Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з діагностики поломок та несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток Toppan CP500
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2022-02-23-004382-b 0f5e0a3f66d54db780dea6740b6f626d
Переговорна процедура    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гриценко Світлана

380961143776 rsc.kyivobl.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС в Київській області (філія ГСЦ МВС)
Код ЄДРПОУ: 43611818
Місцезнаходження: 01133, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бульвар Лесі Українки,26
Контактна особа: Гриценко Світлана
380961143776
rsc.kyivobl.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Виходячи з «Довідки про єдиного вітчизняного уповноваженого виконавця послуг з поставки «Товарів СР500», технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP500 виробництва TOPPAN PRINTING CO., LTD. Японія» від ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ УКРАЇНИ від 10.01.2022 №10/08.0-7.3, ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» - призначено ексклюзивним дистриб’ютором в Україні компанії GET International FZCO, Об’єднані Арабські Емірати, ексклюзивного дистриб’ютора компанії-виробника - TOPPAN PRINTING CO., LTD, Японія, в частині поставки (продажу) принтерів TOPPAN CP500 та пов’язаних з ними супутніх товарів по всьому світу, крім Японії.
ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» працює в Україні, як уповноважений партнер компанії Inte Graph International FZE, Об’єднані Арабські Емірати, має ексклюзивні повноваження постачати та підтримувати «Товари TOPPAN CP500», а саме: розробляти, впроваджувати та оновлювати програмне забезпечення принтерів з використанням офіційного SDK та здійснювати сервісне обслуговування «Товарів TOPPAN CP500» для урядових проектів з випуску ID - карток в Україні.
Відповідно до наданих повноважень, ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» є єдиним вітчизняним виконавцем послуг з поставки «Товарів TOPPAN CP500» (оригінальних запасних частин), технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP500, включаючи розробку та оновлення програмного забезпечення.
Враховуючи викладене, наявні підстави застосування переговорної процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP500 у ТОВ «КОМПАНІЯ «ТОППТЕК» відповідно до пункту 2 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків: відсутності конкуренції з технічних причин.
Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі – Довідка Торгово-промислової палати України від 10.01.2022 року №10/08.0-7.3 «Про єдиного вітчизняного уповноваженого виконавця послуг з поставки «Товарів CP500», технічного обслуговування та ремонту принтерів TOPPAN CP500 виробництва TOPPAN INC. Японія.»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2022 15:06
Оскарження наміру укласти договір: 06 березня 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з діагностики поломок та несправностей та поточного ремонту пристроїв для друку карток Toppan CP500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, м. Київ, бульвар Лесі Українки,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 лютого 2022 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
#39342787
Переможець 300 000,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 15:06

Документи

23 лютого 2022 15:06
Електронний підпис
23 лютого 2022 15:05
Довідка ТПП 2022.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 лютого 2022 15:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "ТОППТЕК"
#39342787
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 лютого 2022 15:06
Електронний підпис
23 лютого 2022 15:05
Довідка ТПП 2022.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 31 березня 2022 12:07
Кінець періоду оскарження: 11 квітня 2022 00:00
Дата відміни: 31 березня 2022 12:07
Причина відміни: непідписання договору про закупівлю у строк 35 днів (20 днів - у разі застосування скороченної переговорної процедури закупівлі, 10 днів - у разі застосування процедури запиту цінових пропозицій)
Коментар щодо відміни: В ході проведення Закупівлі встановлено порушення строків передбачених статтею 40 Закону для укладення договору про закупівлю у зв’язку з надзвичайними, невідтворними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-Промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливили дотримання цих строків. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні через не підписання договору про закупівлю у строк 35 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи:
31 березня 2022 12:07
Електронний підпис
31 березня 2022 12:07
Протокол №182 від 31.03.2022.jpg