Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Улаштування охоронної системи в Уманській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19» Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Очікувана вартість
310 791,00 UAH
UA-2022-02-23-006219-b 52176fd9a4a04fdab39b1781f5253e13
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войченко Інна

380474432460 umanosvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44308884
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, Площа Соборності буд.1
Контактна особа: Войченко Інна
380474432460
umanosvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2022 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 01 березня 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 березня 2022 11:00
Очікувана вартість: 310 791,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 553,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір та умови надання забезпечення пропозиції. Учасники в складі пропозиції на спрощену закупівлю подають забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: - разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або -у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на це оголошення та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Розмір забезпечення пропозиції: 1553,96 грн. (одна тисяча п’ятсот п’ятдесят три грн. 96 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено (КЕП) або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам цього оголошення), відхиляється Замовником. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем; 3) ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених вище. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок Замовника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1553.95 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Улаштування охоронної системи в Уманській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №5 ім. В. І. Чуйкова Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська територіальна громада, м. Умань, вулиця Київська, 19»
Код ДК 021:2015: 45312000-7 Встановлення систем аварійної сигналізації та антен
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, Умань, вул. Київська,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2022
ДК 021:2015: 45312200-9 — Встановлення систем охоронної сигналізації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за виконані роботи в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі Актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами протягом 7 (семи) банківських днів. Розрахунки проводяться в порядку, встановленому даним Договором, шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами Акту приймання виконаних робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних робіт та витрат (форма КБ № 3). Представник Замовника протягом 3 (трьох) днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі обсягів виконаних робіт, перевіряє виконання робіт згідно представленого Акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. 3.5. Підрядник на письмову вимогу Замовника надає документи, що підтверджують використання кількості матеріалів на наданий обсяг робіт. 3.6. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні абзацу 2 частини першої статті 530 ЦК України, при умові наявності підписаних Сторонами актів форми КБ-2в і довідок форми КБ-3. Ненадходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Замовника для оплати робіт за цим Договором, а також несвоєчасне їх перерахування органами Державного казначейства, Сторони визнають обставиною, що має місце не з вини Замовника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір та умови надання забезпечення пропозиції. Учасники в складі пропозиції на спрощену закупівлю подають забезпечення пропозиції – банківська гарантія надається учасником у вигляді: електронного документу. Електронний документ повинен бути складений із дотриманням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» і Закону України «Про електронні довірчі послуги», містити кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи банку-гаранта та повинен дозволяти перевірку такого підпису. Банківська гарантія може надаватись: - разом з файлом «p7s» (із накладанням КЕП) або -у вигляді файлу в форматі, придатному для перевірки достовірності видачі банківської гарантії банком та накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої посадової особи банку-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на це оголошення та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Розмір забезпечення пропозиції: 1553,96 грн. (одна тисяча п’ятсот п’ятдесят три грн. 96 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Банківська гарантія не має містити умов, що ускладнюють або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню, наданому учасником у формі гарантії, в тому числі, умов окремих угод між банком-гарантом та учасником, вимог щодо надання листів або інших документів за підписом учасника або третіх осіб, що підтверджують факт настання гарантійного випадку. Банківським установам рекомендовано вказувати у колонтитулах гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено (КЕП) або вказати метод перевірення справжності гарантії. Пропозиція, що не супроводжується забезпеченням (в т.ч. якщо надане учасником забезпечення не відповідає вимогам цього оголошення), відхиляється Замовником. Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції: Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем; 3) ненадання переможцем закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Забезпечення пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем закупівлі; 3) відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених вище. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок Замовника.

Сума забезпечення: 1553.95 UAH
23 лютого 2022 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2022 17:51
Протокол ЗОШ 5.pdf
23 лютого 2022 17:48
Школа №5_Додаток 3 - Технічна специфікація (2).doc
23 лютого 2022 17:47
Оголошення ЗОШ5.docx
23 лютого 2022 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2022 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2022 17:51
Протокол ЗОШ 5.pdf
23 лютого 2022 17:48
Школа №5_Додаток 3 - Технічна специфікація (2).doc
23 лютого 2022 17:46
Школа №3_Додаток 3 - Технічна специфікація (2).doc
23 лютого 2022 17:47
Оголошення ЗОШ5.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій