Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ремонт та обслуговування офісної техніки
Очікувана вартість
1 930,00 UAH
UA-2022-02-22-007965-b bceb8222185647b897dbdf98e465c9e6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Русанова Лідія Борисівна

+380554974478 tavrinternat@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 лютого 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Таврійський навчально-реабілітаційний центр Херсонської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 30681687
Вебсайт: http://www.tavrinternat.org
Місцезнаходження: 74988, Україна , Херсонська обл., Таврійськ, вул. Північна, 52
Контактна особа: Русанова Лідія Борисівна
+380554974478
tavrinternat@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 870UAH без ПДВ
ремонт принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, проспект Дніпровський, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
6 послуга
Ціна за одиницю: 120UAH без ПДВ
заправка картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, проспект Дніпровський, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
2 послуга
Ціна за одиницю: 170UAH без ПДВ
ремонт картриджу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 74900, Україна, Херсонська область, Нова Каховка, проспект Дніпровський, 110
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 лютого 2022 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Дядюн А.А.
#2673201474
Переможець 1 930,00
UAH
22 лютого 2022 13:19

Документи

22 лютого 2022 13:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 лютого 2023 14:33
додаткова2 договір 23 дядюн 1930.pdf зміни до договору
02 лютого 2023 14:30
Електронний підпис укладений
29 січня 2023 11:11
Договір 23 Дядюн ремонт та заправка 1930.pdf зміни до договору
29 січня 2023 11:10
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 13:21
договір укладений
22 лютого 2022 13:21

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ремонт принтера 1 послуга 870,00
UAH
заправка картриджу 6 послуга 120,00
UAH
ремонт картриджу 2 послуга 170,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії договору на наступний рік, в зв’язку з військовим станом у державі та відсутністю фінансування планових видатків попереднього року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реєстрація кредиторської заборгованості , яка виникла в зв’язку з військовим станом у державі та відсутністю фінансування планових видатків попереднього року
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ремонт принтера 1 послуга 870,00
UAH
заправка картриджу 6 послуга 120,00
UAH
ремонт картриджу 2 послуга 170,00
UAH