Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять серед осіб з інвалідністю»
Очікувана вартість
313 200,00 UAH
UA-2022-02-23-006456-b ● 870da19e16874a1996c95aeb7fb136ed
Переговорна процедура
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Харківський регіональний центр з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю"Інваспорт"" Харківської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 21268971 |
Місцезнаходження: | 61022, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Свободи, будинок 5, Держпром, 3 під'їзд, 5 поверх, кімната 64 |
Контактна особа: |
Василенко Маргарита Володимирівна 380664611446 invasportkh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до протокольних рішень Уповноваженої особи було оголошено відкриті торги за предметом закупівлі: «Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять серед осіб з інвалідністю», за кодом ДК 021:2015 – 92620000-3 Послуги, пов’язані зі спортом, у тому числі за лотами:
ЛОТ 1 – «Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з настільного тенісу, серед осіб з інвалідністю з ураженням опорно-рухового апарату»;
ЛОТ 2 - «Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з футболу серед осіб з інвалідністю з порушеннями слуху»;
ЛОТ 3 - «Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з плавання, серед осіб з інвалідністю з порушеннями слуху, ураженням опорно-рухового апарату та порушеннями розумового і фізичного розвитку».
При цьому під час проведення відкритих торгів предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики не змінювались та двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-01-18-004510-c , UA-2022-02-03-001761-c), посилання на звіти про результати проведення процедури закупівлі зазначені окремо щодо кожного лоту.
ЛОТ 1 – «Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з настільного тенісу, серед осіб з інвалідністю з ураженням опорно-рухового апарату»;
ЛОТ 2 - «Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з футболу серед осіб з інвалідністю з порушеннями слуху»;
ЛОТ 3 - «Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з плавання, серед осіб з інвалідністю з порушеннями слуху, ураженням опорно-рухового апарату та порушеннями розумового і фізичного розвитку».
При цьому під час проведення відкритих торгів предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики не змінювались та двічі відмінялися через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівель, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-01-18-004510-c , UA-2022-02-03-001761-c), посилання на звіти про результати проведення процедури закупівлі зазначені окремо щодо кожного лоту.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2022 21:12 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 березня 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92620000-3: Послуги, пов’язані зі спортом
Додається:
Протокол Уповноваженої особи від 23.02.2022р. №16 Прийняття рішення про намір укласти договір з учасниками переговорів
Протокол Уповноваженої особи від 23.02.2022р. №16/1 Про розгляд технічної (механічної) помилки, допущеної під час оприлюднення інформації
Протокол Уповноваженої особи від 23.02.2022р. №16 Прийняття рішення про намір укласти договір з учасниками переговорів
Протокол Уповноваженої особи від 23.02.2022р. №16/1 Про розгляд технічної (механічної) помилки, допущеної під час оприлюднення інформації
Тендерна документація
23 лютого 2022 20:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2022 20:29 |
Протокол 16-1 про виправ техн(механ) помилки.PDF | |
23 лютого 2022 20:28 |
Протокол 16 про намір укласти договір.PDF |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | "Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з настільного тенісу, серед осіб з інвалідністю з ураженням опорно-рухового апарату» |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 78 000,00 UAH з ПДВ |
Позиції
1 посл
«Послуги пов’язані з використання спортивних споруд для проведення навчально-тренувальних занять з настільного тенісу, серед осіб з інвалідністю з ураженням опорно-рухового апарату»
ДК 021:2015: 92620000-3 — Послуги, пов’язані зі спортом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
09 березня 2022
—
31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата послуг здійснюється на підставі актів про надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2022 20:30 |
1 Повідомлення про намір укласти договір.PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Доценко Владислав Олександрович #3208501858 |
Переможець |
78 000,00
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2022 21:12
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 27 липня 2022 10:06 |
Кінець періоду оскарження: | 07 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 07 серпня 2022 00:04 |
Причина відміни: | непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій) |
Коментар щодо відміни: | Скасування закупівлі/ лотіу здійснюється на підставі п.5 частиною 8 статті 40 Закону через непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування переговорної процедури закупівлі з підстав, визначених пунктом 3 частини другої цієї статті, а також у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передання та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення та послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування) з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. |
Документи:
27 липня 2022 10:00
|
Електронний підпис |
27 липня 2022 09:55
|
Протокол 18 Про відміну переговорної процедури.PDF |