Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2022-02-22-012873-b 7508d2a0b4184a7ea0d72e8a86ae52c8
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Сусло

+380462676461 suslovv@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Чернігівське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09353504
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, Пр-т. Миру б.19
Контактна особа: Володимир Сусло
+380462676461
suslovv@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2022 09:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
142 штуки
Світильники LED
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2022
ДК 021:2015: 31521000-4 — Світильники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту поставки Товару та підписання видаткових документів, за умови надання повного пакету документів (рахунок, накладна, акт приймання передачі) Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 лютого 2022 15:45
Оголошення світильники LED.pdf
22 лютого 2022 15:45
ДКТ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 березня 2022 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП" 68 138,04
UAH з ПДВ
68 138,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2022 20:05
Електронний підпис
02 березня 2022 20:04
17 Довідка, щодо мови.pdf
02 березня 2022 20:04
01 Рiшення_учасника_ТОВ.pdf
02 березня 2022 20:04
24 Довідка про податки.pdf
02 березня 2022 20:04
37 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
02 березня 2022 20:04
Виписка ЄДР.pdf
02 березня 2022 20:04
Витяг.pdf
02 березня 2022 20:04
Витяг ПДВ.PDF
02 березня 2022 20:04
Рішення №4 Учасника ТОВ.pdf
02 березня 2022 20:04
30 Довідка про документи.pdf
02 березня 2022 20:04
44 Довідка про субпідряд.pdf
02 березня 2022 20:04
Паспорт, ІПН директора.pdf
02 березня 2022 20:04
40 Проект договору.pdf
02 березня 2022 20:04
Статут.pdf
02 березня 2022 20:04
Лист про несертифікацію.pdf
02 березня 2022 20:04
10 Довідка щодо статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕД ПРЕМІУМ ГРУП"
#41275741
Очікує рішення 68 138,04
UAH з ПДВ
03 березня 2022 09:04

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 05 травня 2022 13:31
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час проведення Закупівлі встановлено порушення строків для укладення договору про закупівлю у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, а саме: а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, що унеможливили дотримання цих строків.
Виконано
Дата відміни: 05 травня 2022 13:34
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Під час проведення Закупівлі встановлено порушення строків розгляду тендерної пропозиції учасника у зв’язку з надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану, що унеможливили дотримання цих строків.