкопсувний товар. Гарантію на такі терміни може надати тільки виробник товару. Чи не являється Ваша вимога дискримінаційною по відношенню до тих Учасників, які не є виробниками, але мають можливість і бажання постачати Вам цей товар з розумними строками придатності. Звертаємось до Вас з проханням відредагувати дану вимогу, зважаючи на те, що предмет закупівлі не є швидкопсувний продукт. Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Вимога щодо надання гарантійного листа щодо терміну придатності товару. що має бути не менше 85% від загального терміну зберігання на момент поставки використовується нашою організацією у всіх закупівлях продуктів та не вважається дискримінаційною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ" 196 830,00
UAH з ПДВ
196 830,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

14 березня 2022 10:54
Гарантія олія.rar
03 березня 2022 12:37
Електронний підпис
03 березня 2022 12:36
Лист-пояснення_олія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Проект Інвест ХХІ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Гарантія олія.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
Переможець 196 830,00
UAH з ПДВ
04 березня 2022 15:23

Документи

04 березня 2022 15:23
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 березня 2022 15:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проект Інвест ХХІ"
#32521649
196 830,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 березня 2022 15:23
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 11:34
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2022 15:11
Додаткова угода_1_34_0001.pdf зміни до договору
29 листопада 2022 15:09
Електронний підпис укладений
18 березня 2022 13:40
Договір 34.pdf укладений
18 березня 2022 13:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 57 591,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 598,50 UAH)