Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36299692 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 251 |
Контактна особа: |
Сорочан Максим Анатолійович +380472373386 voloshyn2021@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2022 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2022 12:30 |
Очікувана вартість: | 1 753 225,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 766,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору. Розмір: 5 відсотків вартості договору про закупівлю Вид - завдаток. Строк надання – не пізніше дати укладення договору про закупівлю та до повного виконання зобов’язань Учасником-переможцем такого договору. Умови надання: Належним виконанням надання Учасником-переможцем забезпечення виконання договору є зарахування грошових коштів на поточний рахунок Замовника не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Реквізити для оформлення забезпечення виконання договору про закупівлю: Реквізити банку замовника: Реквізити банку замовника: р/р UA598201720355109001000054597 в ДКСУ, МФО 820172, Одержувач: Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради, код ЄДРПОУ: 36299692. Умови повернення: Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Умови не повернення: Замовник не повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю у разі: 1) дострокового розірвання Замовником Договору про закупівлю у випадку, якщо переможець не виконує свої зобов’язання за Договором про закупівлю. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15310000-4: Картопля та картопляні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2022 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2022 11:05 |
файл зміни картопля - 11.docx | |
11 березня 2022 11:05 |
Картопля - зміни 1.docx | |
23 лютого 2022 16:13 |
Картопля.docx |
11 березня 2022 15:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
11 березня 2022 11:05 |
файл зміни картопля - 11.docx
|
|||||||||
11 березня 2022 11:05 |
Картопля - зміни 1.docx
|
|||||||||
23 лютого 2022 16:13 |
Картопля.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-13-000115 ● fcb112188aa14069bd086a3fcc380403
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 вересня 2022 23:14 |
НАКАЗ
13.09.2022 № 210
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 13.09.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 13.09.2022 № 210
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 UA-2022-02-23-005428-b 23.02.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 20:42:18
Запит про надання пояснень
Керівнику
Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 15310000-4 - Картопля та картопляні вироби (картопля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-23-005428-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-19 16:19:22
Пояснення в рамках моніторингу
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 15310000-4 - Картопля та картопляні вироби (картопля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-23-005428-b ) надаємо наступні пояснення: Замовником – Департаментом освіти та гуманітарної політки Черкаської міської ради, з метою обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікуваної вартості було проаналізовано ціновий ринок із застосуванням методу порівняння ринкових цін, що базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, а саме за результатами визначення середнього діапазону вартості продуктів харчування в роздрібній торгівлі м. Черкаси відповідно до Експертного висновку Черкаської торгово-промислової палати № О-1005 від 02.11.2021 року (копія додається)
Постановою Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» зокрема передбачено, РЕКОМЕНДУВАТИ з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Статтею 10 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Водночас, частиною четвертою даної статті вказано, що інформація про закупівлі МОЖЕ додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Тобто, вказаними нормами чинного законодавства визначені правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, а також затверджені заходи для ефективного використання державних коштів, та передбачається додаткове право та рекомендація для Замовників процедур закупівель, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг, додатково оприлюднювати інформацію про такі закупівлі, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення.
На разі питання щодо реалізації оприлюднення інформації про проведення закупівель, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення, окрім електронної системи закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, на веб-сайті замовника вивчається з урахуванням технічної можливості такого веб-сайту та наявності у замовника кошторисних призначень, необхідних для доопрацювання технічних можливостей сайту та створення нового розділу, необхідного для розміщення даної інформації, виділення штатної одиниці для наповнення розділу такого сайту необхідною інформацією стосовно закупівель Департаменту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-26 11:47:49
Запит про надання пояснень
Керівнику
Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 15310000-4 - Картопля та картопляні вироби (картопля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-23-005428-b ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Пунктом 6 Розділу VI встановлено умову надання Учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю.
Просимо надати підтвердження щодо внесення такого забезпечення у вигляді завдатку.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-29 17:16:25
Пояснення в рамках проведення моніторингу
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) 15310000-4 - Картопля та картопляні вироби (картопля) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-02-23-005428-b ) надаємо наступні пояснення: Пунктом 6 Розділу VI встановлено умову надання Учасником-переможцем не пізніше дати укладання договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору в розмірі 5 відсотків вартості договору про закупівлю. На підтвердження надаємо договір забезпечення, укладений між Замовником та переможцем у день укладання Договору постачання. Окремо повідомляємо, що сума коштів, вказана у Договорі забезпечення, з моменту їх отримання знаходиться на казначейському рахунку Замовника.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З огляду на те, що в межах проведення моніторингу процедури закупівлі Код ДК 021-2015 (CPV) 15310000-4 - Картопля та картопляні вироби (картопля), інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-02-23-005428-b винесене рішення про встановлені порушення за результатами моніторингу, та з огляду на відсутність механізму їх усунення, з метою здійснення заходів щодо недопущення надалі виявлених порушень шляхом проведення навчань із законодавства у сфері публічних закупівель – звернутися до в.о. директора Департаменту освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради щодо вжиття невідкладних заходів з організації та проведення навчань із законодавства у сфері публічних закупівель для працівників Департаменту, відповідальних за проведення закупівель та шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення.
2022-10-06 14:22:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення пункту 4-1 Постанови № 710.)
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2022 12:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" |
1 734 831,00
UAH з ПДВ
|
1 724 993,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БАЛАН АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
1 743 226,50
UAH з ПДВ
|
1 734 271,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬЯНС-АГРІ" #41311847 |
Переможець |
1 724 993,70
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2022 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2022 22:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 12:44
|
scanlite5000.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 12:44
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 11:30
|
scanlite5000.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 11:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2022 15:45
|
ДУ 5 _61.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2022 15:44
|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 16:27
|
ду 4 д.61.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2022 16:26
|
Електронний підпис | укладений |
04 липня 2022 16:01
|
61.pdf | зміни до договору |
04 липня 2022 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
30 травня 2022 10:02
|
д.уг.дог._61 - 0001.pdf | зміни до договору |
30 травня 2022 09:59
|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2022 18:52
|
д.уг.дог.61 - 0001.pdf | зміни до договору |
16 травня 2022 18:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2022 23:02
|
Договір | укладений |
06 травня 2022 23:01
|
Договір | укладений |
06 травня 2022 23:01
|
Договір | укладений |
06 травня 2022 23:01
|
Договір | укладений |
06 травня 2022 23:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п.12.7 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 травня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.2 та Додатку 1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до п. 3.2 та Додатку 1 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" сторони дійшли згоди доповнити розділ Договору п.11.5 та викласти його в наступній редакції |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.7 ч.5.ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" збільшили ціну за одиницю товару відповідно зменшили обсяг закупівлі, Додаток 1 "Специфікація" викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" сторони домовились зменшити обсяги закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |